Én már írtam párszor, hogy szerintem ár-érték arányban az egyik legjobb. Ha gondolod meg tudom mutatni a sajátom, hogy néz ki 6 év után. Mondjuk nem motorztam benne évi 10 ezret, de az látszik, hogy álltában sem öregszik A szélzaj a monstanihoz képest nincs is, ami abban átjön. Viszont én tuti, hogy kifizetném azt a +15-öt az utódért, mert elég sokat fejlesztettek azóta (pl. pinklock a 15-höz utólagos és jó szar helyen van a keret) annak is ennyi volt az ára még pár éve, rosszabb tuti nem lett és akkor már egy frisebb technológia, úgysem egy évre veszed. Ha nálunk nem tudsz próbálni, Bécsben biztos van a HG-ben (én is ott prbáltam az RPHA-t)
Na ezaz...engem idegesít ez a mechanikus csiripelés a felvételeken nem is a szél süvítése ...hála az égnek a 960-ason nemigen van ilyen...sűrű szivacsot ragassz a mikrofonra hátha jobb lesz.
A sisak zajossága az mint a motorozás 80%-a szubjektív.
Tehát ha módod van tegyél egy próbakört a kiszemelt sisakkal.
És nem a képe érdekel mert az extrahiperbrutáliszonyatkurvajó.............az ami baxxa a csőröm a hang.............annyit a jutyubos próbavidiken észrevettem hogy a többihez képest úgy általaban hangosabb,élesebb a hangja................és ez érdekelne hogy hogy jön ki valós motorozás közben.
Azt az fg-15-öt sokan dicsérték, itt a boncteremben. Azért gondolkodtam el rajta. A shoei már drágább kategória, az 80-90 ezertől van.
Most rendeltem akksikat hozzá. Pár héten belül lesz látható eredmény, nem nagyon foglalkoztam most a videókkal. Egy rossz rögzítés miatt kuka lett a brümmögés utáni összes felvétel (máshogy raktam a mountokat) Nem lenne nagy értelme azt mutogatni...
Szia,
Ehhez csak annyit szólnék hozzá, hogy én innen rendeltem a 701-es x-liteomat (amit amúgy abszolut tudok ajánlani, nagyon jó bukó): http://bargainbikerbrands.com/
Eléggé jó leárazásaik vannak, és a drágább szállítással is bőven megérte.
@Nemeth0507: tegnap erről az angol bóltról meséltem bukó ügyben.
Na hogy feldobjak egy jó témát (kicsit nem ide tartozik) Bukósisak!
Ki mit ajánl? Szerintem nyáron beruházok egy jobbra. Ami számít, hogy 120-140nél se legyen hangos. Többet érjen, mintha újságpapírt tekernék a fejemre. És árban olyan 50-60 ezer a plafon.
Most hjc fg15-öt nézegetek, picit régi, de olcsó is. 40 ezer alatt kijönne. Bár az fg17 jobbnak tűnik, bár azt 65ezer körül adják.
Ki mit ajánl? Mit használtok? Mik a tapasztalatok?
Hajjaj.....hanyan "batrak" a cserenel utanameg jon a fejetlen csirkekent rohangalas az olajteknovel a kezben hol lehetne helicolozni amit rlcseszett.......ismeros mondta ........
En ugy vagyok ezzel, es most savazzatok nyugodtan, hogy mindenki csinalja azt, amihez ert. Ertsd: a szerelo szerelje a motorom, en meg megkeresem a ravalo zset. Ha van olyan jarmuvem amit szerelni kell, elviszem ahhoz, akit jonak tartanak es lelkiismeretesen dolgozik.
Mivel en (mar) csak es kizarolag szervizkonyves, pecsetes es szamlas jarmuveket veszek, ilyeneket is adok el. Miutan barmit is megveszel csokken az erteke, ezzel mindenki tisztaba van, es szerencsere en nem aggodok 10.000 ft-ok miatt. Ellenben konnyebb ertekesiteni a portekat. Nekem! Ez persze nem vonatkozik arra, akinek papirja van a szerelesrol, es telleg szaki. Ebben az esetben en sem vinnem mashova.
Lsd freemailpeti, aki azert csinalt mar egy-ket dolgot az fz6-on, s ha meglenne meg a motorom, o szerelne :D
Vicces dolog "rettegni"egy olajcserétől, mert "ugyisbeletörömaleeresztőcsavart" alapon....... ettől csak az a (nem)viccesebb amikor még vastagon csorog a régi olaj,de már teszi vissza a csavart és önti be a frisset a szaki..... a szerelők 70%-a zsivány,még a viszonylag hozzáértőt is megpróbálják átverni ,nemhogy a laikust..... nézz körül egy autószerelő mühely hátsó részén,tuti lesz egy szekrény kurrens tipusok kopott alkatrészeivel :-"eztiskikellettcserélnimég" mondatok alátámasztásaként......
Senki nem szólt itt le senkit. Csak annyiról van szó, hogy nem feltétlenül kifizetődőbb szerelőhöz vinni a motort a pecsét miatt. És itt nem azokról beszélünk, akik nem értenek hozzá vagy nincs otthon megfelelő háttér. Szilveszter jól összefoglalta: sem időt, sem pénzt nem lehet nyerni azzal, ha "hivatásos" szerelőhöz viszed. Ismétlem, akkor, ha Te magad is megcsinálhatnád otthon.
Lánccserét én meg se próbálom, tudom, hogy kevés vagyok hozzá.
Volt simsonom, tudom mi az a gányolás.
Következőnek duci streetfightert szeretnék, majd meglátjuk milyen lesz. Szerintem egy olyannál kevesebb szervizelés lenne otthon.
Speciális az esetem mert szoktam otthon buzerálni a motort....................de én elvégeztem egy hasonló szerelői szakmát.
Így van rálátásom a dologra minden tekintetben.
Lehet otthon bizonyos dolgokat megoldani de nem mindent.
Olajat,fékbetétet lehet cserélni...............de hidd el számtalan ember van aki még ezt is elbaxxa.
Akkor egy jó esetben ha sokat használja az ember a gépet eljöhet a lánccsere.
Nekiáll vesz 2e-ért nittelőt feltúrja a legolcsóbb láncot..............ahhelyett hogy szerelőnek adna 5 rugót és nem fogja lábszáron vágni a szarul nittelt lánc.
És a nittelő árából 3-4x kitelik a szervízes ami 30e km-jével 3 éventet 12 év alatt térül meg csak.
Addigra vagy másik gépe lesz vagy abbahaggya a motorozást.
Ugyanaez van mikor nekiállnak egy szinkrontesztert építeni szilócsőből deszkalappal.
Akkor mesélhetnének az össze-vissza tekregetett lesarkazott csavaros sziloplasztal bekent szívócsöves karbitudorokról a szerelők.
Majd ha veszel ne adj isten ilyen előéletű motort amit kezelésbe vett egy hobbitulaj meglátod.
Nekem meg még kellemes időtöltés ha a motorral (vagy az autóval) pücskörészhetek
Pl. sok sok munkaóra után véglegesen kész lett a rendszámtartó műanyag.
Volt vele dolog a sportkipu miatt, hogy rendesen rögzítve legyen, és világítson is rajta minden.
A múltkor frankón elvesztettem a rendszámomat (még jóhogy jött mögöttem cimbim), a kisipari rideg r.sz. tartó miatt, de már ezt is orvosoltam egy +csavarral.
Neked biztos van jó szerelőd, akire az életedet is rábíznád. Én még nem találtam ilyet. Akit ajánlottak többet, sajna suzuki spec. A márkaszervizest meg többször rajtakaptam kamuzni, de hát ő is pénzből él, kell a kuncsaft.
Persze lehet sarkítani a dolgot, attól, hogy bogártisztításra van heti 2 alkalom fenntartva neki szakszervizben és az ecu-t is otthon kalapáljuk a két véglet. De szerintem olyan egyszerű műveletek, mint pl.: az olaj és szűrők cseréje, a gyertyacsere, fékolaj csere, fékpofák cseréje egy jól felszerelt otthoni garázsban megoldható.
Egyébként megértem azt is, aki a pecsétre hajt. Nekem nem jelent semmit az, én ha kocsit/motort veszek én a járművet nézem meg, az vizsgálgatom, nem a szervizkönyvet. De ez én vagyok.
Az mondjuk igaz, hogy egy 10+ éves motor még otthon szerelhető, a pár éveseket meg esélyed sincs.
Én inkább megcsinálom otthon, nekem az az időspórolás. Egyik hétvégén beviszem, rá se néznek, nem is beszélhetek szerelővel, hogy mi lehet gond, milyen munka van vele. Egy hét múlva talán megnézik, telefonon egyeztetgetni.
Ha az lenne, hogy odamegyek, megcsinálja a szemem előtt, és 1-2 óra múlva vihetem, akkor rendben van.
Ha nagy a gond, akkor megyek szervizbe, nem is állok neki. De eddig apróságok voltak csak.
Ez a van hely nincs hely, van szerszám, nincs szerszám meg egyénfüggő. Ha arra van otthon hely és szerszám, hogy fater kettéhúzzon egy traktort, akkor talán lesz mód arra, hogy 2 csavart kicsavarva levegyem a tps szenzort.
Azért ne hasonlíts egy X. gazdás 10+ éves motort (talán nem is magyarországit) egy újonnan vásárolt, még garanciális motorhoz, már ami a szervizkönyvet és a pecséteket illeti.
Tudjátok van a kereslet és a kínálat. Jó esetben a kettő találkozik. Szerintem eléggé bunkó viselkedés valakit azért leszólni, mert nem maga szervizeli a motorját hanem szakemberre bízza. Mondjuk ezzel is munkát és kenyeret biztosítva neki. Arra hivatkozni, hogy te ezzel mennyit spórolsz és az biztosan burzsuly, aki így tesz az meg nevetséges. Az alkatrészeket neked is meg kell venni, ha meg nem épp barkácsolós az ember a szerszámot is, adott esetben hely sincs ahol ezt megcsinálja. A legfontosabb tényező pedig az idő. Burzsulyéknak megéri mással csináltatni, mert amit elpepecsel azzal, hogy maga megcsinálja az neki kiesik. Vagy pénzben, vagy természetben. Annyira bírom, hogy ebben az országban mindenki marhára tudja, hogy mi a jó és mi nem és hogy más mit csinál okosan és bután. Tényleg a 10 millió jobban tudó országa vagyunk. Bocsi az offért, de ez már kikivánkozott. BÉKE
Meg szerezz má egy halom gopro tartót.
http://www67.zippyshare.com/v/...
Tehát ha módod van tegyél egy próbakört a kiszemelt sisakkal.
És nem a képe érdekel mert az extrahiperbrutáliszonyatkurvajó.............az ami baxxa a csőröm a hang.............annyit a jutyubos próbavidiken észrevettem hogy a többihez képest úgy általaban hangosabb,élesebb a hangja................és ez érdekelne hogy hogy jön ki valós motorozás közben.
Most rendeltem akksikat hozzá. Pár héten belül lesz látható eredmény, nem nagyon foglalkoztam most a videókkal. Egy rossz rögzítés miatt kuka lett a brümmögés utáni összes felvétel (máshogy raktam a mountokat) Nem lenne nagy értelme azt mutogatni...
Az ujabb Quantum megfaszabb.
Shoei Quest is okes, fejforma fuggvenye, hogy e ketto kozul melyik lesz a kenyelmesebb.
Ehhez csak annyit szólnék hozzá, hogy én innen rendeltem a 701-es x-liteomat (amit amúgy abszolut tudok ajánlani, nagyon jó bukó): http://bargainbikerbrands.com/
Eléggé jó leárazásaik vannak, és a drágább szállítással is bőven megérte.
@Nemeth0507: tegnap erről az angol bóltról meséltem bukó ügyben.
Inkabb a sony video erdekelne nem allo brummogtetos-gumifustolos.
Ki mit ajánl? Szerintem nyáron beruházok egy jobbra. Ami számít, hogy 120-140nél se legyen hangos. Többet érjen, mintha újságpapírt tekernék a fejemre. És árban olyan 50-60 ezer a plafon.
Most hjc fg15-öt nézegetek, picit régi, de olcsó is. 40 ezer alatt kijönne. Bár az fg17 jobbnak tűnik, bár azt 65ezer körül adják.
Ki mit ajánl? Mit használtok? Mik a tapasztalatok?
Mivel en (mar) csak es kizarolag szervizkonyves, pecsetes es szamlas jarmuveket veszek, ilyeneket is adok el. Miutan barmit is megveszel csokken az erteke, ezzel mindenki tisztaba van, es szerencsere en nem aggodok 10.000 ft-ok miatt. Ellenben konnyebb ertekesiteni a portekat. Nekem! Ez persze nem vonatkozik arra, akinek papirja van a szerelesrol, es telleg szaki. Ebben az esetben en sem vinnem mashova.
Lsd freemailpeti, aki azert csinalt mar egy-ket dolgot az fz6-on, s ha meglenne meg a motorom, o szerelne :D
Volt simsonom, tudom mi az a gányolás.
Következőnek duci streetfightert szeretnék, majd meglátjuk milyen lesz. Szerintem egy olyannál kevesebb szervizelés lenne otthon.
Így van rálátásom a dologra minden tekintetben.
Lehet otthon bizonyos dolgokat megoldani de nem mindent.
Olajat,fékbetétet lehet cserélni...............de hidd el számtalan ember van aki még ezt is elbaxxa.
Akkor egy jó esetben ha sokat használja az ember a gépet eljöhet a lánccsere.
Nekiáll vesz 2e-ért nittelőt feltúrja a legolcsóbb láncot..............ahhelyett hogy szerelőnek adna 5 rugót és nem fogja lábszáron vágni a szarul nittelt lánc.
És a nittelő árából 3-4x kitelik a szervízes ami 30e km-jével 3 éventet 12 év alatt térül meg csak.
Addigra vagy másik gépe lesz vagy abbahaggya a motorozást.
Ugyanaez van mikor nekiállnak egy szinkrontesztert építeni szilócsőből deszkalappal.
Akkor mesélhetnének az össze-vissza tekregetett lesarkazott csavaros sziloplasztal bekent szívócsöves karbitudorokról a szerelők.
Majd ha veszel ne adj isten ilyen előéletű motort amit kezelésbe vett egy hobbitulaj meglátod.
Pl. sok sok munkaóra után véglegesen kész lett a rendszámtartó műanyag.
Volt vele dolog a sportkipu miatt, hogy rendesen rögzítve legyen, és világítson is rajta minden.
A múltkor frankón elvesztettem a rendszámomat (még jóhogy jött mögöttem cimbim), a kisipari rideg r.sz. tartó miatt, de már ezt is orvosoltam egy +csavarral.
Persze lehet sarkítani a dolgot, attól, hogy bogártisztításra van heti 2 alkalom fenntartva neki szakszervizben és az ecu-t is otthon kalapáljuk a két véglet. De szerintem olyan egyszerű műveletek, mint pl.: az olaj és szűrők cseréje, a gyertyacsere, fékolaj csere, fékpofák cseréje egy jól felszerelt otthoni garázsban megoldható.
Egyébként megértem azt is, aki a pecsétre hajt. Nekem nem jelent semmit az, én ha kocsit/motort veszek én a járművet nézem meg, az vizsgálgatom, nem a szervizkönyvet. De ez én vagyok.
Én inkább megcsinálom otthon, nekem az az időspórolás. Egyik hétvégén beviszem, rá se néznek, nem is beszélhetek szerelővel, hogy mi lehet gond, milyen munka van vele. Egy hét múlva talán megnézik, telefonon egyeztetgetni.
Ha az lenne, hogy odamegyek, megcsinálja a szemem előtt, és 1-2 óra múlva vihetem, akkor rendben van.
Ha nagy a gond, akkor megyek szervizbe, nem is állok neki. De eddig apróságok voltak csak.
Ez a van hely nincs hely, van szerszám, nincs szerszám meg egyénfüggő. Ha arra van otthon hely és szerszám, hogy fater kettéhúzzon egy traktort, akkor talán lesz mód arra, hogy 2 csavart kicsavarva levegyem a tps szenzort.
Tudjátok van a kereslet és a kínálat. Jó esetben a kettő találkozik. Szerintem eléggé bunkó viselkedés valakit azért leszólni, mert nem maga szervizeli a motorját hanem szakemberre bízza. Mondjuk ezzel is munkát és kenyeret biztosítva neki. Arra hivatkozni, hogy te ezzel mennyit spórolsz és az biztosan burzsuly, aki így tesz az meg nevetséges. Az alkatrészeket neked is meg kell venni, ha meg nem épp barkácsolós az ember a szerszámot is, adott esetben hely sincs ahol ezt megcsinálja. A legfontosabb tényező pedig az idő. Burzsulyéknak megéri mással csináltatni, mert amit elpepecsel azzal, hogy maga megcsinálja az neki kiesik. Vagy pénzben, vagy természetben. Annyira bírom, hogy ebben az országban mindenki marhára tudja, hogy mi a jó és mi nem és hogy más mit csinál okosan és bután. Tényleg a 10 millió jobban tudó országa vagyunk. Bocsi az offért, de ez már kikivánkozott. BÉKE