Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem.
De akartal valamit csesztetni a motoron.
Semmi lógást nem észlelek. Önmagában a km szerinted indokolná? (75k)
Csapagysorcsere.
Ha visszatér, kenőanyaggal még mindig bekenheted!
Csak le kellett írnod és elmúlt
Ha tudom hogy ilyen mágus vagy sokkal több mindent kérdezek
Pénteken 3-ig szabad leszek, ha jó idő lesz akkor valaki esetleg egy karikára nem vevő?
Első villa alsó felét mivel políroznátok? Tele van kőfelverődési nyomokkal, szeretnék egy kicsit homogénebb kinézetet adni neki.
Jaaa... most esett le...
Azt nem tervezem használni... rosszul teszem?
nagyon Király ! már hallom ahogy visít a köszörűgép
Szigorlatok elintézve.

Lengővilla tengelyének és lengéscsillapító alkatrészeinek karbantartása, hátsó kerékjárat takarítás, felnifényezés, láncszett-csere... Ha már ott vagyok, leszedem a támaszokat is, azok se láttak még szappanos vizet...

Van ötlet, amit szerintetek érdemes lenne esetleg megcsinálni, leellenőrizni, ha már benne leszek a bontásban?
Jah a vezérműláncot, azt hallani fogod mikor cserélni kell.
Én nem tudnék egy 98Le-s motoron nyugodtan ülni patentszemes lánccal...biztos erősebbek lettek a patentszemek, de nemrég még a 30 Le-sre sem tettek (normál esetben).
Bocsi, arra gondoltam, hogy a meghajtólánc + lánckerék cseréjével egyidőben a "fentit" is. (elfelejtettem a pontos nevét).
Általában együtt szokták ezeket cserélni, mivel valamilyen szinten ezek összekopnak. Nem tudom igaz-e, de úgy hallottam, hogy a láncnak se tesz jót, ha egy kopott lánckerékre megy rá. Amúgy kb 10perc leszedni. Én úgy szoktam, hogy megjelölöm mindennek a helyét, hogy ugyanúgy álljon majd a a váltó. A lábtartót leszoktam venni úgy a legegyszerűbb, és kihúzom a váltónak a pálcáját, előtte a végén lecsavarom azt ami rámegy a váltótengelyre. Lehúzom a tengelyről a maradék részét, az idomot meg már csak 3 csavar tartja. Csak jelöld be be a váltótengelyen is hogy áll az ami rámegy, elég 2 ponttal, mert annak függvénye, hoyg áll a váltópedál.
én a vaterán rendeltem ,a sapka és a póló szállítással 4.900 Ft. de van olcsóbb sapka is csak az nem tetszett -de leütés után megadhatod a póló színét,a felirat színét stb ,de ha plusz feliratot kérsz az feláras ,ez a póló ezzel a felirattal bármilyen színben 2.500Ft.
link
Felmásztam a MotoSign honlapjára, de nem lehet egy kis programmal készíteni, csak leadod, ami kell, ők meg ráteszik? Múltkor voltam egy jó weblapon, ahol online lehetett pólót készíteni, csak húzós volt az ára.
És ez a patentszem elég széles? Ránézésre rövidnek tűnik. Megteszed nekem, hogy belepróbálod a láncba, hogy elég lóg-e ki a csapokból, hogy rámenjenek a gumik, a heveder meg a klip? Plusz ha már ott vagy és van egy pontos tolómérőd, mérd meg kérlek a csap átmérőjét! Köszönöm! Egy kis kutatást végzek.
most póló project van és sapkát is rendeltem a sapkán is lesz yamaha embléma és felirat is
én is , csak nekem még nem teljesült az álom ,egyenlőre a gyerekek többet fogyasztanak mint a motor
Az ő profiljában lettem először figyelmes az új generációs FZ1-re, gyorsan megtetszett még évekkel ezelőtt, de nem gondoltam, hogy lesz is egy.
talán jelentkezik Redfazer ,ő újonnan vette az FZ1-et és ha jól emlékszem valahol 50 ezer környékén írta ,hogy lassan cserés lesz ,de tutit Ő fog tudni mondani
Elképzelhetőnek tartjátok, hogy FZ1-be 47e km-nél még nem kellett cserélni,... ezeket együtt szokták? Mikor vettem a gépet, a lánc cserés volt/lett (tudtam róla) 2e km-en belül, de lehet a kicsit már korábban cserélték? A kis lánckerék burkolata előtt fut a váltó, nem tudom pikpak leszedni, mint FZ6-nál, inkább kérdezek.
Igen, tudom, tisztában vagyok vele, de nem érdekel, csak azért nem veszek gyárit 3x annyiért!
az első lánckeréken nincs "hangcsillapító" gumi/műanyag, számíts rá ha még gyári van bent akkor zajosabb lessz menet közben.