A fogás mértéke a kérdés. Az, hogy egy kicsit hozzáér a betét a tárcsához, bekopás után is normálisnak mondható egy bizonyos szintig. Nézd meg közelről, hogy a pedál felengedésekor egy picit visszamozdulnak-e a dugattyúk. Kb 0,5 mm visszamozdulásról van szó. Ha ez egyértelműen látszik, nincs gond.
Csavar csavarboltból, de mondd meg, hogy olyat adjanak, ami bírja a 40 Nm-t. Én nem szoktam beragasztani, ha meghúzod nyomatékkal, az a csavar nem megy sehova... Vigyázz az új csavarral, az aluban könnyű elcseszni a menetet.
Csak az elsőre van tippem és szerintem az nem normális. Nekem kicsit szorultak a dugók, de pont aktuális volt a fékpofacsere és akko karban lett tartva. Nem húzódott vissza teljesen és ha minimálisan is, de folyamatosan fogott. Kis mértékűt kell elképzelni, mert csak tolás közben, és álló motornál a kereket forgatva tűnt fel.
Kis WD40, kis ez, kis az és máris tökéletes volt.
1. Normális az, hogy kicseréltem az első fékpofákat és visszanyomta teljesen a dugattyúkat, felkeményítettem újra a féket és súrol ha nem húzom a féket. Be fog kopni és akkor szabadon fog futni a kerék?
2. A hátsó fékpofa cserénél lazításkor eltört a féknyereg tartó csavar. Szerencsére már meglazult és ki tudtam kézzel csavarni. Hihetetlen nem? Ezek ragasztózva vannak? Ha jól láttam igen.
Hétvégén mennék túrázni erre itt fogom a törött csavart. Holnap kéne vennem Pesten. Nem tűnik különlegesnek. Szerintetek találok? Egyáltalán hol keressem? Sima csavarbolt? :)
Lehet én vagyok olyan otthon bütykölős, de nem értem miért kell egy olajcsere miatt szervizbe futni. Nem csak az ár, bár az is szempont, de nem szívesen adom ki a kezemből a motoromat. Meg nekem elég macerás beadni szervizbe is, mert csak hétvégente vagyok motor közelben, akkor meg a szervizek nem dolgoznak.
De az árkülönbség se semmi, 1-2 tank benzint tuti megspórolok vele. Nekem otthon kb. 10-11 ezerbe kerül. Mennyiért mérik szervizekben? yamahánál szűrők és olaj is tuti drágább. Én megkockáztatom a 2 tank benzint is.
Netalán nincs elfekvőben egy db killer rajzotok?
Amin méretek is szerepelnek.
Cégnél legyártatnám, csakúgy kísérlet képpen, milyen hangja lenne kipumnak.
a mai motorozás után énis rájöttem hogy a wr-em hangos. vagyis a cross szemcsiletépőfóliái olyan szépen zúgnak mint most a fólem 100 km után hosszabb túrára tuti zárt bukót viszek legközelebb
Átérzem a helyzeted, én 194 vagyok. Engem csak kényelem szempontjából a menetszél zavar 130 környékén és felett, pedig nagyobb plexim is van. Üléspozícióval nagy bajom nincs.
Hát mit mondjak tegnap egy YZF mellett álltam a parkolóba, hát a Fazer egy cseppet sem volt magasabb mint az. Nem is értem miért mondják túra sportnak ezek után...
Először arra gondoltam, hogy csajé, aztán beugrott, hogy lehet egy érzékeny lelkű srácé, aki rózsaszín motorral jár. Csak ugratlak!
Elsőre narancs Fazerre tippeltem, de el tudtam volna képzelni feketén is, bár én a feketét inkább sötétebb színekkel párosítanám, ha az enyém lenne; ebből indultam ki.
Csavar csavarboltból, de mondd meg, hogy olyat adjanak, ami bírja a 40 Nm-t. Én nem szoktam beragasztani, ha meghúzod nyomatékkal, az a csavar nem megy sehova... Vigyázz az új csavarral, az aluban könnyű elcseszni a menetet.