Általános iskolában az egyik szerencsétlen agyonszekált srácnak nyikorgott a biciklijén a fék. Javasoltuk, hogy kenje be motorolajjal. Másnap örömmel jött, hogy bekenték, segített neki az apukája, szuper jó lett!
Leginkább semmivel ne fújd be, majd lekopik az a szilánk, ami miatt nyekereg, aztán pár ezer kilométerig halk lesz. Utána lehet, hogy ismét jön egy nyekergős korszak...
fzs600 és valóban ritkán kapcsol be. Mondjuk most hétvégén 50 km-t mentem és 2szer kapcsolt be. De ezt betudom annak, hogy motoros esküvő volt és 10-zel se mentünk. Sikerült előtte is belekeverednem a nászmenetbe (ekkor kocsival mentek még lasabban), félreálltam és akkor vettem észre egy furcsa hangot. Nini 10.000 km után bekapcsolt a venti. Előtte még soha.
Megválnék M-es Mugen Race cordura nadrágomtól 19 000 HUF-ért. Március végén vásároltam, 2x volt rajtam, majd konstatáltam a tényt hogy a méret nem az igazi, azóta a szekrényben pihen. CE protektoros, termo bélés, stb.
600-ason nekem is nagyon ritkán kapcsolt be, FZ1-nél 95 fok körül. Most ahogy beérek a városba, a harmadik lámpánál máris kezd melegedni a blokk, majd nem sokkal később be is kapcsol a venti. Az amúgy is dög melegben, még fújja a "100 fokos" levegőt a lábadra, irtó kellemetlen.
FZ600-as tulajdonosoktól szeretném kérdezni, hogy a hűtő ventilátor nagyon ritkán indul be, az az én még a sajátomon soha nem észleltem, hogy működne.
Néhányszor már megkergettem, de a ventilátor soha nem működött, túlmelegedésre utaló jelek nincsenek a lámpa soha nem világított.
Lehet, csak akkor kapcsol be, ha van 40fok és araszolok a városba órákat?
Nem beszéltem még vele, mert majd a nyaralás elviszi a rá szánt összeget. De hátha akkor az átmérője mint a raptoré és akkor csak rá kell húznom az összekötőre, 1% esélye van.
Hülyeséget mondtam, mert csak a dobot adja, így tényleg bármire jó, nem specifikus. Viszont akkor jön a kérdés, hogy hogy fogatod a lábtartóhoz és mi lesz az összekötővel.
Az a baj, hogy US kódos, tehát még a dB killer helye sincs meg.
Az ilyen ömlesztett hirdetések gyakran megtévesztők, főképp az ára miatt. Fogadni mernék, hogy mikor megkérdezed az jön, hogy "ja, FZ1-re 90".
Elképzelhető, hogy csak a dobokat adja, összekötőt hol van a végéből?
Én is nyugattól tartok. Attól függ honnan veszem a dobot, Mo-n ezt találtam MIVV Ebayen dupla ennyibe kerül. Amúgy ha van hozzá db killered és belerakod szerintem kint se fognak vele foglalkozni, főleg ha más szabálysértés nincs, csak hát a raptoromhoz még az sincs.
A Mivv és a Raptor között árban mennyi lenne a különbség?
Én nagyon szeretem az enyémet. Így, hogy nem vettem ki a katalizátort és semmi egyebet, nem durrog, ami azt jelenti, hogy elég (el-ég) minden benzin, nincs felesleg. Egy részről jó, egy részről a hiányzik belőle a bummbumm. :D
Enyémben sincs E betű. Tőlünk keletre szerintem nem panaszkodnak érte, és Szlovákiáról sem hiszem, hogy ott tartanának, hogy a rendőrök erre ugranak, főleg nem Szerbiában. Szlovénia nyugis (ott készítik az Akrát, szóval... ), Ausztria/Németország viszont kérdéses. Majd nyáron tesztelem, egy hét napos AU túra már le van szervezve. Azzal "nyugtatom" magam, hogy az itthoni chopperek többségén amerikai import dob van, szóval gondolom AU-ban is.
Köszi. Találtam is itthon olcsón feketét, csak még nem döntöttem el mi legyen vele, csak külföld miatt cserélném le a raptort, hogy legyen E betű meg papír. Tieden jól szól az akra? Hétvégén mentem egy 2014es 1200gs-el, nekem az fz is kényelmes de az... Olyan volt mintha nem is motoron ülnék.
Leginkább semmivel ne fújd be, majd lekopik az a szilánk, ami miatt nyekereg, aztán pár ezer kilométerig halk lesz. Utána lehet, hogy ismét jön egy nyekergős korszak...
Néhányszor már megkergettem, de a ventilátor soha nem működött, túlmelegedésre utaló jelek nincsenek a lámpa soha nem világított.
Lehet, csak akkor kapcsol be, ha van 40fok és araszolok a városba órákat?
Az ilyen ömlesztett hirdetések gyakran megtévesztők, főképp az ára miatt. Fogadni mernék, hogy mikor megkérdezed az jön, hogy "ja, FZ1-re 90".
Elképzelhető, hogy csak a dobokat adja, összekötőt hol van a végéből?
Én nagyon szeretem az enyémet. Így, hogy nem vettem ki a katalizátort és semmi egyebet, nem durrog, ami azt jelenti, hogy elég (el-ég) minden benzin, nincs felesleg. Egy részről jó, egy részről a hiányzik belőle a bummbumm. :D
Enyémben sincs E betű. Tőlünk keletre szerintem nem panaszkodnak érte, és Szlovákiáról sem hiszem, hogy ott tartanának, hogy a rendőrök erre ugranak, főleg nem Szerbiában. Szlovénia nyugis (ott készítik az Akrát, szóval... ), Ausztria/Németország viszont kérdéses. Majd nyáron tesztelem, egy hét napos AU túra már le van szervezve. Azzal "nyugtatom" magam, hogy az itthoni chopperek többségén amerikai import dob van, szóval gondolom AU-ban is.