Igen, simán a gázkarnál. Arra ügyelj, hogy az állítás után ellenőrizd középállványon, hogy a kormányt kopp és kopp között mozgatva is megmarad-e a holtjáték. Ha valahol eltűnik, akkor lehet, hogy túlfeszítetted vagy rosszul van elvezetve a bowden.
Tettem több próbát is, bár nem 150el.. de nem tapasztaltam továbbra sem hogy mászna valamerre Viszont a gázkarnak valami szörnyű holtjátéka van, azt egyszerűen csak a gázkarnál kell a csavarral állítani vagy van valami egyéb is?
Ezt még lehet "tuningolni" ha az eleje le van engedve vagy a hátulja ki van emelve, főleg ha szar az első gumid, akkor amellett hogy elindul valamelyik irányba még jól be is remeghet a kormányod
Amikor múltkor elkapott az eső, az volt a legutolsó gondolat, hogy az esőfóliát zacskóval játsszak. Nekem fixen bent van a givi táska aljában. Gondolkozok, hogy kivágjam, azzal is nyerek valamennyi helyet.
Nem próbáltam, most találtam ki. Ha lent vezeted a madzagot közvetlenül a föld felett, akkor talán nincs útban a váz, esetleg csak a középsztender, ki kell próbálni...
Holnap szerintem teszek is egy próbát, ha nem sikerült majd megírom hány darabban van a motor. De az igazi kihívás olyan utat találni ahol egyáltalán bármi képes egyenesen futni
Amúgy az egyéb említett mérésekkel van tapasztalatod, csináltad már őket, tényleg célra vezetnek?
Nem kell az égnek emelni a kezed, csak nyisd szét az ujjaid a markolat felett, de tartsd közvetlenül felette a mancsod, arra az esetre, ha be akarna szitálni. Ha simán megy tovább egyenesen, nagy baj nem lehet.
Visszatérve az otthoni ellenőrzésre. Ha nagyon kíváncsi vagy, mérőszalaggal, madzagokkal, pálcikákkal, szögmérővel meg tudod nézni a váz geometriai épségét.
Szerintem érdemes a lengővillához és a hátsó kerékhez vonatkoztatni, az a legkevésbé valószínű, hogy sérült. Először is le kell ellenőrizni, hogy jól van-e befogva a hátsó tengely. Én ezt nem szoktam a lengővillán lévő rovátkákra bízni kerékcserénél/láncállításnál sem, hanem mérőszalaggal megmérem a lengővilla tengelye és a kerék tengelye között két oldalon a távolságot, az a teljesen tuti.
Ezután a középsztenderen a hátsó kerék mögött keresztben, majd két oldalt előre hozol egy hosszú zsinórt úgy, hogy az nekifeszül a hátsó gumi peremének két-két ponton. Elől pedig a motor előtt van rögzítve a madzag két vége, ami így párhuzamos a hátsó kerékkel. Ebben az esetben egyenes kormányállásnál egyforma távolságnak kell lenni a madzagok és az első kerék között.
Lehet még mérni tengelytávot, villaszöget, utánfutást stb...
Elszakadt? Ez komoly? Olyanról sokat hallottam, hogy elhagyta a klipet, de a szakadás az kemény. Ehhez el kell hagyni a klipet meg a hevedert is, pedig ha jól van felrakva, előbbi nehezen jön le, utóbbi meg barátian rá szokott gyógyulni...
Ezt lefordítanád kérlek?
Nekem Riderem van, de az nem egészen így néz ki. De mondjuk, hogy ugyanazt tudja. Próbálok keresgélni, hátha rálelek. Jah esőruhája nincsen.
Köszi. Na ott oldalt, csak a műanyag csat van meg, a spanifer vagy mi az nincsen. De elöl a villánál lévő és hátul a váznál lévő igen. Gondolom azért, mert ezek fixen a bőrhöz vannak rögzítve, az oldalsók meg nem és elszórta öket.
Megvolt a próba? Mit tapasztaltál?
Email: n.misi.tt@gmail.com
tel: 06-70-615-9136
link
http://www.gaskrank.tv/tv/youn...
Amúgy az egyéb említett mérésekkel van tapasztalatod, csináltad már őket, tényleg célra vezetnek?
Visszatérve az otthoni ellenőrzésre. Ha nagyon kíváncsi vagy, mérőszalaggal, madzagokkal, pálcikákkal, szögmérővel meg tudod nézni a váz geometriai épségét.
Szerintem érdemes a lengővillához és a hátsó kerékhez vonatkoztatni, az a legkevésbé valószínű, hogy sérült. Először is le kell ellenőrizni, hogy jól van-e befogva a hátsó tengely. Én ezt nem szoktam a lengővillán lévő rovátkákra bízni kerékcserénél/láncállításnál sem, hanem mérőszalaggal megmérem a lengővilla tengelye és a kerék tengelye között két oldalon a távolságot, az a teljesen tuti.
Ezután a középsztenderen a hátsó kerék mögött keresztben, majd két oldalt előre hozol egy hosszú zsinórt úgy, hogy az nekifeszül a hátsó gumi peremének két-két ponton. Elől pedig a motor előtt van rögzítve a madzag két vége, ami így párhuzamos a hátsó kerékkel. Ebben az esetben egyenes kormányállásnál egyforma távolságnak kell lenni a madzagok és az első kerék között.
Lehet még mérni tengelytávot, villaszöget, utánfutást stb...
Nekem Riderem van, de az nem egészen így néz ki. De mondjuk, hogy ugyanazt tudja. Próbálok keresgélni, hátha rálelek. Jah esőruhája nincsen.
Több szélességben párszáz forintért.
Felesleges vagdosni.