Elöl kiveszed a csavart. Felemeled a tankot (hátrahajtod), Benzicsap lezár. Benzincső le. Érzékelő kábel le. Érdemes elsőnek egy segítő személyt hívni, hogy tartsa meg a tankot, amíg gépészkedsz alatta. Később egyedül is menni fog. Tank vissza. Hátul kiveszed a csavar-t (ezen a csavar körül forog a tank. ) Ezután felfele le tudod emelni. És lent is van.
Visszarakás fordított sorrendben ugyanez. Ne felejtsd el kinyitni a csapot.
Köszi, majd megpróbálok a végére járni, remélem nem nagy para lesz. Az előző tulaj mielőtt hoztam el emlékszem hogy akkor fújd bele levegőt, és már nem emlékszem hogy mennyit mondott de elég soknak tűnt akkor, lehet az lesz a ludas. És igen azt is észrevettem hogy kanyarban viselkedik furán, egyszerűen azt érzem hogy ne döntsem tovább mert kimegy a fara. Jelzem már meg is történt vagy 2x kis sebességű kanyarodáskor. Gumik szinte zsír újak, kb 1500at futottak. Ha nem fájna a hátam mennék és tesztelném kisebb nyomással, de most annyira nem tűnik jó ötletnek...
Másik kérdés: Ki mire kötötte a 12V csatlakkozót? Közvetlenül akksi, vagy mondkuk a lámpakapcsolóhoz? Érdemes kapcsolhatóra vagy nem lesz para ha közvetlenül az akksira rakom (elvileg nem kellene hogy szívja ha nincs rajta fogyasztó)? Amúgy most lementem hogy jól felrakom, aztán mikor megláttam hogy óóó b+ ezt merre vezessem el hátra, fel is jöttem
Igazából painshopoltam erre valamit, de csak a hátsó kereket forgattam el. A két kerék egy nyomra állt, de az egész motor ferde úgy. Én erre gondoltam.
Ezt egy első motoros vásárló nem venné észre, de egy tapasztaltabb egyből. Én pl. miután már 3-4 ezer km-t mentem a fazékkal visszaültem a simsonra nosztalgiázni. Hát úgy keresztbe ment, hogy drifterek megirigyelnék. najó túlzok, de azért voltak gondok. És egyből feltűnt. Fazék előtt meg elvoltam vele.
Ha valaki lenyomott 10 órát egy tanulómotoron és 1-2 hónapra rá vesz egy nagymotort (4-5-600cc), akkor lehet nem tűnik fel neki a csalafintaság, vagy csak gyanakszik.
Gondolom olyan, ha már hozzá való, de majd kiderül! Gyárilag nittelős szem jár vele, tehát majd választok a 2 lehetőség közül, ha megkaptam! http://spirro.hu/
Őket találtam a nagy keresgélésemben...
Így 28 ezer lett a komplett láncszett a Fazerre, meg rendeltem már egyúttal egy vezérműláncot is, mert ideje lesz azt is cserélni.
Miért, nem lehet elérni az egy nyomon futást?
Ahogy a láncfeszesítésnél állítunk a keréken ekkor is lehet. Én eddig ebben a hitben voltam. Ezért tartottam fontosnak az estleges esés/csúszás kiderítését motorvásárlásnál, mert a váz vizsgálgatása nehezebb.
Elméletileg megoldható lenne valamilyen ipari használatú 3D-s leképezéssel. Gyakorlatban nem tudom, hol lehet ilyet megoldani. Talán olyan helyen tudnak ilyet, ahol törött autók karosszériáját "húzzák" vissza az eredeti pozíciójába.
A házi módszer meg az, hogy megnézegeted a hézagokat az idomok és a váz között (már ahol gyárilag szimmetrikus), keresel repedéseket a váz festésén (tényleg, FZ6-nak fényezett a váza?), megnézed a váz hegesztési pontjait stb.
Ha nincs gond a motor egyenesfutásával, akkor nagy baj biztosan nincs.
Láncból a többség a DID-re szavaz. A lezárás viszont valamennyire hitkérdés is. A "nagy" teljesítmény és a nyugodt lélek miatt érvel a többség a nittelős megoldás mellett, de 530-as lánchoz egyébként se gyártanak patentszemet. (szvsz simán jó lenne, én azzal használnám)
Egy olyan hülye kérdést had tegyek fel, hogy ha a motoron mondjuk 170es tempónál (természetesen fiktív személy zárt pályán) nem észlelni instabilitást a motoron, mennyire következik belőle hogy nincs a teleszkópnak, a váznak vagy a lengővillának deformációja?
Vagy ettől függetlenül bármi lehet, csak véletlenül egy nyomon fut a kerék?
Visszarakás fordított sorrendben ugyanez. Ne felejtsd el kinyitni a csapot.
Másik kérdés: Ki mire kötötte a 12V csatlakkozót? Közvetlenül akksi, vagy mondkuk a lámpakapcsolóhoz? Érdemes kapcsolhatóra vagy nem lesz para ha közvetlenül az akksira rakom (elvileg nem kellene hogy szívja ha nincs rajta fogyasztó)? Amúgy most lementem hogy jól felrakom, aztán mikor megláttam hogy óóó b+ ezt merre vezessem el hátra, fel is jöttem
Ezt egy első motoros vásárló nem venné észre, de egy tapasztaltabb egyből. Én pl. miután már 3-4 ezer km-t mentem a fazékkal visszaültem a simsonra nosztalgiázni. Hát úgy keresztbe ment, hogy drifterek megirigyelnék. najó túlzok, de azért voltak gondok. És egyből feltűnt. Fazék előtt meg elvoltam vele.
Ha valaki lenyomott 10 órát egy tanulómotoron és 1-2 hónapra rá vesz egy nagymotort (4-5-600cc), akkor lehet nem tűnik fel neki a csalafintaság, vagy csak gyanakszik.
http://spirro.hu/
Őket találtam a nagy keresgélésemben...
Így 28 ezer lett a komplett láncszett a Fazerre, meg rendeltem már egyúttal egy vezérműláncot is, mert ideje lesz azt is cserélni.
Ahogy a láncfeszesítésnél állítunk a keréken ekkor is lehet. Én eddig ebben a hitben voltam. Ezért tartottam fontosnak az estleges esés/csúszás kiderítését motorvásárlásnál, mert a váz vizsgálgatása nehezebb.
A házi módszer meg az, hogy megnézegeted a hézagokat az idomok és a váz között (már ahol gyárilag szimmetrikus), keresel repedéseket a váz festésén (tényleg, FZ6-nak fényezett a váza?), megnézed a váz hegesztési pontjait stb.
Ha nincs gond a motor egyenesfutásával, akkor nagy baj biztosan nincs.
Igen.
Vagy ettől függetlenül bármi lehet, csak véletlenül egy nyomon fut a kerék?
És patentszemes vagy nittelős az optimálisabb FZ6-ra?