Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2000-2100 km a sok betegeskedés (saját és motor is) ellenére.
És a 10.000 km is múlt hétvégén volt meg.
Akit egyszer megfertőz a két keréken száguldás varázsa nem hiszem hogy képes lenne leállni vele 14 évesen megfertőztek, ma sem hagyott alább az élvezeti értéke
5 tank, 1500 km , majdnem két hónap alatt, s közben sokszor vacak idő volt.
Most kijött a jó idő, biztosan jobban peregnek majd a km-ek, vagy elmúlik az újdonság varázsa és csak porfogó lesz a motor.
Szar a hotdog is meg a zsiroskenyrr is.keseru volt a lila hagyma.
Na, oda még nem sikerült eljutnom Van még mit felfedeznem a környéken..
Majd nem fogsz.
Bar a dobogoko 125.szorre olyan mint a csillagkapu sorozat.
Jo-jo de nem az igazi.
1,5 hónapja van meg a gép, akkor a 800km-el nem is állok rosszul Az jutott eszembe hogy pikkpakk bele lehet tenni egy motorba pár év alatt 20-30-40e km-t úgy hogy nem is megy az ember nagy túrákra..
Az jo.
Visegrad?
En mar ket tank benzint kiuritettem.
Megyek kirándulni.
Mire?
Nos nem vagyok teljesen nyugodt.

Kormány fenn, nyilván nincs rajta olyan furat mint a gyárin, amibe belecsúszik az önindító és az index műanyag házának a pöcke, de végül is anélkül is megoldható. Hátsó lábtartó vissza került a helyére, felkerült jobb előre az új, minden fasza.

Motor pöccre indul, szépen veszi az 1-es, mozgatja is, oké. Többet nem próbáltam vele, hiszen se sisak nem volt nálam se érvényes forgalmi nincs, mert a műszaki 15-én lejárt. Kivettem sebességből, és ekkor hallok balról valami zajt amit eddig nem. Jó sisak nélkül eddig sem motoroztam, biztosan máshogy hallok benne, meg egy hónapja nem is volt beindítva, de ez most akkor is zavar. A bukócsőtől elvileg nem kaphatott ütést, és nem is látszik semmi. Próbáltam még1x, üresben minden ok, 1esben is, aztán ismét üres, és jön a zaj...

Valakinek valami ötlet?
Még várok két hétig. :-)
Csak felül vagy alul is állítottál rajta?
teljes hosszban mukodik !sott csinaltam ugy is higy kitekertem a feszitot fullra de ugy is ugyan az a jelenseg.
Akkor beelőztél, én kb 100km-nél járok idén
Valakinek fz6-n eladó esetleg! Fekete jo allapotú magyar papiros erdekelne!
Köszi a gyors választ. ráadásul még jó hír is.
Így még talán hivatalosabb (2004-es Service manualból):
Sztem az N-es és S-es fő-alkatrészek között nincs különbség, nekem 2005-ös S-es van, most mértem, és kerek 43mm, ahogy írtad!
Üdv emberek!

Valaki meg tudná mondani az első teleszkóp szár átmérőjét? 2004es fz6N-es modellé érdekelne. Kerestem a szerviz könyve de az istennek se találom. A google meg kidob mindent csak azt nem amit kéne.
Az enyémet nem tudom megnézni mert szerelőnél. Ő meg már nem dolgozik. Felhivtam egy embert. Ő azt mondta hogy 43mm és hogy jó az enyémre. 2003-as motorrol való.
Valaki tud közelebbit mondani?
talan a kuplung nem nyilik elegge szet....a behuzo teljes egeszebe huzza a kabelt, vagy csak feletol mukodik?
vastag olajtol is lehet, de szerintem itt mas a helyzet
Koszi szepen!
na lenne egy kérdésem !
ki tud nekem erre egy jó választ adni ?
a következő a helyzet van egy 2006 fazer 1000
Mikor indulok el berakom 1 gyesben kicsit olyan mintha fogna a kuplung de kiemel rendesen ez tutti biztos !ugy érezni minth tapadna a lamella !
elég kemény a váltója a mocinak .
Mikor rakom másodikban akkor is elég határozottan kell hozzáérni .
szóval valaki valami okosságot .
igaz :-)
A dátumot nem is néztem ezer éve nem jártam erre
Üdv fz1 középsztender eladó 8e ft-ért.Érd:zoli_motor@freemail.hu