Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

6000 környékén, ez nálam azt jelenti, hogy kb évente, szűrővel együtt.
Sziasztok,
milyen gyakran szoktatok olajat cserélni?
Csere óta ~4.000 km-t mentem eddig idén és ha így haladok akkor hamarosan cserélhetem megint.
Üdv
Van ebben az országban, Bp-től keletre olyan bolt, szervíz, ahol tudnék venni a Fazeremre egy láncszettet? Ahogy néztem, 36 ezer körül jön ki, de nem is az ár a kérdéses, hanem az elérhetőség! Nem hiszem el, hogy nem lehet azt megtenni, hogy bemegyek egy motoros boltba, kérem a szettet, és egyből a polcról adnák is, mindenféle előzetes rendelgetés nélkül! Nem egy ritka motorról van szó, hogy heteket kellene várni alkatrészre.... Ha vki tud vmi jó helyet, megoszthatná!
Még nem szólt vissza a srác...
Igen, lényegében ez történt.
Hali! Sikerrel jártál a telszám ügyben?
Akkor az xbike győzött.
És lesz egy tartalék ebay.es.
Szokták mondani hogy a jó munkához idő kell, ezek szerint a jó válaszhoz is.. méghozzá 7 év
Szia
Én a Motul 5100 10w50 et használom
egy szezon alatt semmi nem fogyaszt el belőle .
Üdv Zoltán
Kormány jött, matt, fekete, nem bukócső... .-)
Voltál tegnap a tréningen?
Csak egy kék ezrest láttam, de soha nem volt ott a gazdája, hogy köszönjek.
Szerelő ügyben: Szerintem keresd Kozmax-ot (Kozma Tamás) az AKH Soroksári úti szerelőműhelyében Tel: 06 1 / 358 - 1480. Szerintem tud segíteni. Amúgy a Honda VFR fórumon is megtalálod. Én nem ismerem személyesen (lévén szegedi vagyok), de úgy tudom jó szakember.
1) Turn key to off
2) Turn ignition kill switch to run
3) Hold the select and reset button at the same time
4) Turn the key to run
5) Continue to hold the two buttons and count to about 10 at this point the display will show "d1"

Here is all of the codes that I have found as you scan thru them.

01 - Throttle position sensor signal
02 - Atmospheric pressure Displays the atmospheric
03 - Intake air pressure Displays the cylinder-#1
05 - Intake air temperature Displays the intake air temperature.
06 - Coolant temperature Displays the coolant temperature.
07 - Vehicle speed pulse 0–999 Check that the number
08 - Lean angle sensor Remove the lean angle
09 - Fuel system voltage
20 - Sidestand switch Set ON/OFF the sidestand
21 - Neutral switch Set ON/OFF the neutral
30 - Cylinder-#1 ignition coil Actuates the cylinder-#1 ignition
31 - Cylinder-#2 ignition coil Actuates the cylinder-#2 ignition
32 - Cylinder-#3 ignition coil Actuates the cylinder-#3 ignition
33 - Cylinder-#4 ignition coil Actuates the cylinder-#4 ignition
36 - Injector #1 Actuates the injector #1 five
37 - Injector #2 Actuates the injector #2 five
38 - Injector #3 Actuates the injector #3 five
39 - Injector #4 Actuates the injector #4 five
48 - Air induction system solenoid
50 - Fuel injection system relay Actuates the fuel injection
51 - Radiator fan motor relay Actuates the radiator fan
52 - Headlight relay Actuates the headlight relay
53 - Exup servo motor Actuate the servo motor turns
56 - Sub-throttle servo motor Actuate the servo motor turns
60 - EEPROM fault cylinder No
61 - Malfunction history code
62 - Malfunction history code
63 - Malfunction code reinstate

And here are the ECU error codes

11 - Cylinder identification sensor
12 - Crankshaft position sensor
13 - Intake air pressure sensor
14 - Intake air pressure sensor hose line
15 - Throttle position sensor (open or short circuit)
16 - Throttle position sensor (stuck)
17 - EXUP servo motor potention circuit
18 - EXUP servo motor (stuck)
19 - Sidestand switch (open circuit in the
20 - Intake air pressure sensor or atmospheric
21 - Coolant temperature sensor
22 - Intake air temperature sensor
23 - Atmospheric pressure sensor
24 - O2 sensor No normal signal is received from the O2 sensor.
30 - Lean angle sensor (latch up detected)
33 - Cylinder-#1 ignition coil
34 - Cylinder-#2 ignition coil
35 - Cylinder-#3 ignition coil
36 - Cylinder-#4 ignition coil
39 - Injector (open circuit)
41 - Lean angle sensor (open or short-circuit)
42 - Speed sensor No normal signals are received from the speed sensor.
43 - Fuel system voltage (monitoring voltage)
44 - Error in writing the amount of CO adjustment
46 - Vehicle system power supply
47 - Sub-throttle servo motor potention (open
48 - Monitor the operation of the sensors and
48 - Sub-throttle servo motor (lock)
50 - ECU internal malfunction (memory check error)
hajtja de uresbe. se benzinszag, a pillangokat is teljesen becsukja, h levegot se kapjon...
egyebkent ahogy raadom a gyujtast vegzi a dolgat, de ahogy hatatni kezdem zarja le magat...
Hibakodot, hogy lehet megnezni?
Én ma is mentem vagy 40 km-t, így már 140 km-nél tartok.
Jah és biztosítékok?
Hajtassa = forgat az önindító?

Tehát megnézted, hogy benzinszag nincs a hengerben és szikrát sem ad a gyertya?

Gyújtáskulcs elfordításakor benzinpumpa elindul?
Hibakódot nézted?
Beraktam az uj sor szelepet, visszapakoltam mindent a helyere es nem hagyja, hogy begyujtsam.
Hajtassa magat, de se uzemanyagot, se levegot, se gyujtast nem ad ra a motorra, es kozben eg a sarga lampa.
Miert tilthatja egyaltalan le a motrot?
Kifejezett hiba még igazából semmi nem volt, ha jól emlékszem. A benzinszintjelző a kezdetektől önálló életet él, de a figyelmeztető lámpa jól működik. Kuplungbowden volt a szakadék szélén úgy 10 ezer km-rel ezelőtt, az utángyártott azóta hibátlan. Ezen kívül kizárólag esztétikai hibák vannak, illetve természetesen a kopóalkatrészek és időszakos szervizek, na meg a saját hülyeségből származó károk (idomsérülések, km-jeladó).

Én nagyon meg vagyok vele elégedve. Szerintem az FZS600 hibátlanul hozza azt, amire kitalálták, talán még többet is.
Gyere el a mecsekbe ott lesz élmény :)
Valld be................a kocsik olaszok.................naaaaaa.................
Jajj, te! Jobbulj mihamarabb!

Már majdnem 2600 km van a gépben mióta megvan, de még mindig olyan élvezettel és izgalommal ülök rá, mintha csak tegnap került volna alám. Viszont a környéken minden utat bejártam, nincs semmi érdekes, így csak ülök és várok, hogy valamelyik cimbora érjen rá egy messzebbire, mert egyedül annyira nem érdekesek az egész napos motorozások; vagy, hogy legyen valami dolog a városban, és beguruljak vele. :)
Sziasztok.
Tudtok mondani Pesten jó szerelőt aki precízen dolgozik, vigyáz a motorra és nem vág át hanem lelkiismeretesen megcsinálja amit kell? És látott már FZS1000-et. Ha igen légyszi e-mailes facebookos esetleg telefonos elérhetőséget mellékeljetek, köszönöm.
A holnapi gurulás részemről lefújva, sajnos járni se nagyon tudok... :-(
neked volt valami hibád idén? persze a gumin kívül, az nem a motor hibája, hogy szögeken motorozol.
csak 11 éves