Egy majdnem 15éves motornál szerintem ezek nem nagy gondok. Jó persze kellemetlen amikor előjön, főleg a sajátnál. De még így is jobb állapotban van szerintem mint a magyar használt motorok 90%-a.
Nem fogom leváltani, nagyon szeretem ezt a motort. Csak a híresen megbízható japán technika mégsem olyan megbízható. Amiket leírtam 2 hónap alatt jöttek elő. Ha mondjuk 2 év alatt akkor semmi gond nem lenne.
A fék csak úgy maradt egy indulás után, szerencsére csak hátsó. Jött egy kis karbantartás és meg is van oldva.
A tps szenzor cseréje is csak 4ezerbe került. Meg tök egyszerű kicserélni, de amíg nem tudod pontosan, hogy mivel is van a gond, addig bután nézhetsz.
A műszerfalnál szerintem nálam nem erről van szó, mert a km állás megmarad. Elvileg csak egy kis kontakthiba a testnél. XJ tipusbetegség, biztos xj találkozón kapta el. Ez is könnyen orvosolható, csak könyékig kell benne turkálni.
Egyébként a családban van még két kocsi, azokhoz képest hibátlan. Mind a kettővel hatalmas gondok voltak (vannak) és van olyan elektronikai hiba, amibe beletörődtünk. Túl drága lenne a javítás és annyira nem befolyásolja az utazást. De ami még volt: hengerfej, hűtőrendszer, benzinpumpa (2x), kuplung (2x), és még valami ecu probléma (? ez még rossz). És nem olasz egyik kocsi sem.
Ha nem goprót veszel 130ezerért nem is vagy ember.
Ezeket nézd meg, árakat most nem tudom
808#26 Key Ring Spy Cam
808#18 Key Ring Spy Cam
ezek vannak különböző lencsékkel
Mobius camera
sj1000
sj4000
Sajnálom, ha nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket.
Nem a legszebb motor az FZS 600, de szerintem az egyik legjobb. Én ezért is nem váltottam másikra, nagyon meg vagyok elégedve vele.
A fékkel mi volt végül?
Egyszer írtam itt, hogy nekem is volt műszerfal hiba, és meg kellett húzni az akku sarut
Én csak ámulok a hangon. Alig van szélzaj és a motor hangját szépen lehet hallani. Picit persze torzítja a tokon keresztül, de sokkal jobb, mint a másik kameránál. Sajnos nem volt időm sokat foglalkozni vele. Rengeteg dolog van, amit ki kell tapasztalni.
Hogy kedvenc idegen fajomat a Borg-ot idézzem:
Ez az információ érdektelen.
Van műgyanta ragasztó és simán fel lehet rá hekkelni gopro tartót a nagy kínai zsibvásárról.
Én már megtettem az RD32-vel.
A hang motoron milyen?
Próbavideókon tünt fel hogy igen nagy és széles spektrumú a mikrofon...............ez nem szar motoron szélben?
Jobbulást! A motornak esett baja? Én kb 1 héten belül döntöttem el, szóval relax.
Ilyenkor inkább arra kell figyelni, hogy gyorsan leállítsd a motort. A felállítással csak annyit kell sietni, hogy ha a karbiból kifolyik minden benzin, akkor nehezebben indul be.
Hogy mondjak róla rosszat (a te nagy örömödre ) a rögzítési lehetőségek eléggé korlátoltak. Meg kell izzadni egy jó rögzítési lehetőségért. Illetve a gopronak sokkal jobb összeszerelési minősége van. Remélem örömet szereztem neked.
Megtörtént az első borulás.... álló helyzetben persze
Viszont felállításkor kurvára meghúztam a derekamat mivel ugye kapkodtam és basztam az alkotmányra hogy is kellene emelni.
Most még csak tetszik a vas. Azt tudom, hogy valami hasonló kategóriába vágnék bele 3-4 év múlva. Nincs sok választás, japánból ilyen nincs. (csak az mt01, de az túl nagy falat lenne) Ez europai divat.
Szerintem igazi képet valamiről 3-4 év alatt lehet alkotni, sok használat után. Egy motorról meg kocsiról meg pláne. Igen tesztelheti a topgear, vagy a totalcar, de hogy pár év után milyen is valójában azt az tudja, aki végig használta. Pl.: én kicsit csalódtam a fazer-ben, mert van vele gond, legalábbis nekem volt 1-2 nem tervezett, és egyik megjavult most jött másik. És ennek kapcsán pont szóba jött nemrég ez az olasz megbízhatatlanság.
Egyébként nem az van, hogy ennyire nem számít a pénz, hanem ennek ennyi az ára. Elfogadtam, ennyit kell összeszednem rá. Mennyibe kerüljön egy 2 éves motor? Majd 6-7 évesen olcsóbb lesz. Most egy 2 éves fz8-as is 2 misi.
A fék csak úgy maradt egy indulás után, szerencsére csak hátsó. Jött egy kis karbantartás és meg is van oldva.
A tps szenzor cseréje is csak 4ezerbe került. Meg tök egyszerű kicserélni, de amíg nem tudod pontosan, hogy mivel is van a gond, addig bután nézhetsz.
A műszerfalnál szerintem nálam nem erről van szó, mert a km állás megmarad. Elvileg csak egy kis kontakthiba a testnél. XJ tipusbetegség, biztos xj találkozón kapta el. Ez is könnyen orvosolható, csak könyékig kell benne turkálni.
Egyébként a családban van még két kocsi, azokhoz képest hibátlan. Mind a kettővel hatalmas gondok voltak (vannak) és van olyan elektronikai hiba, amibe beletörődtünk. Túl drága lenne a javítás és annyira nem befolyásolja az utazást. De ami még volt: hengerfej, hűtőrendszer, benzinpumpa (2x), kuplung (2x), és még valami ecu probléma (? ez még rossz). És nem olasz egyik kocsi sem.
Ezeket nézd meg, árakat most nem tudom
808#26 Key Ring Spy Cam
808#18 Key Ring Spy Cam
ezek vannak különböző lencsékkel
Mobius camera
sj1000
sj4000
20ezer alatt illetve környékén vannak ezek.
nézz körbe nála, tesztelt rengeteg kamerát már: (nézegelődhetsz kategória alapján is)
https://www.youtube.com/channe...
Nem a legszebb motor az FZS 600, de szerintem az egyik legjobb. Én ezért is nem váltottam másikra, nagyon meg vagyok elégedve vele.
A fékkel mi volt végül?
Egyszer írtam itt, hogy nekem is volt műszerfal hiba, és meg kellett húzni az akku sarut
ami csak minimálisan drágább,vagy utána már a 20000 -es kategória következik?
Ez az információ érdektelen.
Van műgyanta ragasztó és simán fel lehet rá hekkelni gopro tartót a nagy kínai zsibvásárról.
Én már megtettem az RD32-vel.
A hang motoron milyen?
Próbavideókon tünt fel hogy igen nagy és széles spektrumú a mikrofon...............ez nem szar motoron szélben?
Ilyenkor inkább arra kell figyelni, hogy gyorsan leállítsd a motort. A felállítással csak annyit kell sietni, hogy ha a karbiból kifolyik minden benzin, akkor nehezebben indul be.
Viszont felállításkor kurvára meghúztam a derekamat mivel ugye kapkodtam és basztam az alkotmányra hogy is kellene emelni.
"Kedves Laci!
megérkezett a rendelt matt fekete LSL kormány. A mai napon elküldöm részedre a megadott lakcímedre:
....
Köszönjük megrendelésed és türelmed."
Mivel most is mélyről indul az ára.Mire neked kelleni fog simán milla alá megy és nagyon finom cucc.
Szerintem igazi képet valamiről 3-4 év alatt lehet alkotni, sok használat után. Egy motorról meg kocsiról meg pláne. Igen tesztelheti a topgear, vagy a totalcar, de hogy pár év után milyen is valójában azt az tudja, aki végig használta. Pl.: én kicsit csalódtam a fazer-ben, mert van vele gond, legalábbis nekem volt 1-2 nem tervezett, és egyik megjavult most jött másik. És ennek kapcsán pont szóba jött nemrég ez az olasz megbízhatatlanság.
Egyébként nem az van, hogy ennyire nem számít a pénz, hanem ennek ennyi az ára. Elfogadtam, ennyit kell összeszednem rá. Mennyibe kerüljön egy 2 éves motor? Majd 6-7 évesen olcsóbb lesz. Most egy 2 éves fz8-as is 2 misi.
De abbahagyom az offolást.