Ha gondolod belinkelem amit eddig írtam a témában egy másik topikban.
A lényeg az, hogy legyártotta a bukócsövet, de..
Egyrészt 1 hónapig kotlott a motorom felett (végig nála volt a gép), pedig úgy vállalta el, hogy 2 hét alatt kész lesz. Nyomatékosan megkértem, hogy a két hét az két hét legyen, mert kéne a motor a nyár végén.. végül ez nem sikerült, és ugrott a szabadságom ezzel egyidőben, pedig nem mondhatja senki, hogy későn kértem a dolgot, mert június elején rendeltem meg, ő ekkor elvállalta augusztus elejére, én meg augusztus végén akartam elutazni..motorostól, bukócsövestől.. végül szeptember első hetének a végén lett kész! Már ez is oltári nagy blama!
Drágább lett mint amiben előzetesen megállapodtunk (átvételkor még alkudozni kellett!)
Ő hozzá kellett igazítani a leadás és az átvétel idejét... kb úgy éreztem magam mintha én lennék ő érte, és nem fordítva (a halál faszán lakik, elég szar kijutni oda korán reggelre tömegközlekedéssel, meg vissza onnan leadás után)
Átvételkor látszólag nem volt probléma, kifizettem, elvittem a gépet, 2 napig nem használtam majd elmentem vele 1 hétre és kijöttek a problémák
Amit kértem és amit kaptam:
Igény:Legyen olyan jellegű mint a motorom rendőrségi változatának a bukócsöve, ne érjen le hamarabb mint a lábtartó
Termék: Hamarabb ér le mint a lábtartó, belefejlesztett egy olyan merevítést a srác ami fékezéskor (ekkor ugye összeül az első villa, akár a rugóút 100 százalékáig is) beleér az első sárhányóba, így kitámasztja a kormányt, ennek az az eredménye, hogy nem lehet nagy fékezés közben irányítani a motort, valamint félre is húz nagyon erősen. Az pedig már csak bónusz volt, hogy a hosszabbra cserélt csavarok, mintha csak szándékos lett volna a balfaszsága hatlapfejűek lettek ott ahol imbuszosak a gyáriak és imbuszosak ott ahol a gyáriak hatlapfejűek voltak (nem véletlen voltak a gyáriak olyanok amilyenek)
Tehát kaptam egy életveszélyes terméket, kontár munkát. A motorom ugyan közel sem volt karcmentes, de hála neki már az első sárvédőm is újra lehet majd festeni ha arra kerül sor (az hibátlan volt addig)
Átvétel után 1 héttel ahogy hazaértem jeleztem neki a hibát, hárított.. majd november elején eljött hozzánk, lemérte, hol nem stimmel, majd elvitte a cuccot (pénzt nem adta vissza), hogy garanciában kijavítsa (bár nagyon el akarta érni, hogy még fizessek rá..ekkor már 2 hónapja nála volt a pénzem, míg én szart se kaptam..vagy inkább csak azt)
Most van május, március végén április elején valamikor írt, hogy mi legyen... (Nem volt képes egész télen hozzászagolni a cucchoz!), én mondtam neki, hogy javítsa ki minél előbb, aztán nézzük meg még festés előtt, jó lett e... Na azóta is várok!
Ügyfélkezelése nulla, elvégzett munka minősége nulla (hiszen használhatatlan a termék), problémakezelése nulla, gyorsasága nulla... ennek fényében még csak olcsónak se mondanám! Kókler!
A nevét azért ide írom... hadd dobja ki a kereső! Petya89
Szóval én nem ajánlom senkinek! Ja, és számlát sem ad a kis adócsaló..!
Fz6n tipusu motort szeretnek leultetni. Az ulesbol mennyit erdemes kiszedetni illetve zseleztetni, hogy alacsonyabb legyen de meg hosszabb (napi 500km-es) turan is kenyelmes legyen?
Melyik "kutyacsontokat" javasoljatok? Amit en szeretnek elerni az az, hogy kb 5 cm-el legyen alacsonyabb az ulesmagassag. (persze, ha az ules keskenyebb akkor mar azzal is lehet nyerni valamit). Van esetleg valakinek ebben tapasztalata?
Sziasztok !2004es fz6 s motorom van és ma vettem észre amikor kiglancoltam a láncot, hogy az első lánckeréknél a váltó fölött a vázban kéne lenni egy nagy csavarnak,de elhagytam.Honnan tudnám pótolni?Előre is köszi.
Ez így gáz..... a 9 hónap az felénk másról szól.... mondjuk ismeretlennek előre nem fizetnék, csak utánvéttel, inkább legyen több a posta.
De valszeg akkor nem ő volt a "gyártó" mert 2-t is rendeltek és rendben ment minden.
A motorom volt tulajdonosát keresem, le szeretnék informálni valamit. Neve és a címe is megvan a szerviz könyv alapján, de sajnos telefonszámot nem tudok.
Egy barátom csináltatott fz6-ra maszek bukócsövet és elég jó lett. Esetleg tudtok valami címet? - nevet, elérhetőséget, hogy ki csinálja? Mert ő elhagyta az elérhetőséget sajnos....
Köszi előre is!
Eladó motor gumiabroncs
2 darab Dunlop Sportmax Roadsmart gumi.
Méretek : 120/70 ZR17 és 180/55 ZR17
A gumik egy szalon motorról lettek leszedve,a futásteljesítményük alacsony(kb.100 km).
Ára : 45.000.- HUF / 2 db
Hívjatok bátran : 70-7746710
A lényeg az, hogy legyártotta a bukócsövet, de..
Egyrészt 1 hónapig kotlott a motorom felett (végig nála volt a gép), pedig úgy vállalta el, hogy 2 hét alatt kész lesz. Nyomatékosan megkértem, hogy a két hét az két hét legyen, mert kéne a motor a nyár végén.. végül ez nem sikerült, és ugrott a szabadságom ezzel egyidőben, pedig nem mondhatja senki, hogy későn kértem a dolgot, mert június elején rendeltem meg, ő ekkor elvállalta augusztus elejére, én meg augusztus végén akartam elutazni..motorostól, bukócsövestől.. végül szeptember első hetének a végén lett kész! Már ez is oltári nagy blama!
Drágább lett mint amiben előzetesen megállapodtunk (átvételkor még alkudozni kellett!)
Ő hozzá kellett igazítani a leadás és az átvétel idejét... kb úgy éreztem magam mintha én lennék ő érte, és nem fordítva (a halál faszán lakik, elég szar kijutni oda korán reggelre tömegközlekedéssel, meg vissza onnan leadás után)
Átvételkor látszólag nem volt probléma, kifizettem, elvittem a gépet, 2 napig nem használtam majd elmentem vele 1 hétre és kijöttek a problémák
Amit kértem és amit kaptam:
Igény:Legyen olyan jellegű mint a motorom rendőrségi változatának a bukócsöve, ne érjen le hamarabb mint a lábtartó
Termék: Hamarabb ér le mint a lábtartó, belefejlesztett egy olyan merevítést a srác ami fékezéskor (ekkor ugye összeül az első villa, akár a rugóút 100 százalékáig is) beleér az első sárhányóba, így kitámasztja a kormányt, ennek az az eredménye, hogy nem lehet nagy fékezés közben irányítani a motort, valamint félre is húz nagyon erősen. Az pedig már csak bónusz volt, hogy a hosszabbra cserélt csavarok, mintha csak szándékos lett volna a balfaszsága hatlapfejűek lettek ott ahol imbuszosak a gyáriak és imbuszosak ott ahol a gyáriak hatlapfejűek voltak (nem véletlen voltak a gyáriak olyanok amilyenek)
Tehát kaptam egy életveszélyes terméket, kontár munkát. A motorom ugyan közel sem volt karcmentes, de hála neki már az első sárvédőm is újra lehet majd festeni ha arra kerül sor (az hibátlan volt addig)
Átvétel után 1 héttel ahogy hazaértem jeleztem neki a hibát, hárított.. majd november elején eljött hozzánk, lemérte, hol nem stimmel, majd elvitte a cuccot (pénzt nem adta vissza), hogy garanciában kijavítsa (bár nagyon el akarta érni, hogy még fizessek rá..ekkor már 2 hónapja nála volt a pénzem, míg én szart se kaptam..vagy inkább csak azt)
Most van május, március végén április elején valamikor írt, hogy mi legyen... (Nem volt képes egész télen hozzászagolni a cucchoz!), én mondtam neki, hogy javítsa ki minél előbb, aztán nézzük meg még festés előtt, jó lett e... Na azóta is várok!
Ügyfélkezelése nulla, elvégzett munka minősége nulla (hiszen használhatatlan a termék), problémakezelése nulla, gyorsasága nulla... ennek fényében még csak olcsónak se mondanám! Kókler!
A nevét azért ide írom... hadd dobja ki a kereső! Petya89
Szóval én nem ajánlom senkinek! Ja, és számlát sem ad a kis adócsaló..!