Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szivesen.

Miben segítettem?
Patent ez a gép, grat!

A plexit te raktad rá? Jól sejtem, hogy ez nem a gyári magasság? Talán kicsit az furcsa nekem, de ha így kényelmesebb akkor érthető.
Egyébként nagyon sokat segítettetek, úgy összességében mindennel: tippekkel, tanácsokkal, tapasztalatokkal.
Köszi mindenkinek az eddigieket.
Minek?
Olyan jól elvagy..............csak pillogok.
Valaki írjon már valamiről, ne velem legyen tele a fórum, még úgy tűnik, állandóan világító sarkcsillag akarok lenni, közben nem.

Akrapovic galériám
Megelőzve a többi gúnyos kommentet, tudok róla, rosszul írtam!
A csövön átférő _levegő_? Sok oxigént abból már nem szívsz ki!
Az ilyen bizonytalanságok meg egyéb apróbb okok miatt is maradtam annál, amit Gyurkesz is csinált/javasolt: azaz a legkisebb motorikus módosítások mellett "építek" hangélményt. Végül benne hagytam a belső katalizátort is, hogy ne növekedjen meg jelentősen a csövön átférő levegő. Kört még nem mentem, de a hangja szeliden morcos, halkabb, mint a Leo Vince FZ6-on. Ellenben az alapjárat sem ugrál, szépen dorombol, nincsenek kilengések, első fordulattól kezdve szépen morog, nem dadog.
Légszűrő témában csak annyit tudok hozzátenni autós tapasztalatból, hogy anno 1/4 mérföldön megmértem az autóm gyorsulását légszűrővel (gyári, majd sport betétszűrővel) utána légszűrő nélkül is, és 0, azaz nulla különbség volt a 3 verzió között (a századmásodperceket nem veszem annak egy 0-kb 140ig tartó gyorsulásban). Gondolom motoroknál sem más a helyzet. Több levegőhöz több üzemanyag szükséges amit plusszba elégethetünk, viszont magától nem fog ott teremni az a plussz nafta
Sportlégszűrő önmagad szopatása!
..... vegyél annyi levegőt a szádon amennyit csak birsz..... fújd ki... most vegyél TÖBBET...... ja hogy nem megy....akkor ezt a SZÍVÓ motorodtól miért várod el?! Ha gyári (tudom-tudom a yami nem gyárt légszürőt) szürő van a motorodban akkor az pont annyi levegőt enged át amennyi kell neki! Nem többet-nem kevesebbet. A sportszürőt akkor érzi az átlag jobbnak, ha kicseréli a 3 éves full retkest,pláne tavasszal...... ezen nincs mit csodálkozni. Ha a kiömlő is nagyobb még akkor is ott a szivótölcsér és a szelep alap mérete.... a szükebb keresztmetszeten áramló több levegő meg ugye gyorsul és melegszik.... Nem beszélve az állandó takaritgatásról és a gondolattról hogy az előttem felvert porból mennyit engedett át......... a gázreakció javulhat,menet közben érezhetetlen módon, álló helyzetben meg csak a hülye ráncigálja a gázt...... atom felesleges, szerintem.
kb 3 oldallal ezelőtt volt téma. "Motul 5100 10w40-el nem tudsz mellélőni".
Ahahahaahahahaha
2004-es fz6s-be melyik a legjobb olaj ?
Bele kell nyúlni a térképbe, az biztos. Lehet, hogy egy olyan erős motornál nincs értelme/nem tudod kihasználni a pár lóerő többletet.
Még nem tudom mi a baj. Talán jövő hét végén hozzákezd a szerelő.
Jaja most látom De nekem ki lett iktatva a katalizátor is meg szelep is. Ha tudom hogy ennyit romlik az alsó nyomaték nem így rendeztem volna De faterod példáján tanulva ezek csak felesleges cicomák éppen elég kraft van ezekbe így is. Nem hoz semmit és sokba kerül Költsd benzinre meg a motorhoz pár apróságra inkább mint hogy tuningolj
Én a sportlégszűrőt azért nem erőltetem egyelőre (FZ6-omban sincs még, pedig 2 éve rajta a LeoVince), mert faterom már a második chopperjét Commandereztette (nagy súly, nagy nyomaték, de szerény lőerő), és azért volt rá szüksége, mert a totál nyílt kipufogóval, és a sportlégszűrővel annyira megváltozott a keverés, hogy az ECU-nak nehezére esett befogadni és feldolgozni az információkat, ezért az O2 szonda kiiktatása mellett a PC kalibrált térképet kapott, ami útbaigazította a motort a helyes működés felé. Most konyhanyelven írtam le, de mindkettő szakember véleménye az volt, hogy e kettő esetén már (mindenképp) érdemes új térképpel ellátni.
A gyári légszűrővel én nagyon keveset mentem meg még nagyon ismerkedősen, de vettem bele egy k&n légszűrőt még mikor a törzskönyvre vártam aztán 100-150km-er után bele is raktam, nem érzek különbséget a gyári és e között.
Csáó!

Írtam neked emailt, s most ezzel meg is kaptam rá a választ. Így azt kérlek tekintsd tárgytalannak!

Köszi!
Hali!

Kifúrhatod nyugodtan viszont sportszűrőt hagyd a picsába Nem hoz az semmit a konyhára beállítás nélkül ez csak mese habbal hogy erősebb lesz. Beállítást meg nem ajánlom az se ér annyit amennyit kérnek érte. Hozna 10 lovat mondjuk sportszűrővel sportdobbal és a beállítással viszont utcán nem veszed észre úgyse. Hagyd gyárin amennyire lehet én is így teszek a fireblade-nél,csak egy akra dob de az is szelepes katalizátoros gyári szűrővel, esetleg ha aktuális akkor -1 lánckerék előre az a legjobb tunying és legolcsobb
Inkább vegyél sportlégszűrőt
Én most fúrtam szét a karbon Gianelli dobomat és a kiömlő cső oldalára fogom cnc-vel gravírozni az E13 jelzést egy körben most a formán meg a méreten agyalok milyen is legyen és mekkora, a cnc leköveti a cső ívét... rendőr remélem eszi, műszakira megy vissza a gyári....
A számok nekem is megvannak, letöltöttem a TÜV-engedélyét a kipufogónak, de hogy érvényes legyen, kell bele a tompító.
Nem érdekes. Múltkor (még FZ6-tal) a vámban két vicces kedvű fickó volt és miután visszaadták a személyimet, megkértek, hogy brümmögtessek.
Ami fontosabb, hogy kifúrjam-e a katalizátort a gyári leömlő végéből. Jelenleg nincs sportlégszűrőm, ami kompenzálná a nagyobb légbevételt, lehet benne hagyom addig, de nem tudom milyen hatással lesz rá.
Ok! Jövő héten az egyetem melletti szaküzletben majd utánajárok.
Van egy zsák m.védelmi füldugóm, csakúgy van
Használom is, de nem motorozáshoz., hanem éjszaka a sok rohadt ugató dög miatt