Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha te mondod.
Addigis megnéztem mennyiért mérik.
Drága.
S1 sport kifutó készlet is majd 90e.
Aktuális modellek 150 rugó meg felette.

Egyszerűbb ha még hallgatom pár évig az RS2 szélzaját..................utána meg nem lesz gond addigra félsüket leszek.
Csak azt mondom, hogy nem olyan nagy tudomány amit csinálnak. Kb egy füldugó van elrejtve benne.
Mondjuk az én szakajtó fejem nem biztos hogy beleférne.
Szóval cseszhetem a párnákat.
Azért a shubinál segít a két baszott nagy páran a fülnél is
Hát...........öööö..............igazából passz.Annyi hogy a plexi oldalán a tartókkal kell variálni mert ha megoldod a csavarokat mozgatható lesz.
De nekem nem sikerült javítani bárhova állítottam. Ezért is bíztam rájuk.
Ha mész arra esetleg megkérdezheted hogy javítanának rajta.
A szememre nekem is fujta.....mondjuk az nem a bogárhálónál hanem a plexi résén át ahol felfeküdt.......ez is megszünt.
De csak a 777.Az Rs2 teszi a dolgát.

A schubi nem véletlen kerül annyiba amennyi.
Iszonyat sokat dolgoztak hogy a szellőzők jól legyenek kialakítva.
Ugyanis ezek felelősek a szélzaj és a sípolás KB 80%-áért.
Hogy lehet ezt beállítani? Hallottam "beállíthatóról", de nem tudtam, hogy a Marushin is ezek közé tartozik.
A zártsággal kapcsolatban igazad van, míg el nem indultam és lecsuktam a plexit, klausztrofóbiás lettem, kapkodtam a levegőt. Annyi a titka, hogy nyílt plexivel indulsz el, majd 10kmh körül lecsukod. Viszont a belső szellőztetése nagyon profi, 120-nál éreztem ahogy a fejem tetején megy végig a levegő, jó érzés volt.
Like. Szép darab!
Nekem a yamahaworldben a srác a 777-est beállította.
Akkor jó volt.
Az RS2 simán felfekszik mindenhol.
Nem süketszoba de nakeden semmi gond.
Azért autópályán kell a füldugó de úton tavaly lementem bosznián át horvátba és vissza és nem éreztem szükségét.
Schubi a forma és az extrém szűk nyak nyílás miatt érződik halknak.De én megőrülnék ha így be lennék zárva.
Lehet a plexi teszi, a masik reszet meg a kabat. Tukorplexim van, es a kis kiallasnal, ahol le tudod nyomni, vagy fel tudod huzni van egy kis res, ahol a szel konkretan futyul! Borrzzaszto. A bogarhalonal lent, pedig a szel total befuj es megy a szemembe. A 999RS jobb volt. Volt egy jo hasznalt Schubi par hete kivalo aron, de tul sokat gondolkodtam (bar akkor meg nem lett volna most mani pufogora). Faterom C3-at hasznal, nagyon jo, kiprobaltam. Egy bizonyos sebesseg felett nem ereztem hangosabbnak, ugyanolyan volt 100-zal menni, mint 160-nal. Jol szigetel, jol szellozik, szoval... Kiraly cucc.
Néha elfelejtem, hogy az én dobom csak picit hangos, enyhén tolakodó . Már csak én is füldugóval tudok motorozni. Tervben is van új bukó vétele. Múltkor megálltam valahol és már csak 500 métert kellett hazáig megtennem így nem dugtam be, és nagyon hangosnak tűnt. olyan 5000es fordulatnál üvöltött is rendesen. Elmegyek valami találkozóra és az én motorom a leghalkabb. Néha csak a fordulatszámmérőről tudhatom, hogy megy-e a motor., mikor körbevesznek a srácok
Simán elvagyok vele.
Fejleszd a tűrőképességed...................vagy vegyél egy schubertet.
Sajnos a Marushin RS2 nem hozta a vártakat; hangos, szelel, süvít, sípol szóval mára alapfelszereléssé vált a füldugó akár 150 km-es távon is. Viszont annyira lesemlegesíti a környezeti zajokat, hogy a motort nem is hallom, csak a szél duruzsol, ez majd megdobja egy kicsit a hangulatot.
Egy elsüllyedt tankerhez képest ez jótékony hatású.
Csak nehogy úgy fárassza el, hogy a végén a zokniddal tömd be
Gazdát cserélt ez a szépség a mai napon.
Immár az én fülemet fogja fárasztani a hosszú túrák során.
Én újkorától Castrol Power1-es, 10W50-est használok. Volt, hogy 5000-nél, de olyan is volt, hogy majd 12 ezernél cseréltem ( amíg nem értem haza, nem akartam vele szarakodni az út szélén ). Ezt csak azért írom le, hogy ne csak a Motulosokak halld, hanem mást is, és jobban elbizonytalanítsalak. :-)

Egyébként kb 70-80 ezer km után kezd majd a váltó úgy összekopni, hogy nem fog csattogni.
"Lehet hulyeseg de a faradtolaj kornyezeti terhelese nekem szamit"

Nekem 10 ezres a szerizperiodus.
Lecsokkentettem 8 e re.
Lehet hulyeseg de a faradtolaj kornyezeti terhelese nekem szamit.
Es tenyleg felesleges ennyire surun cserelni egy mai modern olajat.
Es nem amit utcan kap az nem extrem terheles barmennyire is ugy erzed.
pályázni nem pályázok, de húzom neki rendesen. Gondja nem lesz belőle. Pénzben nem kerül (sokkal) többe, szeretek bütykölgetni.
Lehet annyi módosítás lesz, hogy 8ezret megyek egy évben, akkor 4ezrenként csere.
Meg jobb lenne 1000 vagy 500 km enkent.
Ha nem palyazol folyamatosan ez pazaroas semmi mas.
Bar legalabb a tied.
de 6 liter agip olajjal sokkal jobb kenést érsz el 6ezer km alatt, mint 3 liter bármi mással. Nem mintha az agip nem lenne elég jó, mert pozitív a tapasztalat vele. Szűrőket meg 6ezer km-enként cserélnék.

Egyébként csak nem én akartam leírni, de szerintem sem jó az az olaj, ami nem barnul meg. 6000km után aranyszínű az olaj, akkor az szar. Milyen olaj is volt ez?
Egy "tribológus" bácsi azt mondta, hogy az lesz fekete olaj, amelyik dolgozik.
Helló!
Pár hete szó volt egy váltóhibás FZS 1000 ről, tudja valaki, hogy mi okozta a hibát és mennyiből javult meg? köszi.
Tiz alatt van harom liter motul.
Nem sokkal olcsobb a 6x1500 nal.
Es a szurot en nem sajnalnam.
Az olaj meg azert sotet mert lebegesben tartja a reszecskeket.
Jobb mint letapad valahol es szep az olaj.
En fraszt kapnek tole.
Ez akkor rossz megoldás, ha nem maga cseréli.