Salzburg,hallstadt,worti to kornyeke,sziklas hegyseg,francia alpok,montenegro,horvatorszag tengerpart, vagy egy ilyesmi csak tobb motorozas kevesebb egyebb es joval messzebb mint skocia.
Ha motorozásról szólna az élet és elfelejtenénk minden más akadályt (pénz, nyelv, távolság), ki merre lakna/költözne? Akár országon belül, de másik kontinens sem akadály, bár akkor tessék kicsit pontosítani.
Azt vettem észre, mintha az idei bogarak sokkal makacsabbak lennének; nehezebben jönnek le mind a motorról, mind a plexiről!
Ha konspirációs-teorista lennék, azt mondanám, valami extrát "tettek" a bogarakba, hogy több autómosót, bogármosót tudjanak eladni a cégek.
Köszi a választ! :)
Jó lenne, ha csak a láncot kellene! Múltkor kiszedtem a feszítőt, ellenőrzés céljából, az hibátlanul teszi a dolgát, nem rázkódik, akadásmentesen tolja kifelé a szárat. Láttam viszont egy fórumot, ahol a srác egy 10 éves R6 láncát cserélni, és nála a vezetők eléggé meg voltak égve/repedezve, bár lehet, hogy csak nem cserélt olyan rendszerességgel olajat, mint kellett volna, illetve az sportmotor, amit tartósabban használnak magas fordulaton. http://www.r6-forum.com/forums...
Néztem a gyári típusú Morse láncot, 17500 Ft, nem olyan vészes, de kintről esetleg nem lenne olcsóbb? Eddig nem találtam olyan oldalt, ahol lényeges lett volna az árkülönbség
Pikk-pakk ki lehet cserélni. Mást nem kell, csak a láncot, akkor vagy 30-40 ezer km-ig újszerű hangja lesz a motornak.
Bár a vezérműtengelyt 1-2 tized mm miatt meg kell emelni, egyébként nem fér ki a lánc.
Olyat tennél bele?....csak mert akkor igencsak tudni kell, hogy pont mennyi a jó mértéke a feszítésnek. .....ezt tuningolás esetén szokták alkalmazni vagy azoknál a típusoknál ahol a feszítő típushibás, de akkor sem jó megoldás hisz a pontos beállítás igen nehéz....jobb ha ezt egy rugó végzi......szerintem.
Probáld JPG-ben.
Akkor nem vagyok helyhezkotve.
http://youtu.be/UZ1qs4eAYv0
Ha konspirációs-teorista lennék, azt mondanám, valami extrát "tettek" a bogarakba, hogy több autómosót, bogármosót tudjanak eladni a cégek.
Jó lenne, ha csak a láncot kellene! Múltkor kiszedtem a feszítőt, ellenőrzés céljából, az hibátlanul teszi a dolgát, nem rázkódik, akadásmentesen tolja kifelé a szárat. Láttam viszont egy fórumot, ahol a srác egy 10 éves R6 láncát cserélni, és nála a vezetők eléggé meg voltak égve/repedezve, bár lehet, hogy csak nem cserélt olyan rendszerességgel olajat, mint kellett volna, illetve az sportmotor, amit tartósabban használnak magas fordulaton.
http://www.r6-forum.com/forums...
Néztem a gyári típusú Morse láncot, 17500 Ft, nem olyan vészes, de kintről esetleg nem lenne olcsóbb? Eddig nem találtam olyan oldalt, ahol lényeges lett volna az árkülönbség
Most pedig megyek megnézem Visegrádot
Bár a vezérműtengelyt 1-2 tized mm miatt meg kell emelni, egyébként nem fér ki a lánc.