Nekem van, Shox-ból való (talán olasz), DID és hasonló láncokhoz jó.
Egyszer használtam eddig, akkor jól működött.
Leghamarabb vasárnap este valamikor tudom Bp-re hozni, ha el nem felejtem.
Nekem is az az első észrevételem, hogy sokkal nyugodtabb lett az eleje a Bridgestone-hoz képest. Tapad, mint az ökör, kíváncsi leszek a futásteljesítményre, de a tesztek alapján a jó tapadás mellett sokat bírnak.
Még egy dolog, amin meglepődtem. Kicsit sem csúszott a zsír új gumi, mint ahogyan azt általában hallani lehet. Lehet, hogy valami új módszerrel kezelik a gyártósor végén?
5.1-es felnőttipari filmekhez én a jetAudio-t ajánlom, rendkívül jól szét osztja a csatornákat és hallod, hogy a szobának épp melyik felén van Aletta Ocean vagy Mason Moore egy gangbang partin.
képátméretezéshez én ezt használom :pixresizer
(ha valaki nem ismerné) szerintem nagyon jó és teljes mappát épp úgy lehet vele kicsinyíteni ,mint egyenként a képeket ,sőt megadhatod a formátumot is.
Ha valaki szeretne menni a driving camp-re az ingyenes egész napos vezetéstechnikai tréningre az írjon, mert nem fogok tudni elmenni és átadnám neki a lehetőségemet mielőtt lemondom mailbe
Kösz mindenkinek, a 7-es alkatrész az szorosan van, úgyhogy ott nem lesz gondom, megcsinálom 1 max 2 alátéttel a kihézagolást, és ha valamiért nem lesz jó, akkor kihajítom a spacert, és meghúzom anélkül érzésre. :)
A bölcsőbe minden menet jó volt, az M10-es csavarok szépen bementek, csak a hegesztett anya, amibe az M8-as csavar megy, azt fújták össze az olaszok minden szarral...
Szia!
A kihézagolást érdemes pontosra megcsinálni,nekem a 7-es alkatrész elsőre lazán maradt,és menet közben olyan csörgést rendezett,azt hittem a motorban ment szét valami.
Én úgy értettem, neki az 5-ös jelű csavarral volt gondja, az ment be nehezen (a bölcsőbe) elsőre. Az 10-es.
Ahol a 2-es alkatrész (spacer) lötyög neki, a két fél összeillesztésénél, ott én egyszerűen érzéssel, de határozottan meghúztam a csavart, (a távtartó nélkül) ami valóban hegesztett anyába megy bele. Az asszem 6-os csavar.
Még viszonylag élénk az emlék, mert nagypénteken szereltem fel. Aztán ugye az árok felnyalása teszten is jól bizonyított.
Egy szerencsétlen hétfői defekt után végre felkerültek a már egy ideje tervezett új gumik. Kb 70 km után a tapasztalatok, ha eddig néha beszitált a kormány, megcsúszott a hátsógumi, bizonytalan volt az úttartás.... IDEJE Cserélni !
Bár nekem nincs ilyen bukócsövem, a kép alapján a másik felén egy hegesztett anya van. Mekkora az a csavar? Gondolom, nem valami bolhafing, nem hiszem, hogy a menet kipurcanna. Inkább azt kellene mérlegelni, hogy a cső mennyire feszül és főleg, miért. A többi ponton nincs meghúzva, ugye? Ha nincs, lehet, hogy simán görbe valamelyik fele. Ezesetben jah, beraksz még szükséges mennyiségű távtartót, aztán mindenki happy. Azért majd ne felejts el ránézni néha, nehogy kilazuljon.
Viszont azt a kis bizbaszt nem tettem rá a csavarra középen, mert nekem is lötyögött. A Két gumialátét szerű micsodának nem találtam a helyét, jobbra-balra a felső távtartó másik bizbaszok alá tettem...
Van itt valakinek fz6-hoz tn358-as Givi bukócsöve?
Ma szereltem fel, és az olaszok híre utol is ért, belefújták a festéket, meg még nem tudom mit a menetbe, még jó hogy nem erőltettem a csavart belé, faternak szerencsére van M8-as menetmetszője, átfuttatva rajta másodjára már kézzel gyönyörűen be lehetett tekerni a csavart...
Itt az A1-es képen látszik a 2-es számú spacer. Gondolom ennek feladata hogy ne tudd túlhúzni a 8-as számú csavart. Viszont én már sokat tekertem rajta, elég szorosan megy csak a csavar, de még mindig van 1-2 alátétnyi távolság, lötyög a spacer. Félek hogy túlhúzom a csavart, és elszáll ha tovább szorítom. Másnak nem volt ez probléma? Tegyek be egy alátétet még közé, és kész?
Egyszer használtam eddig, akkor jól működött.
Leghamarabb vasárnap este valamikor tudom Bp-re hozni, ha el nem felejtem.
Még egy dolog, amin meglepődtem. Kicsit sem csúszott a zsír új gumi, mint ahogyan azt általában hallani lehet. Lehet, hogy valami új módszerrel kezelik a gyártósor végén?
(ha valaki nem ismerné) szerintem nagyon jó és teljes mappát épp úgy lehet vele kicsinyíteni ,mint egyenként a képeket ,sőt megadhatod a formátumot is.
Igaz motorozáskor nem használtam eddig, de arra is jó:
https://www.runtastic.com/en/a...
Rögzíti az utat, átlagsebességet, max sebességet, utána akár megis oszthatod a túrád. Király kis alkalmazás
A bölcsőbe minden menet jó volt, az M10-es csavarok szépen bementek, csak a hegesztett anya, amibe az M8-as csavar megy, azt fújták össze az olaszok minden szarral...
A kihézagolást érdemes pontosra megcsinálni,nekem a 7-es alkatrész elsőre lazán maradt,és menet közben olyan csörgést rendezett,azt hittem a motorban ment szét valami.
Ahol a 2-es alkatrész (spacer) lötyög neki, a két fél összeillesztésénél, ott én egyszerűen érzéssel, de határozottan meghúztam a csavart, (a távtartó nélkül) ami valóban hegesztett anyába megy bele. Az asszem 6-os csavar.
Még viszonylag élénk az emlék, mert nagypénteken szereltem fel. Aztán ugye az árok felnyalása teszten is jól bizonyított.
Viszont azt a kis bizbaszt nem tettem rá a csavarra középen, mert nekem is lötyögött. A Két gumialátét szerű micsodának nem találtam a helyét, jobbra-balra a felső távtartó másik bizbaszok alá tettem...
Ma szereltem fel, és az olaszok híre utol is ért, belefújták a festéket, meg még nem tudom mit a menetbe, még jó hogy nem erőltettem a csavart belé, faternak szerencsére van M8-as menetmetszője, átfuttatva rajta másodjára már kézzel gyönyörűen be lehetett tekerni a csavart...
Viszont van még egy bajom vele:
https://citybike.hu/shop_order...
Itt az A1-es képen látszik a 2-es számú spacer. Gondolom ennek feladata hogy ne tudd túlhúzni a 8-as számú csavart. Viszont én már sokat tekertem rajta, elég szorosan megy csak a csavar, de még mindig van 1-2 alátétnyi távolság, lötyög a spacer. Félek hogy túlhúzom a csavart, és elszáll ha tovább szorítom. Másnak nem volt ez probléma? Tegyek be egy alátétet még közé, és kész?
köszi