Ja, a benzinszintmérőről még annyit, hogy mikor már az alsó vonal alatt feküdt a mutató, utána kezdett világítani a lámpa. Akkor elvileg akkor van még benne 4 liter?
Mit állítottál a feszítőn? ....az automata, ha rátekered akkor túlfeszítesz és hamar tönkremehet a lánc és a vezető....no akkor tényleg sokat kell költeni rá míg egy új feszítő ára 24 rugó.....nem egyet cseréltünk már, de soha nem feszítek rá.....
Amikor megvettem a motort petróval lemostam a láncot, nagyon rittyós volt (vszínű előző gazdája is pontle..arta a kérdést), azóta csak kenyem.
36e van most kb., a gyári láncba, kitudja mitbír még...
Szia!
Nekem FZS1000 van, ezek karbis gépek az Fz1 már injektoros.
Elvileg az erősebb kb 10 pacival. ÉN nem mentem csak FZS-sel de azt mondják a karbis közvetlenebb gázreakciót produkál.
Ülése kényelmes, de ha nagyon hosszú túrákon gondolkozol akkor egy komfortosítás nem árt. A futómű elöl Hátul állítható. Nekem a karbiban az ó gyűrűket kellett cserélni meg a gyertyákat. Kb Ennyi baja volt 60.000km alatt. Persze a kopó alkatrészeket nem számolva.
Arra készülj, hogy a Kawa után Bazi nehéz. Én csak harci ménnek hívom.
Ha gondolod valamikor erre jársz megmutatom felülhetsz rá, legalább meg tudod nézni mennyire jönne be....
Valami űbertutkó megoldás, hogy jöjjek rá, 5.000-es fordulat felett mi (hol) rezonál a motorom elején, vélhetően a fejidomon/ban?
Az embernek nincs is kedve gyorsan menni így.
Nem egyenletesen.
A gyűrűk a különböző hatások miatt víz,kosz,por,homok,beleágyazódik a spray anyagba és kinyírja azt.Ezután a nedvesség bejut a gyűrű alá és kimossa az ott lévő kenőanyagot.
És a por,kosz,sprayanyag csiszolóanyaga elkezdi koptatni a csapot.Ha csak 1 tizedet kopik ezt 120 szemen 2 csappal megszorozva tünik úgy mintha nyúlna.
De nem mindenhol és nem egy időben.Ezért szakaszos.
Sziasztok!fz6s-re első kereket tud valaki eladót,meg baloldala sérült. pl dekli ülés alatti spoiler ,tank javításban jártas valaki? és fejidomot épp 6cm tört ki belőle,de mindenből csak egy pici .. műanyagost aki jól dolgozik olyan is érdekel.. elérhetőségem gitarka@citromail.hu vagy 30 422 74 73 Nagyon Köszönöm. Széles utat mindenkinek Zoli
Sziasztok egy pár véleményre vagyok kíváncsi. Most szeretném lecserélni a motoromat. Eddig egy kawa Er-6n em volt ez egy kicsit huzatos már nekem. Meg hosszú túrán fárasztó egy FZS 1000-est nézegettem nektek mik a tapasztalatok véleményetek róla?
Mi a különbség az FZ1 és az FZS 1000 között csak a keverék képzés hogy az első injektoros a második karbis? Ha választani kéne a 2 közül ki melyik mellé tenné le a voksát, és mik a tapasztalatok. Vannak esetleg olyan dolgok amire a vásárlás során fokozottan figyelni kell ? (gondolok it vissza térő hibákra) Válaszokat elpre is köszi.
Idore fogom egyztetni veled.
Egyenlore a melova kell megkuzdenem.
Az fontosabb.joval.
Utana lesz egy kb negyezres turam arra is megy el penz meg ido.
Ha visszajottem veszek egy scottoilert.
Az vakumos,kesz szett.
Telire meg elmolyolok a hazival.
Ha megengeded ezt az idorendet.
Egy elektromos gazcsap lpg autokhoz es egy festo atfolyasszabalzo kell meg szilikoncso es lada kuplungtartaly rozsaszin inyekcios cso es egy kis kezugyesseg.
Meg huzalkotegelo.
Hétfőm szabad meg a péntekem, de pénteken ha minden igaz akkor megyek Zsámbékra a tréningre.
Mindenki szervízbe viszi a gépét?
36e van most kb., a gyári láncba, kitudja mitbír még...
Nekem FZS1000 van, ezek karbis gépek az Fz1 már injektoros.
Elvileg az erősebb kb 10 pacival. ÉN nem mentem csak FZS-sel de azt mondják a karbis közvetlenebb gázreakciót produkál.
Ülése kényelmes, de ha nagyon hosszú túrákon gondolkozol akkor egy komfortosítás nem árt. A futómű elöl Hátul állítható. Nekem a karbiban az ó gyűrűket kellett cserélni meg a gyertyákat. Kb Ennyi baja volt 60.000km alatt. Persze a kopó alkatrészeket nem számolva.
Arra készülj, hogy a Kawa után Bazi nehéz. Én csak harci ménnek hívom.
Ha gondolod valamikor erre jársz megmutatom felülhetsz rá, legalább meg tudod nézni mennyire jönne be....
teljesen mas a ketto
pl. nem cso hanem aluminium vaz, ujabb fejlesztesu blokk, elol, hatul egeszen mas futomu stb.
Az embernek nincs is kedve gyorsan menni így.
A gyűrűk a különböző hatások miatt víz,kosz,por,homok,beleágyazódik a spray anyagba és kinyírja azt.Ezután a nedvesség bejut a gyűrű alá és kimossa az ott lévő kenőanyagot.
És a por,kosz,sprayanyag csiszolóanyaga elkezdi koptatni a csapot.Ha csak 1 tizedet kopik ezt 120 szemen 2 csappal megszorozva tünik úgy mintha nyúlna.
De nem mindenhol és nem egy időben.Ezért szakaszos.
Mi a különbség az FZ1 és az FZS 1000 között csak a keverék képzés hogy az első injektoros a második karbis? Ha választani kéne a 2 közül ki melyik mellé tenné le a voksát, és mik a tapasztalatok. Vannak esetleg olyan dolgok amire a vásárlás során fokozottan figyelni kell ? (gondolok it vissza térő hibákra) Válaszokat elpre is köszi.
Kopik.
Egyenlore a melova kell megkuzdenem.
Az fontosabb.joval.
Utana lesz egy kb negyezres turam arra is megy el penz meg ido.
Ha visszajottem veszek egy scottoilert.
Az vakumos,kesz szett.
Telire meg elmolyolok a hazival.
Ha megengeded ezt az idorendet.
Meg huzalkotegelo.