Most voltam egynél, azt mondja lehet h ráférne egy szinkron. Gyertyák tavaly voltak cserélve. Kezdek viszont amiatt is aggódni hogy a benzinszint mérőm nem világít ki ha már kevés a benya. Már fekszik a mutató, viszont még mindig nem világít. Max 2 liter lehet még benne. Gyújtásnál felvillan.
Valamelyik nap felraktam a PR3 elsőt. Az előző BT45 volt. A vége felé elkezdte azt csinálni, hogy a kormány elengedése után kicsit bizonytalankodott, néha be is szitált az eleje. Kezdtem aggódni, hogy csapágy lesz, de a gumicseréig nem szedem szét, hátha... jól tettem, az új gumival megszűnt a jelenség. Tudom, nem engedjük el a kormányt...
Egyébként érdekes dolog, hogy ki mit preferál. Én egy kis helyi tréningen voltam, de a motorok sokszínűsége és tulajdonsága láttán nem bántam, hogy sajáttal szoktattak össze. Az alapokat megtanulni jó lehet egy erre felkészített motoron, és biztos abból is hasznosítható a tudás a sajátodon. Egyébként én nem is csináltam meg minden feladatot, testalkatomból adódóan nem térdeltem fel az ülésre, meg nem ültem ki a motor egyik oldalára. A végén volt kikerülés (vészhelyzet szimuláció), az egyik oktató mutatta nem sokkal az akció előtt merre kerüljem el a bólyát, a másik meg mért lézeres sebmérővel, mert adott volt, hogy mennyivel kell érkezni. Voltunk vagy 14-en, de a lézeres kütyü csak engem nem tudott bemérni. Senki nem tudta az okát, egyszerűen nem fogott az FZ6-on a trafi. Aki a környéken lakik (Szeged-HMVhely-...) azoknak praktikus. Itt is van több szint, nagy pálya, sok bólya, sok feladat a pesti tréningek árának töredékéért.
Sajnos az egyik srác eldobta a motorját, mikor én ott voltam. Bukócső megvédte, csak a tag lelke sérült, utána kedvetlen volt szegény. Meg is értem.
Na most hogy leírtam tovább olvastam, látom saját motorral kell érkezni... Hááát így kicsit másabb a leányzó fekvése. Felteszem nem visznek be annyira a málnásba, mint a bukócsövezett motorjaikkal, de majd ti meséltek mi volt.
Így van ez egy ingyenes tréning. De gooogli az én barátom is. Rákerestem hol lesz, és a cég saját weblapján megkerestem a motoros tréninget, ott az ár. Most lehet hogy ez egy egyszerűsített történet lesz, erről az tud nyilatkozni aki ott lesz. Ellenben sehol nem olvastam, h motorral érkezés szükséges, felteszem azért mert adnak a motoros famy-s tréningre is.
Most nem copy-paste-zem a motoros oktatás leírását, de itt a link, középtájon keresd:
Oké, csak még egy hónapja van meg a motorom, mentem eddig vele vagy 600km-t, és nem szeretném elfektetni, mivel még csak ismerkedem vele, és amúgy is tapasztalatlan vagyok még.
Nyugi nem lesz szerintem semmi extrém dolog.
1-2 szlalom, holland kapu, lóhere,Omega meg ilyenek 8,
vész kikerülés, vagy fékezés majd meglátjuk.
Kíváncsi leszek mivel másabb mint a Rilis tréning...
Motoros csajokat csak képen látok.
Nem lehet, hogy csak egy széphajú úriember volt?