Piros lámpás indulásnál vagy 3-4000ről szépen gyorsul, azzal nincsen gond, sőt... csak ha mondjuk motorfékkel lassítok utána pedig ráadom a gázt akkor megugrik és nem fokozatosan adja le a teljesítményt. Nagyjából ezzel kellett volna kezdenem
Hasonlót még az ezresnél is érzek, bár könnyebben túljut ezen a "holtponton", mint a hatszázas. Hogy természetes-e, azt nem tudom, de nálam fordulatszám kérdése. Esetleg a legközelebbi utad során próbálkozhatsz és megnézheted honnan nehéz neki indulnia vagy felkapaszkodnia.
Valahol most ezt olvastam, és lényegében erre is gondoltam:
"Zavaró, hogy durván veszi fel a gázt a motor, ha hirtelen kizökkentik terheletlen állapotából - például akkor, amikor piros lámpa felé gurul, de közben zöldre vált a jelzés, és gyorsítania kell."
Szóval durván veszi fel a gázt és ugrándozik, főleg hogy szerintem rossz a gázkarom beállítása és holtjátéka van
Mindenképpen több támpont kellene. Lassú reakcióra gondolsz, vagy későn kezd el gyorsulni, milyen fordulatszámon tapasztaltad? A 98 lóerős FZ6 teljesítménymaximumát 12.000-es fordulaton, nyomatékmaximumát pedig 10.000-es fordulaton adja le, tehát ha egyre gondolunk, lehet alul azért nem érzed dinamikusnak és nem érzed benne a vadságot, mert akkor alig használsz ki belőle pár lóerőt.
Itt egy Dyno-n mért görbe, ahol láthatod, melyik tartományban mit nyújt.
Már ott él, csak hazajön látogatóba. Végül is, így ha nagyon akarom akkor le is garozza probléma esetén. Doboz marad kinn az USA-ban, max azt postázza ha eladnám itthon esetleg.
Ha egyszerűen kiveszi a dobozából, és csak a gépet felviszi a kézipoggyászában, nincs adó-/vámfizetési kötelezettsége, sajátja, magáncélra van nála, nem kereskedelmi okokból.
Az áfával lesz 57e forint KB.
És nekem a hangja gyanus lesz youtube alapján.
Iszonyat éles és hangos.
Ezt lehet nem fogja mindenki szeretni.
Képe elég jó de láttam olyan összehasonlítást ahol a fény-árnyák váltás hangyafasznyit lassabb és elég sötétre vágja a fényes részt a sony.
Kiváncsi leszek milyen motoron.
Amúgy egyenlőre ár/érték alapján én vagyok a nyerő a használt cuccommal.
Srácok, mindig hülye kérdésekkel fordulok felétek, de sajnos nincs más támpontom motoros témában, szóval ismét felteszek egyet ha nem bánjátok
Gázadásnál tényleg ilyen lassan adja át a nyomatékot a motor, vagy ez a jelenség csak nálam fordul elő? Nem tudom máshogy körülírni, de ha nem egyedi jelenség akkor tudjátok miről beszélek. Mi lehet a hiba oka, és ez ellen lehet valamit tenni?
Ismét köszönöm a választ előre is
Kíváncsiságból megnéztem Amazonon az árakat és a GoPro H3+ Black dupla áron van fent. Ha azt nézzük, a magyar árakhoz képest még így is sokkal jobb, de másik szempontból pedig a Sony árának duplája, ami tényleg elgondolkodtató. Tavaly nyáron, mikor kint voltam, gondolkodtam én is ilyen eszközök vásárlásán, de túl rizikósnak találtam a későbbi esetleges garanciáztatás miatt, így inkább utazásra költöttem.
A favágás egy elvetemült ötlet volt...! Nekem két napig fájt a cipőviselés, aztán elmúlt, szóval semmi komoly.
Ja és a foltok. Azok nagyjából eltűntek, a combom csúnya még, legalábbis az exem azt mondta. A jobb könyököm fájdogált még amikor 2-es 4-es be kellett tenni a kocsit, vagy bizonyos irányú hirtelen mozdulatot tettem. Na aztán ma felaprítottam anyámnál 1-2 köbméter tűzifát, azóta a bal könyököm annyira nem hajlik, hogy megigyak egy KV-t. Szóval ha hétfőig sem lesz jobb, akkor lehet csak csináltatok egy röntgent. Az hátha meggyógyítja.
Az enyém, a 30-as 204.5 dodó lesz, a másik ha jól emléxem kerek egy százas.
Youtoube-os videókon nekem jobban tetszett a Sony mint a GoPro, (bár alapvetően nincs jó véleményem a Sony termékekről) de ha nem jön be is el fogom tudni adni annyiért amennyiért vettem.
A gps meg jó játék.