Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Melyik receptet használtad?
remélem az alját is megcsiszatoltad
fasza lesz
Levettem és megcsináltam!Ilyen lett!
Szintén Motul 5100 10w-40.6000km az intervallum szűrővel együtt.Az én véleményem az hogy a 7100-olaj fölösleges bele és majdnem dupla áron is mérik!Az 5100-elég!Az enyém szereti A Manualban 20w-40et írnak asszem!
egy kis érdekesség (ha valaki még nem találkozott volna vele )
akku feszültség mérő :link
Én motul 5100 10w40-et szoktam bele rakni, szűrővel cserélem kb 6000 km után
hali

7100as Motul jó bele, az a lényeg,hogy 10w40es legyen.
Én például Fuchs Silkolene-t használok, de ahány ember annyi olajat használ...
Az Fz6 okra nem jellemző az olajevés, inkább az Fzs ekre.Az hogy max.ról min. re lemegy az nem vészes
Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni olajcsere ügyben.. Ti milyen olajat használtok FZ6-osba? Mit ajánlotok? Jelenleg 15e km van a mociban kb 8500zal vettem és akk cseréltem először (Motul7100 10W40) most szeretném cserélni.
Hány kmként javallott a csere? Illetve milyen olajat érdemes, kell tenni bele? Nagy gáz ha lement a nívó aljáig a jelenlegi olajjal az olajszint?

Előre is köszi a tanácsokat!
Nem voltam jó ideje itt!Sajnos a sok meló miatt nem nagyon volt időm!
Ha tudom hogy volt erről szó hidd el nem kérdezem meg mégegyszer!
Visszakeresek!Köszi!
Annyi mozgás meg kell!
Néha megyek gyalog is. ツ De ha 1 óra az ebédszünetem, abból 2x10 percet sétálok, akkor már csak 40 perc... ツ
800-1000 meterre?
Van labad?
Pár napja veséztük ki a témát. Miért nem tudsz visszakeresni?
jók azok a paszták, csak szerintem nem vagy elég kitartó
100%os munkát csak úgy tudsz végezni, ha leszeded a leömlőket.
Fogsz egy dözsit(akár konyhai mosószivacsnak a durvábbik felét) meg a pasztát és elkezded sikálni.Majd ha úgy látod ,hogy fasza, akkor fogsz egy puha törlőkendőt és felfényesíted...
Ez minimum 1-2h ha percíz vagy....
Aztán lehet ezt vizes csiszolópapírral is csinálni,
Dobj fel egy képet hogy milyen hátha akkor kapunk ötletet!
Vettem már én is polírpasztát de sz..t se ért!
A kipuff végéről viszont szépen lehozza a lerakódásokat!
Köszi azért!Olvastam valami hideg zsíroldós dolgot is de nem merem megfújni vele nehogy több kárt csináljon mint hasznot!
Talán valami polír paszta? Sokan használják a Prevent, Autosol, stb pasztákat. Én most vettem optiglance sprayt de az az agresszívabb fajta.
Én az autosollal kenegettem unalmamba de hogy a sárgaságot eltünteti-e azt nem tudom....
Üdv!
Valakinek van ötlete,tapasztalata a leömlők tisztítására?
Mivel érdemes próbálkozni?amivel nem teszem tönkre.
Nem az elhanyagolt csupa retek kategória csak a sárgás elszineződése zavar és szeretném vissza a régi fényét!
Várom az ötleteket!
Fogyaszt az 10l felett is, ha úgy használom, hogy igazából nincs időm motorozni. Reggel melegítés kb 2perc, bejutás a munkahelyre 2perc (800m), délben étterem melegítés 2perc, odajutás 3perc (1000m) vissza ugyanez. Este haza. Lényegében szinte többet jár ilyenkor állva a motor, mint haladás közben. Az első ilyen nap után átértékeltem, és megyek inkább a cégautóval... ツ
Igen érdekes hogy sokan szidják a Kawákat, közben nem is mentek ilyen motorral. Nekem a motorja tetszik, futómű sima használatra jó. Fék az ami elbírna egy fémhálós fékcsövet. Ja meg nekem a lábtartó hosszú távon kényelmetlen a 186cm-hez. Viszont annyira kezes és könnyű hogy király vele a szerpentin.
Z-k mindig bejöttek fz6 után egyszer próbáltam ilyet, nem rossz gépek
Haverom gépe, most akar motort váltani ezért árulja.
Pöpec kis gép, a harci mén után olyan mint egy játék motor.
Iszonyatosan könnyen kezelhető.
Mi az a Z750
Durva használat, kb 7-8 liter bőven nem emberi tempóban
Soha nem számolom! Villog az alsó vonal, tankolok, megyek tovább! A motor nem a gazdaságosságról szól... a postánál számít azt elhiszem, de itt?