Hehe....
Nap mint nap járok vele, napi ~250-350 km-eket. Ha lehet azzal megyek. Se kicsi, se keskeny nem vagyok, és azért motorozok, hogy a meló "fun" legyen. Szóval, mivel térítik, ezért nem mehetek 8,5 liter fölé! Tehát kímélem és óvatosan nem hajtok többel max. 140, így jön össze az 5,5 liter. Ha óvatoskodnék 90-el akkor akár 4,2-öt is ehetne.
Viszont a fogyasztáson azonnal meglátszik a bibi! Ha eltérne rögtön tudnám, hogy gáz van. Ez olyan adat mint az elerőtlenedés.
Apropó! Beszélgettem mostanában FZS1000 tulajokkal, és mesélik, hogy 40 ekm felülvizsgálatnál, szelep hézag lapkacserés volt a gép, mert határesetre kopott. 0,09-és 0,13-as hézagokat mértek szívón.
A kérdés a következő: Hol lehet 0,9 valamint 0,13-as hézagmérőt venni? Nekem sajna csak 0,05; 0,1; 0,15; 0,2; 0,25... sorom van. Átbaszás lehet a tudomány mögött?
Ahhoz, hogy FZ6-tal 4L alá menj, elég nagy önmegtartóztatás kell. Akkor meg elveszti az élvezetét a motor, szerintem. No fun 6L alatt. Bár ehhez biztos hozzátartozik, hogy te alacsony vagy, én pedig magasabb és "széles", ami alapvetően ugyanolyan sebességnél is több fogyival jár. Nem tudom, nekem a motorozás sosem arról szólt, hogy minél kevesebbel hozzak ki 100 km-t, hanem az szórakozásról. Ha viszont nap mint nap azzal jársz és a megtakarítás a lényeg, lehet érdemes 90-nel járni vele.
Ha visszaveszed 90-re akkor 3-assal fog kezdodni. A BMW max fogyasztasa 5,5 volt, a min pedig 4l LOL,a wr-e pedig max 3,5. Igaz nem is tudok menni 130-al huzamosan vele.
Ez megint nehéz téma, mert a gyárra is vonatkoznak előírások, amivel forgalomba állíthatja az új fejlesztéseit. Lehet érvelni, ellene-mellette. Személy szerint úgy döntöttem kell a hang, nekem se tetszik, hogy ilyen halk és már mások is mondták rá, hogy fűnyíró - de elektromos....
Ha minden jól megy, egy héten belül megkészül.
Ps: most kaptam levelet, hogy az amerikából rendelt bubis pleximet levámolják, most nyilatkoztam az értékről.... na erre nem számítottam, legközelebb eu-ból rendelek, legyen ez tanulság mindenkinek!
Most azt mondom, Nem! Mert így is piszok jó hangja van! NO MEG OTT VAN AZ EXUP SZELEP! Ami nem egyszerű mutatvány. Olvastam,néztem videókat róla DEEE.......! Sok a "nagyon okos"--/NEM BÁNTÁSKÉNT--MERT JOBBAN FOG MENNI..........KEVESEBBET ESZIK.........LE VAN ETTŐL FOJTVA.....ezek persze rész igazságok /-- a témában. Ők simán kiveszik.--Nem is nagy ügy,magam is meg tudnám csinálni. A neten lehet venni kiiktató "kütyüt"/15pízért/ ---egy csati az egész!De még e nélkül is sokan használják. DE A CÉG VAJON AKKOR MIÉRT TETTE EZT BELE?
A mai tankolás után: 300 km, 17 liter - sok pesti araszolás, és sok ~130-as autópálya tempó.
Ez 5,6 literes átlagfogyasztás 100 km-en.
A legjobb ami csinálni tudtam az 4,4 körül volt, hosszú táv végig egyenletes 100-110 körüli tempó.
Én is nem rég rendeltem, még nem jött meg.... személy szerint megtartom, mert ha bármi van vele, akkor vissza tudom rakni a gyárit (pl, ha véletlen eldőlne és elhajlik stb....)
Köszi a válaszokat, igazából érdekes tapasztalatom volt ma. Azt a két tank benzint, amiből a 7,5 literes fogyi jött ki, egy 15. kerületi Shell kútnál tankoltam, mindkétszer 100-as "szuperjó" benzint, ugyanabból a kútból. Az első alkalommal, amikor fizettem, beviharzott egy nő, hogy most tankolt 'ötezeré és megint világít a lámpa. Erre azt mondták neki, hogy lehet, hogy baj van, mert pár napja hitelesítették újra a kutakat... Hoppá!
Ma egy OMW-nél tankoltam és láss csodát, a számított fogyasztás 6,5 liter.
Mindenesetre egy ilyen tisztítólöttyöt kap a gép, mert elvileg jövő héten megyek vele autópályán is, legalább kitisztul.
Szia Bandi!
Piszok jó választás!
Voltam nála személyesen kb. 2éve az FZ6N kipuff miatt. Elképesztően profi ez az emberke. Sok különböző dobot láttam,más,más végekkel,amihez Ő készítette a sablonokat is! Egyébként a kémény a fő profilja,de ebből adódóan az RM anyagokból profi! Egy sor profi gép van a műhelyében,csak bámultam amikor körbevitt. Nem fogod megbánni.
Nem is. Szétszedtem, kerestem az LCD-n valami bötűt-számot, (egyelőre nem találtam) hátha a kis kínaiaktól lehet rendelni ilyet, aztán eladni 79e -ért. ツ
Más anomáliát nem vettél észre? Alapjárat sima? Ereje megvan? Egy ismerősömnek 1000rr produkált ilyen, vagy ha jól emlékszem, még durvább fogyasztásokat. Azt ajánlották neki, hogy öntsön bele egy flakon injektortisztítót. Azt mondja, utána látványosan javult a fogyasztása. Ilyet öntött bele.
Nap mint nap járok vele, napi ~250-350 km-eket. Ha lehet azzal megyek. Se kicsi, se keskeny nem vagyok, és azért motorozok, hogy a meló "fun" legyen. Szóval, mivel térítik, ezért nem mehetek 8,5 liter fölé! Tehát kímélem és óvatosan nem hajtok többel max. 140, így jön össze az 5,5 liter. Ha óvatoskodnék 90-el akkor akár 4,2-öt is ehetne.
Viszont a fogyasztáson azonnal meglátszik a bibi! Ha eltérne rögtön tudnám, hogy gáz van. Ez olyan adat mint az elerőtlenedés.
Apropó! Beszélgettem mostanában FZS1000 tulajokkal, és mesélik, hogy 40 ekm felülvizsgálatnál, szelep hézag lapkacserés volt a gép, mert határesetre kopott. 0,09-és 0,13-as hézagokat mértek szívón.
A kérdés a következő: Hol lehet 0,9 valamint 0,13-as hézagmérőt venni? Nekem sajna csak 0,05; 0,1; 0,15; 0,2; 0,25... sorom van. Átbaszás lehet a tudomány mögött?