Tul sokat meg nem mentem vele, kb 300km-t miota meg van. Meg otthon van Nyiregyen, tegnap nem mertem visszaindulni vele az ido miatt, de lehet h majd a heten visszaugrok erte. Es h meddig nem volt motorom? Első motor :-) Még csak ismerekdunk, megegyeztünk nem bantjuk egymást
Nektek könnyű dolgotok van a leömlő pucolással, de valaki már a múltkor említette. Merre tekeregtél mióta megvan? Kezded szokni, mennyi idő kihagyásod is volt motor nélkül?
Szevasztok! Akinek van tapasztalata ebben az kérem segítsen.....
2009-es ABS-es Fz6s-re keresek gumit!
Pilot power 2st-t akartam, de megbolondul tőle az abs, viszont lehetőleg valami két komponensű ragadós gumi kéne, szeretek dönteni kanyarban... már ahol lehet :) Ha valaki tud ajánlani valami jót előre is köszönöm!
Recept:bedörzsöltem a polírpasztával (mosogató szivacs,vagyis inkább a fémes dörzsivel) majd a kocka alakú "polír" szivaccsal lenaggyáztam róla a cuccost a végén vizes 1000es polírpapírral átmentem rajta!Nem kevés idő és energia volt .
Akkor a katalizátor benne marad, nem szeretnék túl hangosat, sőt! szűkítő is kell majd, mert van, hogy "osonnom" kell..... :)
Amúgy sakál mellett döntöttem, csináltatok egy újat a gyári helyére, mert tetszik, ahogy megoldották a kis szigetországban a puffantót.
Erezheto a kulonbseg. Sokkal budosebb, egyenetlenebb az alapjarat, de gyorsabban porgott es ercesebb volt a hangja. A martin-okkal iszonyat hangja volt. Szuleim 3 kmrol megmondtak, hogy jovok haza, annyira hangos volt itt a dombvideken.
Kikérjük magunknak (Fzs tulajok)
Ezek sem eszik az olajat, esetleg ha barom módon használják és/vagy rossz minőségű olajjal.
Az enyémen pl. nem változik láthatóan az olajszint 6ezer alatt.
Kezdő motornak ezredest? Bátor vagy koma!
Nézesd át a kapcsolókat, mint pl oldaltámasz, kuplung, üresjelző, leállító gomb stb, lehet hogy az egyik rosszalkodik. A leállító kapcsoló tört el egy barátom CBR-én, azzal szívtak két napot, mire megtalálták a hibát, mert a fene se gondolta volna.....
Ha kiengeded a kuplungot és akkor fullad le, akkor talán az oldaltámasz kapcsolója, olajozd be, mert van, amikor szorul nem megy fel rendesen és nem nyomja be a kapcsolót - ergo lefullad, ha egyesbe rakod.
Vagy nemes egyszerűséggel húzz nagyobb gázt!
Sziasztok! Kezdő motoros vagyok, vettem egy Yamaha Fazer 1000st. A gondom az, hogy induláskor mikor beteszem egyesbe lefullad. Lábak fent vannak, oldalstender a helyén, kuplung behúzva,..... ezt kb 8x megcsinálta, utána simán indult. MI lehet a gond?
FZ1 galériám a sportmotoron
Csináltam végre képeket, hamarosan linkelem az FZ1-es galériám.
2009-es ABS-es Fz6s-re keresek gumit!
Pilot power 2st-t akartam, de megbolondul tőle az abs, viszont lehetőleg valami két komponensű ragadós gumi kéne, szeretek dönteni kanyarban... már ahol lehet :) Ha valaki tud ajánlani valami jót előre is köszönöm!
Amúgy sakál mellett döntöttem, csináltatok egy újat a gyári helyére, mert tetszik, ahogy megoldották a kis szigetországban a puffantót.
Ezek sem eszik az olajat, esetleg ha barom módon használják és/vagy rossz minőségű olajjal.
Az enyémen pl. nem változik láthatóan az olajszint 6ezer alatt.
Kellemes Húsvétot Mindenkinek!
Nézesd át a kapcsolókat, mint pl oldaltámasz, kuplung, üresjelző, leállító gomb stb, lehet hogy az egyik rosszalkodik. A leállító kapcsoló tört el egy barátom CBR-én, azzal szívtak két napot, mire megtalálták a hibát, mert a fene se gondolta volna.....
Ha kiengeded a kuplungot és akkor fullad le, akkor talán az oldaltámasz kapcsolója, olajozd be, mert van, amikor szorul nem megy fel rendesen és nem nyomja be a kapcsolót - ergo lefullad, ha egyesbe rakod.
Vagy nemes egyszerűséggel húzz nagyobb gázt!
Ez meg tetszik: http://www.kepesmotor.hu/yamah...
(lehet drága, lehet hazudnak a hirdetesben, de a vas maga tetszik)