Hali, magam rendeltem ebay-ről. Olyan 5-6000 körül volt a kettő, van rövidebb is több színben, de nekem a hosszú jobban tetszik ezüstben.
Annyi volt vele, hogy a kuplung karban van egy réz persely, azt ki kellett fúrnom belőle, mert nem a csavar mérete, utána pedig belement a gyári kar perselye.
Szerencsére évente egyszer, esetleg kétszer van lehetőségem ingyen festetni akármit. Ugyanez a srác festette a FZ6-omat is, és tökéletesen megoldotta azt a különleges sötét grafitfekete keveréket kis ezüst csillogással, a mostani pedig egy jóval egyszerűbb szín.
A baleset 120-as tempóban történt, de én szeretném a legjobban, ha épségben megúszta volna, nagy állatbarát vagyok.
azért elég kemények ezek az állatok, nem hiszem hogy nagy baja lett...
Az a lényeg, hogy ennyivel megúsztad. Azért nem hiszem, hogy ez ilyen egyszerű mutatvány lesz. Meghegesztetni az idomot könnyű, de majd jön a fényezés. Nincs ilyen festék, nehéz kikeverni, rendelni egy decit baromi drágáért és az alapján. Vagy telibe fújni az egész motort bármilyen színnel. És akkor még matricázni, az se olcsó
De a többiek tuti jobban értenek ehhez. Valószínű, hogy azután, hogy nem ütköztök, ez volt a legjobb eset, ami megtörténhet.
Vasárnap majdnem nagy baj lett!
Este fele jöttem haza egy túráról, már majdnem beértem a faluba (hivatalosan kisváros) és oldalról elkapott egy vad! 200 méterre a várostáblától még pusztaság van, és pechünkre pont akkor akart áthaladni. Szerencsére nem estem el, és az állat se akadt be alám. A lábfejemet ütötte meg - egy kicsit még fáj -, az indexemet eltörte, valamint az oldalidomban tett kárt; egy helyen eltört a felfogatásnál, valamint kettő repedés látszódik. Holnap már elő is van jegyezve ragasztatni. Ha eltekintünk attól, hogy megtörtént, elég olcsón megúsztam és itt nem is feltétlen az anyagi oldalára gondolok. Szaladhatott volna elém, állatra még nem reagáltam, fogalmam sincs mi történt volna, valamint a kerekemet is megdobhatta volna, ami szintén ismeretlen, de vélhetően nagyobb bajjal járhatott volna. Fogalmam sincs milyen állat lehetett, mire felhőköltem és hátra néztem, nem volt ott, de a színe fehér volt. Az biztos, hogy eltört valamije, mert sántítva szálltam le a motorról. Macskánál, nyúlnál nagyobb volt, de szarvasnál biztos kisebb.
Hajrá Kína! Végre megjöttek a fék és kuplung karjaim! Nem gondoltam volna, hogy ilyen jó minőség tényleg! Végre állítható a kuplung kar is rendesen. Most már eltudok indulni normálisan.
Fogalmam sincs, egyik ismerősömnél készült a kép az a robogó állandóan ott áll és mindig ráakasztom a kabátom/mellényem, mert van rajta plexi tartó és tök olyan mint egy fogas. Majd megkérdem milyen motor is pontosan.
Könnyen levehető igen. 8csavart kell kicsavarni meg vissza. Nem tudom mennyibe kerülne, Nekem nem kellett fizetni érte. Illetve ez teljesen egyedi lett, fz1hez meg a táskákhoz igazítva készült, úgyhogy a Tiedre nem menne fel. De egy ügyes lakatos bármikor csinál egyet.
Ez a bajom nekem is. Megkérdeztem mennyi lenne a gyári és a GIVI is és elsírtam magam mikor meghallottam. Próbáltak vigasztalni egy kis kedvezménnyel, de hazáig folyt a könnyem :)
nekem gyári oldaltáska tartó van fenn, nagyon jól használható az univerzális oldaltásákkal nagyobb túrákon, de ennyiért én sem vennék, hanem inkább csinálnék hozzá.
link