Nem tudom számít-e, de ezekből csak az első angolnak van addig skálázva a fordulatszáma mint az enyémnek. Nem mintha 14-es fordulaton közlekednék, de akkor talán más különbség is lesz.
Az első pillanatban, ahogy rápillantottam, és láttam hogy kifolyt a cucc, már tisztában voltam vele, hogy cserés az egész a fordulatszámmérővel együtt.
Amiben nem voltam biztos, az a km óra állás. Szomorú lesz, ha találok egy 40e Km-es órát, úgy hogy kb 6500 Km van a vasban...
Most akkor elárulhatjátok, h mennyi egy ilyen kb használt / új, hátha elvisz egy szívroham még most. ツ
A múszerfalon a plexi bazz................
A kristály fölött van..............ez egy tok amiben panel van ráforrasztva az LCD.
Ha az alatta lévő LCD-nek annyi akkor a toknak is.És együtt vannak csak kapható állapotban mint a borsó meg a héjja.
A zsaru is kérdezte, aki 80km-el később megállított szondázni, hogy kértem-e intézkedést? Nem kértem, nem állt meg az autós. Akik először odaértek sem tudták a rendszámot. Sajnos van amikor a f@sznak a rossz oldalán áll az ember...
Az enyém N-es, azon a plexi az nem az a plexi mint a Fazereseknek. Nekem ott két S-alakú fém tartó konzol van, hogy kikerülje az irányjelzőket. A bal oldaliban van mos már még egy S kanyar, de azt kiegyenesítem, maga a plexi nem átlátszó fekete, a fű nem is nagyon csikarta össze.
Ja hazafelé azért még a zsaruk megállítottak egy szondázás erejéig, de miután végigmért, és megkérdezte, hogy mi történt, elengedett. Nem mintha ittam volna, de gondolom úgy volt vele, hogy van elég baja szerencsétlennek.
Sajnálatos eset. Ha az autós tényleg átment a sávodba és emiatt tértél le a pályáról és történt meg a baleset, remélem tudatára adtad. Nekem hasonló "vegyes" balesetem volt 2010-ben, rutinnal elkerülhető lett volna, de a baleset oka akkor is az autós volt. Mielőtt elment, felírtam a rendszámát és az autó márkáját, modelljét (nem hagyott cserben, de nem gondolta, hogy neki ezzel tovább kellene foglalkoznia. Megkérdezte, hogy vagyok, fáj-e valami, majd később elment). Pár nappal később meglett minden hozzá vezető adat, és egy kis nyomásra szerződésben foglalva, ügyvéd jelenlétében a károm felét megfizette.
Fájdogálok itt ott (Jobb comb szépen lilul és dagad, jobb csukló, mindkét váll érződik, vér csak az orromból folyt, ahogy a szemüveg az orrnyeregnél szétcsapta a bőrt). Most már nem csak elhiszem, hanem tudom is, hogy az Alpinestars mérnökei jól dolgoztak, a kesztyű és a csizma tervezésénél. Elég hosszasan rángattam ki a lábam a motor hátulja alól.
Rendesen be voltam öltözve amúgy, gerincproti meg minden. Igazából most jobban aggaszt a motor, mert én máj. 15-ig begyógyulok, de így nem fog levizsgázni addig...
Ha a kristály kuka kuka a plexi is szóval az egész kuka.
Nincsenek külön alkatrészei mint a suzukinak.
Lehet vadászni egy bontottat.............szomorú.De ez van.
A fordulatszámmérő és a lámpák jók benne, az folyadékkristály lett amorf.
Hogy válaszoljak arra is, hogy mit csináltam. Tiszafüred után, Kunmadaras felé van egy nekem nagyívű kanyar. Szemben egy fehér Civic úgy gondolta, neki is nagyívű a kanyar, úgy félig átjött az én sávomba. Engedtem jobban kifelé, csak ott két hosszú kátyúzott szakasz volt, ami nem viselte jól a telet, és láthatóan szétmorzsolódott. És itt basztam el, hogy megijedtem, hátsóval fékeztem, (hiszen már benne voltam a kanyarban), de azzal többet mint kellett volna, blokk, ugye előzőleg kihúzódtam már nem volt sok helyem, így meglett az árok. Arccal felnyaltam, a motor utánam. Szidhatnám a Hondást, kicsit több rutinnal egy sima kurvaanyázással ez a helyzet is megoldható lett volna.
Akik először megálltak is mondták, h "pedig nem is mentél gyorsan..."
Végül feltoltuk az árokból a vasat, ők otthagytak, nem is baj, elég veszélyes volt a kanyarban ahogy megálltak. Megállt később egy srác. Mondta, hogy toljam arrébb 50 méterrel, van egy áteresz, ott meg tudunk állni, ő jött utánam, h ne üssenek el. Átszerelte nekem a hátsó lábtartót előre, leszedtük a plexit, visszahajtottuk a műszerfalat, sikerült a még 1x elfordítani a gyújtáskulcsot, azonnal beindult, nem folyt semmi. Lábán hazahoztam.
Mint említettem hasznos volt a bukócső, és a tankbőr is. Elhajlott a kormány, egy slusszkulcs kuka, a műszerfal kuka, jobb első lábtartót meg sem kerestem. Lényegében ennyi a kár.
Szóval elestél !
Ez szomorú hír
Ennél már csak az lesz szomorúbb , hogy a műszerfal Lcd csere nem lesz olcsó múlattság , még ha bontóban is találsz.
Nekem fejidomos a gépem, és én már túl vagyok egy ilyen cserén.
Én Freemailpetertöl vettem egy használtat. Nagy szerencsém volt ....
A csere a legegyszerűbb , kiszereled, beszereled és annyit fog a km. mutatni amennyi az új órában van !
Újat meg se próbáld, mert nagyon drága..., de a bontóban is ritka...
Az FZ1-nek is ilyen órája van ....
Sok szerencsét .........
S2-esen?Volt a kezemben ilyen műszer...............ha a konkrét LCD a KO akkor kuka ha a felette lévő műanyag akkor egy máshol sérült bontott segíthat mert át tudod küzdeni a plexi részt.Esetleg egy másik plexit vágsz bele de van rajta egy fekete fesetett keret amit nehéz lesz reprodukálni.
Már a kibányászás roncsolás nélkül sem egyszerű.
És nem lehet darabonként venni sehol.Csak egyben.
No. Akkor kérdés: Fz6n-s2 -re műszeregység, vagy mi a töknek hívják. Sikerült betörni ma az LCD-t, ráhajolt a gyújtáskulcsra... Szóval olyat, ha találok is bontóban esetleg, csere hogyan működik? Gondolok itt arra, hogy a km számláló abban van, vagy valahol máshol?
Illetve szükségem lenne egy jobbos első lábtartóra, ha valakinek van felesleges esetleg...
Viszont a bukócső nagyon hasznos dolog...
Kettőből össze lehet legózni egyet ha minden kötél szakad.