Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahelyett, hogy azon versenyeztek, kinek megy a fogyasztása 4L alá, kíváncsian hallgatnám, hogy ki mennyit nyomott már le a torkán maximum egy 100-as alatt.
Hidd el használom :-P :-D
Majd arra leszek kíváncsi ha utazóba megyek fel vele Pestre mi lesz az eredmény :-)
FZ6-ra első, FZS-re hátsó PR2 jó áron
Én most tankoltam 300km után 14 litert.
Azért én a nyílás aljáig szoktam tankolni, minél több menjen bele.
Az egy picit magas fogyasztás azért. Van 5. és 6. fokozat is a motoron.
Köszi, ez egy új és jó hír! :) Igen azt láttam, azért is hittem azt hogy a miénk is uo. Így akkor összesen 22 l. A 3,5 az már gondolom a tartalék. Meddig szoktad tankolni? Én nem mertem színültig. Fogyim 5.92 lett.
18,5 + 3,5 liter a tank. 3,5nél világít a sárga lámpa elvileg.
Én ma tankoltam. A múltheti gurulás végén már világított a lámpa, mentem kb 20-30 km-t így és most csak 18,3 liter ment bele. Nem hinném, hogy 0,2 literrel mentem 20 km. Ez így mér, de az fz6-okat is tárgyaltuk már, hogy sárga lámpánál csak 13-14 liter megy bele.
Ahogy nézzem a 2003-as 22 literes
Hmm 2003-as. Ez tuti? Ez mondjuk magyarázatot adna erre.
2001-től már 20 literes.
http://www.mbike.com/yamaha/fz...
Milyen márkájú a kipufogód?
Határeset. Nekem 15 liter fogyás környékén szokott elkezdeni villogni, de ugye más alakú a tankunk. Legközelebb ürítsd ki egy kicsit jobban, akkor majd kiderül.
Ma Sikerült kijárni az első tankomat :)
Mennyire normális az, hogy 16l ment bele, és nem világított a sárga lámpa? Nincs kiégve, mert gyújtásnál világít. Ez így ok? Nem hinném. Tudtommal 18l a tank.
Pedig délután kinn volt a vas a napon, azzal voltam ebédelni. Meló után meg mentem felapplikálni a bukócsövet meg a világítást a dobozra, csak rám esteledett.
Na, szóval ezért nyomta ki a vizet haver Skodája...
sőt azt hiszem még dot 3 at is
Bemegy az ember a tetykóba és ott is lehet kapni 5.1 et
tökmindegy..............messzebb nem találtam.
nem tudok semmi mókolásról. a szűrő gyárinak tűnik. de majd szétnézek alaposabban. De, hogy mitől lehet rejtély számomra.......
Kowloon lesz az
Ebay-ről tuti lehet rendelni folyadékot kolowoon-ból.
Ha a 4-es mellett döntesz, érdemes jobb minőségűt venni, aminek a forráspontja magasabban van, pl. 260 fokon. Az "alap" azt hiszem 230 Celsius, még jól jöhet az a +30 fok. EBC-től vásároltam 250ML-t 1250-ért, amiből még maradt is.
Az komoly, nekem legkevesebb 225-öt ment el villogásig.
Szerencsédre injektort nem kell cserélni, mert annak a memóriája (vagyis az azt szabályzó ECU-é) felül/átírható. Sportlégszűrőd van? Ha nem találsz Power Commander-t vagy hasonló kütyüt (nézz jól szét), akkor nincs belemókolva és az ECU szabályozza a dolgokat a pillanatnyi információk alapján, az keveri a cuccot, szóval folyamatosan alkalmazkodik.
Sziasztok!
Erre a kipufogós témára visszaugorva. Amikor megvettem a vasat (fz6s 2004) egy ergus dob muzsikált hátul, vagyis kettő. Gyönyörű hangja volt, de az itteni rendőrök helyszíni zsanettal jutalmazzák az ilyesmit. Szóval visszatettem a gyárit. Innentől elindult felfele! a fogyasztásom rendesen. Nem szoktam mérni csak annyit, hogy mennyit megyek két tankolás között és ebből egy hozzávetőleges fogyasztást. 5,2;5,5;7,2 és most már a nyolc litert nyaldossa, pedig ugyan azon az úton használom. Amikor megvettem egy tankal~330 km-et mentem. Most meg a képen látszik mennyit. Szerintetek mitől lehet ez? Lehet a sportkipufogóhoz van állítva az injektor vezérlés? Most viszem majd szervizbe, csak nem szeretném, hogy kicseréltessék velem az injektorokat potom 157e/darab áron.
Előre is köszi mindenkinek!
Kép: teli tankkal ennyit ment, már majdnem villog.