Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Belevágsz a dologba? A MARTIN lesz a nyertes? :)
Ha esetleg majd saját magad csinálod az átalakítást akkor szívesen néznék pár fényképet a folyamatról, meg persze az "előtte-utána" hanghatás is érdekelne
Márka mindegy és elég a DOT 4. Autósboltban valószínűleg olcsóbban kapsz, a lényeg, hogy ne valami pancsolt húgy legyen. Fél liter elég előre-hátra, ha nem lögybölöd mellé.

Ez még közel is van hozzád. Hogy én micsoda jótündér vagyok.

Pár jó tanács:
- a légtelenítőcsavarokkal nagyon óvatosan bánj, könnyű az alu menetet megszakítani
- hátsó féknyeregnél vedd figyelembe, hogy két légtelenítőcsavar van
- elsőnél, miután leengedted mind a két nyeregből, el ne felejtsd elzárni mindkettőt, mielőtt fent beöntöd az új lötyit
- és természetesen vigyázz, víz nem kerülhet a rendszerbe
A hétvégén nem lesz nagy motoros idő, így fékfolyadék cserét tervezek. Milyen folyadékot érdemes venni? Manual dot 4-et ír, több helyen meg dot 5.1 ajánlanak. Illetve milyen márkát ajánlotok? Párszor már írtátok, hogy elég olcsó, de van 1000ft/liter és 4000ft/liter áron is. Mennyi kell? Elég egy fél literes kiszerelés?
Igazából nincs elváltozás, csak karbantartás miatt cserélem le.
Hargos kolléga Bodis érdeklődésére, mint friss Bodis tulaj, azt tudom mondani, hogy nem bántam meg. Az eredmény felülmúlta az elvárásaimat.
Sok videó illetve találkozókon, utcán hallott-látott dobok után döntöttem e márka mellett. Mindenképp csak olyan jöhetett szóba ami "Magyar", ezért
a "nagy nevek" nálam nem játszottak. Igaz nem volt olcsó de nekem ez kellett Szerintem nagyon szépen szól, killer nélkül pedig... Ami számomra a(z egyik) lényeg, hogy városban meghallanak, felfigyelnek rám, érzékelik, hogy ott vagyok. De amikor rácsavarom a tüzet még vigyázba is állnak De ezt gondolom sokan ismeritek....
Simán jó!
Hallható a különbség?
Azt a ferdén vágott véget Zacky vezette be
MIVV katalizatormentesito FZ6-hoz nalam elado...
2011 es 22 hetes, uh meg belefer...
Katalizátor benne van? vagy kivették?
..s ahogy visszadurrog motorféknél.. aa.. nemteszem fel a gyárit.."nincsazaz Isten"
Telről nyomom. s nem akarja a képet feltenni.
Sőt, néha már én vagyok zavarban annyira.... Nem vagyok én ehhez hozzászokva!
ez
"Ezzel megnéznek ám az utcán Lalikám"
...és téélleg meeg
Miyen dob van rajta?
Szerintem se lehet igazán hallani kocsiban, max mikor elmegy az ember mellett.... de ettől függetlenül nekem kell, mert cool, és jobban megnéznek az utcán, főleg a nőneműek!
A franc tudja..
De mikor lámpánál várakozás közben adok egy gázfröccsöt a környező autókban az emberek megrezzennek !
Pedig ez egy viszonylag szolidabb hangú puff.
Ha bent ülsz a kocsiban, fel van húzva az ablak, bent szól a rádió, tényleg meghallod a hangosabb motort? velem még egyszer sem fordult elő. csak mikor már nagyon közel volt. Ez is olyan mendemonda.
Az enyémre biztos csak ráhajították a dobot jómesszirü !
Ilyen, hogy hangolás az tuti nemvolt.
Azt monta a srác akitől vettem, hogy Pesten nemárt ha ez van a motoron, mivel igy sokszorozódnak az életbenmaradás esélyei !
Na meg, az igazii dilemma, gyári kipuffal varrógéphang van, ez hosszabb úton áldás, (200 km-t sikerült mennem most egy ilyennel), nade mikor a'zember rányitja a tüzet egy sportdobos vasra.... uuu...
Ez így van. Ha precíz akarsz lenni, és nemcsak hangosabb motort szeretnél, hanem olyan sportdobot, aminek értelme is van, akkor nem csak a kipufogásnál kell szabad utat adni a gázoknak, hanem a légszűrőt is cserélni kellene, hogy nem csak ki, hanem befelé is könnyebben áramolhassanak a "gázok". És ha már meg van könnyítve a ki és belépő "él", akkor már nem árt ehhez a szituhoz finomítani az injektort sem.
Nem cseréltem még dobot FZ6-on mivel 2 hete van meg a motor, de ahogy néztem elég sokmindent le kell bontani cserekor.
Még vacillálok milegyen, mocsokul tetszik a hangja, dee.., pl. ha reggelente megyek majd vele dolgozni, nem akarom, hogy a szomszédok ezt hallgassák míg melegszik.
Aztán hallani olyasmiket, hogy egy sportobhoz átkell irni az injektorképet, meg beéghet a szelep stb., lehet legendák, de kitudja..
Nem vennék rá mérget. FZ1-es dobok annyiba kerülnek mind FZ6-ra a kétcsövesek, de szerintem ez csak a piszok forgalmazók árpolitikája miatt van, mert R6-ra meg hasonló gépekre 30-40 plusz piciért kapható használt, szóval annak az új ára sosem volt 100 felett. Ráadásul ezek egyedi árak, mivel a dobok is egyediek, szóval remélem jól megkavartam a dolgokat. A lényeg, hogy ennél drágább nem lehet.
Egy dobnál ez arányosan a fele vajon?
Mivel a Raptor nem küldött választ ezért Bódis vs. Martin összevetés lesz.

Mindkét dobot "E" jelzéssel,papírokkal és kivehető hangtompítóval adják.

BÓDIS
GP1-R titán vagy szálhúzott fekete és szürke palástos kivitelben, melynek listaára: 156.450.-Ft. Természetesen a palástok, illetve az alapanyagok választhatóak az ár ennek megfelelően változhat.
A szett tartalmazza a dobpárt, bekötő csövet, rendszámtábla tartó konzolt, illetve a felszereléshez szükséges segédanyagokat.

MARTIN
2 db. kör alakú polírozott dob, Y összekötőcső, hátsó tartó konzol, felfogató bilincsek, 82000 Ft.
Kör alakú titanium dob, 102.000 Ft.
Ovál polírozott rozsdamentes dob 100.000 Ft.
Ovál titanium 122.000 Ft.
Ha TÜV engedélyes dob, kell, akkor + 8000 Ft. ( 2db. kiszerelhető hangtompító betét, „E” jelzés, típus bizonyítvány )
Lehet rendelni peremezett és ferdén vágott véggel is.
Ezekből az árakból jön még le a 10% Tavaszi kedvezmény!

Ezek után mindenki saját döntése melyiket választja.

Természetesen vannak más gyártók is,de én a hivatalos dobok híve vagyok.