Unokatesómat konkrétan elhajtották az E jeles, tompítós Akrájával a műszakiról. Mert ők nem merik bevállalni, volt már 2 figyelmeztetésük és a 3.-nál húzhatják le a rolót. Elment egy másik helyre, nem kérdeztek semmit a kipuffról kb. Tehát teljesen vizsgahely függő a dolog.
be se volt indítva a motor, úgy meg nem hallja a hangját.
De persze ez is vizsgahelyen és vizsgabiztoson múlik. Lehet egyszer leszar mindent, máskor meg abba is beleköt, hogy a rendszám takar az alatta lévő prizmából 2 mm-t.
Én visszatettem a gyári dobot, indexeket is vizsgára. Lehet megcsinálom legközelebb is. Nemcsak azért, mert 5000 forintot spórolok, a másik vizsgahelyhez képest, hanem mert szeretek bütykölni.
Kipufogót cserélni FZ6-on, nem egy álom.
FZ1-nél vagy FZS-nél csak leveszed-felteszed, van pár csavar és kész, nincs több, mint 15 perc szerintem. 6-osnál nekem ráment egy délutánom.
Namost konkrétan, ez a Martin úgy ordított, mint az állat!
Ezzel tuti szénné szivattak volna a rend őrei!
Az én Egrusom ehhez képest egy szelíden doromboló macska!
Ebbe egy tizes lenne a furulya, az E betűt már nem mertem megkérdezni ha így röpködnek az ezresek..
Majd hülye leszek elnémítani, akkor inkább visszateszem a gyári dobot, pláne pont ma sikerült szereznem a bajai bontóból occson egy gyári rendszámtartó vasat.
Phase-R OneT : Sztem ha van pappir, az nem árt magunkkal hordani., nekem nincs műbizonylatom, deha begurulok csinálok egyet itt a cegnél !
Nem tudjátok vagy nem hallottatok valamit róla hogy műszakin mennyire kellemetlenkednek a PRC-s átalakított dob miatt? (külsőleg gyárinak néz ki, ezzel vettem szóval nem nagyon volt választási lehetőségem)
A hangja igazából nem különösképpen tolakodó inkább csak sportos
Viccesek ezek a dolgok. Az egyik serpenyőben az van, hogy meglepődnék, ha ezen dobok gyártói kértek és kaptak volna jóváhagyást az ide vonatkozó KöHÉM rendelet alapján, a másikban pedig az, hogy ennek a büdös életben nem fog utánajárni senki sem az út szélén, sem a műszakin, ha nem ordít a dob.
Motorkeresés közben akadtam egy Martin dobos Fazerbe (végül nem ez lett a vas), aminek dobjában nem volt E betű sem furulya, ezért kíváncsiságból felhívtam a gyártót., 4e a tompító és 2500 az E betű , tehát belecsapja oszt kész !
Bár ez bizonylat nélkül szerintem karcsú!
Helló!
Én is kipufogó keresgélésben vagyok, úgyhogy engem is érdekel az összehasonlításod. Majd azt is írd ki, hogy melyikhez jár tanúsítvány és E betű :)
Kössz
Nagyon kint fog a kuplungom fz6-on, mármint, ahogy engedem vissza a kart, már majdnem teljesen visszaengedtem és akkor fog, csúszni nem csúszik, lamellák elvileg újak. Tudok ezen valahogy állítani? mert ha beljebb hozom a kart, akkor van vagy 4-5mm holtjáték?!
De persze ez is vizsgahelyen és vizsgabiztoson múlik. Lehet egyszer leszar mindent, máskor meg abba is beleköt, hogy a rendszám takar az alatta lévő prizmából 2 mm-t.
Én visszatettem a gyári dobot, indexeket is vizsgára. Lehet megcsinálom legközelebb is. Nemcsak azért, mert 5000 forintot spórolok, a másik vizsgahelyhez képest, hanem mert szeretek bütykölni.
FZ1-nél vagy FZS-nél csak leveszed-felteszed, van pár csavar és kész, nincs több, mint 15 perc szerintem. 6-osnál nekem ráment egy délutánom.
Ezzel tuti szénné szivattak volna a rend őrei!
Az én Egrusom ehhez képest egy szelíden doromboló macska!
Ebbe egy tizes lenne a furulya, az E betűt már nem mertem megkérdezni ha így röpködnek az ezresek..
Majd hülye leszek elnémítani, akkor inkább visszateszem a gyári dobot, pláne pont ma sikerült szereznem a bajai bontóból occson egy gyári rendszámtartó vasat.
Phase-R OneT : Sztem ha van pappir, az nem árt magunkkal hordani., nekem nincs műbizonylatom, deha begurulok csinálok egyet itt a cegnél !
A hangja igazából nem különösképpen tolakodó inkább csak sportos
Bár ez bizonylat nélkül szerintem karcsú!
Én is kipufogó keresgélésben vagyok, úgyhogy engem is érdekel az összehasonlításod. Majd azt is írd ki, hogy melyikhez jár tanúsítvány és E betű :)
Kössz
http://www.kepesmotor.hu/yamah...