Huu., megvan az év üzlete !
Még a teszt hátravan, de teljesen ugyanaz az anyag mint a bolti, erős maró hatású, és vízzel kell lemosni.
Van hozzá spec, dörzsim is!
Igény esetén a fórumtagokat térítésmentesen kiszolgálom, de a postázással nem bajlódnék.
Óóó., nagyon köszi !
..és Phase-R OneT és TooCool fórumtársnak is a tisztításra vonatkozó ötleteit!
Amúgy igazi láma voltam, mert teljesen véletlenül olyan cégnél dolgozom ahol rengeteg rozsdamentes anyag hegesztése történik, és ezeket a varratokat spec. tisztítószerekkel (ballonszám állnak a raktárban) kezelik.
Hideg, zsíroldó tűzhelytisztítóval. Bármelyik nagyobb élelmiszerbolt vegyi áruinál lehet venni. A tűzhelyekről a ráégett ételt lehet vele eltávolítani. De vigyázni kell vele, mert kicsit maró hatású. Kb 700 ft lehet. Ha nem hozza le, akkor 800-as, majd 1500-2000-res vizes polírpapír. Bár ezért érdemes rossz időben tankolásnál, vagy túrák közben esténként egy kis vízzel-szivaccsal letakarítani a leömlőket.
Egész jó eredménynek tűnik. Az enyém is kb. úgy néz ki, mint a baloldali. Előző tulaj szerintem nem adott az ilyen apróságokra, lehet 2006 óta még egyszer sem volt tisztítva,... de 5.000,-Ft (plusz PK)? Még, ha be is sárgul vagy kicsi foltos lesz, sebaj, de ez kimondottan csúnya így a jelenlegi állapotában.
Biztos volt már róla szó, de milyen szerrel lehet a leömlőknek némi fényt adni?
Illetve hogyan lehet a balos lámpát is rábírni arra, hogy tompított világítást produkáljon?
Valami relé rémlik, hogy azt kell beépíteni.
Előreis
Én azt hiszem csak a második vagy harmadik úton kaptam a defektet a z8-ba. Nálunk ez már családi hagyomány, édesapám is mindig összeszedett valamit az új gumikkal.
A piros alapon fehér zebráknál vigyázatok, nagyon csúszik.
Ma a 17.kerületben a Pestiről kanyarodtam Bakancsosra, megindult a hátulja, pedig lassan mentem. Úgy hogy óvatosan.
Huu., a hétvégi motorvevős sztorim még nem meséltem el!
A cimbimnek kerestünk vasat, ezért elautóztunk Diósdra (200km) egy képeken jónak tűnő motort megnézni.
Ami olyan szép állapotban volt, hogy amikor megláttuk., sírtunk..
Najó jöjjön a próbaút (az eladó sérülésmentesként hirdette a motort), már induláskor éreztem, hogy olyan fura, nehézkes az eleje, kormányzáskor, ami a tempó növelésével mérséklődött., ekkor egy egyenes szakaszon elengedtem a kormányt, és még jóhogy nem jött semmi mert majdnem átmentem a szembejövő sávba.
Tehát ezt a jószágot "picinyt" megtörték s nemsikerült mindent a helyére rántani, az eladó persze tette a lámát, hogy őőő aztán semmit nem tud, meg nemvolt sérülés stb..
Fájó szívvel és irtó pipán távoztunk!
Ezután Veszprémben következett még két rom megtekintése.., s ha már ottvoltunk felugrottunk Győrbe ahol egy igazi gyöngyszem várt bennünket, jóáron, amit lábon el is hoztam új gazdájának.
Még a teszt hátravan, de teljesen ugyanaz az anyag mint a bolti, erős maró hatású, és vízzel kell lemosni.
Van hozzá spec, dörzsim is!
Igény esetén a fórumtagokat térítésmentesen kiszolgálom, de a postázással nem bajlódnék.