Szerintetek hol kapok Fz6-hoz fejidom csavart? Oldalanként van két-két darab, ma vettem észre hogy egyet elhagytam.. Esetleg nincs vkinek otthon elfekvőben?:)
Uraim, érdeklődnék, nincs e valakinek elfekvőben a Fazerhez a váznyúlvány végén lévő v alakú préselt lemezdarab, ami még a rendszámtáblatartó műanyagot is tartja?
Enélkül nem tudom visszatenni a gyári dobot.
Találtam leírást, itt elérhető ha mást is érdekel.
Mondjuk itt nem írják a ragasztót, de lehet most tisztogatok és a héten szerzek ilyen ragasztót és következő hétvégén meg meghúzom a csavarokat. Valamit meg odakötök, hogy meg ne feledkezzek róla.
Ma már többet tudtam vele játszani, pl a napfény nem árt hozzá.
A kerék simán forog, 1-2 fordulatot meg tud tenni ha megpörgetem.
Bevilágítottam oda és közben nyomogatva volt a fék és kb minimális mozgása van, szerintem 1 mm max, bár lehet kevesebb.
Ha leveszem a féket és megtisztogatom, akkor nem csavarragasztózva kellene visszatenni? Mennyire macerás visszatenni? Még nézegetem a manual-t is, lehet belevágok ma.
Továbbra is eladó a 2db Metzeler Roadtec Z6 páros 20k, keveset futott gumi. Már leszedettem a motorról, bármikor vihető.
Képek: http://www.sportmotor.hu/motor...
Értem, köszi a választ!
Mennyire gáz ha gyorsmegoldásként szigszalaggal körbetekerem?
A cseréje ahogy nézem elég macerás lehet, mert azt se látom merre megy a cső másik vége, eléggé szét kellene kapni ehhez a mocit :(
Betétet cseréltem, ehhez vissza kellene nyomni a dugattyúkat, amiknek a kifelé eső része már nagyon retkes volt. Jobbnak láttam kivenni és letakarítani, mert ha azt visszanyomom, a bent lévő tömítést rövid úton úgyis tönkretennék. Ha meg kivettem, akkor már a gumikat is cseréltem, most egy darabig le van tudva a dolog.
Tegnap szezon előtti átnézésen esett át a motorom, és találtam egy "elérett" ledugozott gumicsövet (lásd alább a képet). Nem tudom hova kapcsolódik, de örülnék ha valaki felvilágosítana, hogy mi ez és kell-e cserélnem. Annyit tudok róla, hogy a váz két oldalán van 2-2 db ebből a csőből. Ebből nekem a jobboldali egyike sérült. Sajnos szervízkönyvből sem sikerült azonosítanom.
Köszi a segítséget!
Neked miért kellett cserélni? Csak rutin és ideje volt?
Lehet megkérdezem a yamahát, hogy adnak-e 150 ezer forintos fék rutin karbantartási árajánlatot, mint az egyik kollegának
köszi srácok, majd holnap vizsgálgatom.
Haverom is mondta, hogy nem egyszerű művelet, de Ő már tapasztalt. Sok esetben igaz a mondása: Ha ott lenne nála, már jó lenne.
Enélkül nem tudom visszatenni a gyári dobot.
ismerős pillanatok. Motoron ülve nem annyira vicces.
http://www.sony.hu/electronics...
204 dolcsiért (postával) beszerezni.
Mondjuk itt nem írják a ragasztót, de lehet most tisztogatok és a héten szerzek ilyen ragasztót és következő hétvégén meg meghúzom a csavarokat. Valamit meg odakötök, hogy meg ne feledkezzek róla.
Nem nagyon.
A kerék simán forog, 1-2 fordulatot meg tud tenni ha megpörgetem.
Bevilágítottam oda és közben nyomogatva volt a fék és kb minimális mozgása van, szerintem 1 mm max, bár lehet kevesebb.
Ha leveszem a féket és megtisztogatom, akkor nem csavarragasztózva kellene visszatenni? Mennyire macerás visszatenni? Még nézegetem a manual-t is, lehet belevágok ma.
Képek:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Mennyire gáz ha gyorsmegoldásként szigszalaggal körbetekerem?
A cseréje ahogy nézem elég macerás lehet, mert azt se látom merre megy a cső másik vége, eléggé szét kellene kapni ehhez a mocit :(
Tegnap szezon előtti átnézésen esett át a motorom, és találtam egy "elérett" ledugozott gumicsövet (lásd alább a képet). Nem tudom hova kapcsolódik, de örülnék ha valaki felvilágosítana, hogy mi ez és kell-e cserélnem. Annyit tudok róla, hogy a váz két oldalán van 2-2 db ebből a csőből. Ebből nekem a jobboldali egyike sérült. Sajnos szervízkönyvből sem sikerült azonosítanom.
Köszi a segítséget!
Lehet megkérdezem a yamahát, hogy adnak-e 150 ezer forintos fék rutin karbantartási árajánlatot, mint az egyik kollegának
Haverom is mondta, hogy nem egyszerű művelet, de Ő már tapasztalt. Sok esetben igaz a mondása: Ha ott lenne nála, már jó lenne.