Fingom sincs már, hogy mi alapján jutottam el hozzá, de ez volt a legolcsóbb. Triumphos gyári cikkszám volt a csomagolásán, de már nem emlékszem pontosan rá.
Nekem a dugók kitolása volt a vicces művelet.Volt egy ami össze-vissza pattogott a műhelyben miután kilőttem sűrített levegővel.
Vissza én gyári nissin felújítót tettem.
Vicces hogy olcsóbb volt/lehetett kapni francia webshopban mint itthon.
Jol bekenve fékfolyadékkal minden felületet igen pontosan becsusszan és nem szorul meg.
A szétszedéssel nincs gond. Az eltakarítással sincs. Még a felújító készlet megvásárlásával sincs. Az összerakás már annál érdekesebb... Persze az is lehet, hogy én vagyok szerencsétlen, és nem teljesen méretpontos gumikat kaptam... Mindenesetre azóta már mentem vele jópár ezrest, nincs vele gond. Egyébként, ha jól emlékszem, a szervizútmutató kifejezetten óva int a féknyereg szétbontásától (ti. két félre). Kíváncsi lennék, hogy összecsavarozott állapotban ki és hogyan cseréli ki a dugattyútömítéseket...
Nézd meg a vonalzót a villán! De ha nem nyúltál hozzá, és rendesen meg volt húzva a tengelyanya, akkor ez elvethető.
Amit Tibi mond, az arról szól, hogy a fékbetéteket benyomó dugattyú(k) retkesek lehetnek, ezért nem csúsztak vissza a nyeregbe. Ezen a vonalon elindulva: középállványon üresben nézd meg, hogy forog-e rendesen a kerék, vagy fogja a betét. Az normális, hogy nagyon enyhén hozzáér (hallható is), ha viszont mondjuk nem tudod annyira megforgatni kézzel a kereket, hogy 1-2 fordulatot tegyen, az már kóros lehet. Ugyanezt a tesztet próbálgasd úgy is, hogy előtte megnyomkodod a pedált, erősebben/gyengébben, próbáld meg reprodukálni a megszorulást. A dugattyú szabad mozgását úgy is lehet még vizsgálni, hogy: bevilágítasz a tárcsa meg a nyereg közé: a betét alaplemeze és a nyereg között néhány mm vastagságban látod az aranyszínű (vagy retkes) dugattyút. Megkérsz valakit, hogy erősen nyomja le a pedált, ekkor értelemszerűen a dugattyúból többet fogsz látni. Ezután engedje fel, ekkor a dugattyúnak egy kicsit vissza kell mozdulnia.
Ha jól értelmezem, arról nincs szó, hogy bemelegedett fékkel történt volna az eset.
de jól emlékszek, hogy valaki itt hasonló képpen járt egy 1000essel?
Azután mindig figyeltem az indulásnál erre, az udvarban próbáltam gurulva. De most késében voltam és siettem.
Akitől vettem a motoromat, ő is mondta, hogy egyszer megszorult, csak fordítva volt, a szokásosabb, hogy nem fogott.
Te is meg tudod csinálni, szét szed, takarít, políroz, új tömítés és összerak.
Lehet rosszul fogalmaztam. Előbb kíváncsi vagyok a ti véleményetekre és csak azután vinném szerelőhöz. Ne hogy nagyon átverjen. Még folyamatban van egy fasza szerelő megtalálása, aki nem az ország másik végén van.
Ma volt egy kis szenzonyító gurulás.
De előtte sikerül kockásra fékezni a hátsót. ELindultam és 100 méter után fékeztem és a hátsó fék beragadt. Hála égnek nem taknyoltam el, de nem kellett sok hozzá. Kb 20 méter fékezés a hátsón. Elsőt nem mertem húzni. Ezután megfordultam és éreztem, hogy még fogna a hátsó fék, olyan volt, mintha semmi levegő nem lenne a gumiban nehezen gurulna, majd nyomogattam a féket és abbamaradt. Azután jó is volt. Ellenőriztem mindent és elindultam megint, óvatosan próbálgatva, de továbbra is jó volt.
Valaki írt már ilyet, hogy megesett hasonló vele, de első fékkel és nem úszta meg csuszi nélkül. Vagy lehet máshol mondták, nem tudom pontosan.
Mi a véleményetek? Azért nem vinném kapásból szervizbe, mert a múltkori fékfolyadék csere árajánlat is egy vicc volt, nem szeretném ha ennyire lehúznának.
Köszönöm!
Ami most van rajta, az a sisakról úgy-ahogy leveszi a menetszelet, de a mellkasomra jobban jön, mint a naked motorjaimon.... Azt hittem, hogy ennél nem lesz ilyen gond. De ez legyen a legnagyobb bajom. Van kezem, kapaszkodom...
Már a héten is írtam neked! ( Érdről..) Csak nem tudtad, hogy én vagyok... Holnap gurulhatunk egy rövidet, ha neked is jó, és megnézném az új rugózását a gépednek...
Ki kéne próbálnod a givi D129S plexit. Én 174 magas vagyok de nekem magas volt. vettem helyette egy MRA-t ami kb 4cm-el kisebb. Ez bevált. http://www.m0moto.hu/szelvedo-...
A yamaha nem tart hozzá?
Amúgy tök egyen cuccok.Tokico,nissin,brembo és a sumitomo.
Oszt annyi.
A sumitomot a yamaha használja szinte pedig igen jók.
Bár a nissin se rossz.Tokico régijei szo-szo.Bár ahhoz a legjobb az alkatrész ellátás.
Levegő... ismerős story.
Vissza én gyári nissin felújítót tettem.
Vicces hogy olcsóbb volt/lehetett kapni francia webshopban mint itthon.
Jol bekenve fékfolyadékkal minden felületet igen pontosan becsusszan és nem szorul meg.
Amit Tibi mond, az arról szól, hogy a fékbetéteket benyomó dugattyú(k) retkesek lehetnek, ezért nem csúsztak vissza a nyeregbe. Ezen a vonalon elindulva: középállványon üresben nézd meg, hogy forog-e rendesen a kerék, vagy fogja a betét. Az normális, hogy nagyon enyhén hozzáér (hallható is), ha viszont mondjuk nem tudod annyira megforgatni kézzel a kereket, hogy 1-2 fordulatot tegyen, az már kóros lehet. Ugyanezt a tesztet próbálgasd úgy is, hogy előtte megnyomkodod a pedált, erősebben/gyengébben, próbáld meg reprodukálni a megszorulást. A dugattyú szabad mozgását úgy is lehet még vizsgálni, hogy: bevilágítasz a tárcsa meg a nyereg közé: a betét alaplemeze és a nyereg között néhány mm vastagságban látod az aranyszínű (vagy retkes) dugattyút. Megkérsz valakit, hogy erősen nyomja le a pedált, ekkor értelemszerűen a dugattyúból többet fogsz látni. Ezután engedje fel, ekkor a dugattyúnak egy kicsit vissza kell mozdulnia.
Ha jól értelmezem, arról nincs szó, hogy bemelegedett fékkel történt volna az eset.
Azután mindig figyeltem az indulásnál erre, az udvarban próbáltam gurulva. De most késében voltam és siettem.
Te is meg tudod csinálni, szét szed, takarít, políroz, új tömítés és összerak.
Karbi után ez már gyerekjáték.
De előtte sikerül kockásra fékezni a hátsót. ELindultam és 100 méter után fékeztem és a hátsó fék beragadt. Hála égnek nem taknyoltam el, de nem kellett sok hozzá. Kb 20 méter fékezés a hátsón. Elsőt nem mertem húzni. Ezután megfordultam és éreztem, hogy még fogna a hátsó fék, olyan volt, mintha semmi levegő nem lenne a gumiban nehezen gurulna, majd nyomogattam a féket és abbamaradt. Azután jó is volt. Ellenőriztem mindent és elindultam megint, óvatosan próbálgatva, de továbbra is jó volt.
Valaki írt már ilyet, hogy megesett hasonló vele, de első fékkel és nem úszta meg csuszi nélkül. Vagy lehet máshol mondták, nem tudom pontosan.
Mi a véleményetek? Azért nem vinném kapásból szervizbe, mert a múltkori fékfolyadék csere árajánlat is egy vicc volt, nem szeretném ha ennyire lehúznának.
Ami most van rajta, az a sisakról úgy-ahogy leveszi a menetszelet, de a mellkasomra jobban jön, mint a naked motorjaimon.... Azt hittem, hogy ennél nem lesz ilyen gond. De ez legyen a legnagyobb bajom. Van kezem, kapaszkodom...
Már a héten is írtam neked! ( Érdről..) Csak nem tudtad, hogy én vagyok... Holnap gurulhatunk egy rövidet, ha neked is jó, és megnézném az új rugózását a gépednek...
http://www.m0moto.hu/szelvedo-...
Elég mély vagyok...