Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor visszatérsz a "gyökerekhez".
Nincs meg. Az első nagymotorom volt, jó kis gép.
A képeid között van egy szürke FZS. Ezek szerint az már nincs meg?
Nem sajnálom használni, de évi 6000 km bőven elég vele, meg annyi kb a másikkal is. Egy ilyen motort nem arra találtak ki, mint egy túrás japánt, hogy tekerd bele a km-t. Meg ha esetleg el szeretném adni mondjuk akkor 5 évesen 60 ezer km-rel senkinek nem fog kelleni. 4-500 ezerért itt kint sokkal jobb motorokat kapni mint otthon, akkor meg miért ne
Több lett a fogyasztás vagy milyen változást vettél rajta észre?
De mire valo, ha sajnalod hasznalni?
Veszel egy olcsobb, gyengebb, kevesbe szexi, kevesbe tetszo motort, hogy turazz? Sokan nyomjak igy, de mas komboval: pl. offroad-onroad, tura & szupersport, chopper & valami sportosabb.
Igen, de borsos. Kell hozza egy Power Commander, sportlegszuro es egy Ago Motors szintu muhely (vagy o maga). 180e korul all meg.
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani nekem olyan helyet ahol a motor teljesítményét optimalizálni tudják?
Tavaly felkerült a vasra egy Martin sportdob és nem ártana összehangolni vele illetve beállítani hogy optimálisan működjön (fogyasztás-teljesítmény).
Köszi.
Kéne vmi második motor, hogy ne az MV-be tekerjek bele évi több mint 10 ezret. És Nézek vmi olcsóbbat és találtam egy FZS-t, mondjuk több mint 70 ezer van benne. Amúgy írj már hogy mi van Veled ;) (peter.varga@bluewin.ch)
MInek kell az neked Peti
Szia! Igen.
Helo! Olyan kérdésem lenne, hogy van egy FZS600 ami érdekel, de A korlátozottra van lefojtva. Ki lehet ezt szedni belőle?
Kinek a pap stb... talán annyi az előnye, hogy ezzel tudod tömíteni pl, ha a felni mellett ereszt. A kukac ezt nem tudja. Pumpa az kell mindenképp.... illetve olcsóbb, ha azt nézzük.
Az oké, de pont úgy reklámozzák és hirdetik, hogy akkora nyomást képes a kerékbe nyomni a tömítőanyaggal együtt, hogy azzal kis sebességgel el tudunk jutni a következő civilizált helyig. Ha viszont ezt az ígéretet nem teljesíti, és a pumpa így is, úgy is kell, akkor én nem látom semmi előnyét a kukaccal szemben. Sőt.
A kukac csak egy ideiglenes megoldás, arra való, hogy a gumisig elmenj vele moderált tempóban... A belső folt, gomba már alkalmas tartós 110-120km/h-s tempóra, de ha ennél többet szeretnél, akkor nagyon ajánlott a gumicsere.
A defektspré nem felfúj, hanem tömít.... a kereket neked kell felpumpálnod utána! Én már használtam, le is volt járva, és kibírt 150 km-t mire eljutottam gumisig, és nem eresztett utána.
gratulálok a "60000." hozzászólónak
Nem igazásn segített, de a linkelt videóért köszi!
160-nál úgy hagytam el mint a huzat.


http://youtu.be/Fb5xUBJ9XGM
Jobb kukac készletben van 3db CO patron.Kisebb mint a pumpa és nem annyira fárasztó.
De voltam horvátban peremnél eresztő első kerékkel ami ütött mert szálszakadt lehetett.
És simán hazajöttem a benzinkutankénti fujással.
A slusszpoén hogy túrákon legalább 3-4 ember pattint elő különféle cuccokat szal nem kell semmit vinni.
Úgy, hogy megkeresed a zinterneten a gúgülbe!
Ez a kukacos téma hogy működik?
Jóvanna csak nekem autó után olyan szar érzés hogy nincs pótkerék ha gáz van, jelzem sosem volt defektem kocsival sem
Amúgy meg ha járó motor mellett fújtatsz gondolom nem merül le, ennyi
De szerintem is lesz egy defektjavító spray aztán csók, nagyon max egy kis pumpa.