Elado bukocsovek FZ1re
20.000 ft + posta
Bukogomba es csavarja nelkul.
A bukocsovet a motor salyat csavarjaival lehet felszerelni...
palffybela@yahoo.com
Jó hát akkor én ezeken nem görcsölök idén, szinte minden cserélve vagy ellenőrizve lett tavaly májusban, a gyertyák is. Azóta a motor kb 1000km-t futott.
40.000 körül kezdenek elfáradni a kopó alkatrészek, mint a lánc, lánckerekek, fékpofák. Szelepházag-állítás, injektor körbenézése még további feladat lehet, de ez mind egyéni használat kérdése. FZ1-en most 46.000-nél kellett láncot-kerekeket cserélni, és elkopott az első fékpofám, a hátsónak még megvan a fél élete, valamint légszűrő is koszos volt, helyettesítve lett, de a szelepek jól állnak, nincs mellékzöreje. A folyadékok cseréje, ha rendszeres [hűtő, fék, olaj (+ szűrő)] ellenőrzés alatt van, nem köthető kimondottan 40.000 km-hez. Nekem speciel (mivel új tulaja lettem) igényem volt, hogy töltsünk bele újat mindenből, szóval innentől követhető, fel vannak írva. Ha 15e km-t számolunk a gyertyák életeként, akkor az is kicsit túlnyúlhat a 40.000-es szervizen (nekem szintén most lett érett a cserére). Kis FZ-ben a fékek, lánc, lánckerekek mind tökéletes állapotban vannak 36e km-nél, csak a szervikönyv miatt nem cserélném.
Ez a negyvenezres szerviz engem is érdekelne.
Mit kell cserélni, ill. beállítani, (gondolom szelephézagot)?
35e-el vettem most a motort, és azt mondta az előző tulaj, hogy 19-nél amikor ő megvette volt valami állítgatás és tavaly lecserélte a fékolajat meg a hűtőfolyadékot is.
Nagyon korrekt volt mert adott olajat, szűrőt, (ma cserélem le), meg a légszűrőt nem tudta beszerezni, de annak árát levontuk a vételárból.
Holnap lecseréltetem a 09-es repedezett első gumit, meg a közepénlejárt hátsót is.
Jó hogy írjátok ezt a 40.000-es szervizt.
Ugye most hoztam el a motort hétvégén, és 38ekm van benne kb.
Tavaly mikor megvettem a haverom át lett nézetve Yamaha szervizbe Nyíregyen, és cseréltek benne elég sokmindent (fékek, fékfolyadék, hűtőfoly., olaj, szűrő, zsír új gumik, kötelező dolgok). Lánc nem lett cserélve, az még jó állapotú. Miből áll ez a nagyszerviz? Vezérlés csere? Vagy mitől "nagy" szerviz? Nem hiszem hogy idén több ezret fogok vele motorozni, szóval lehet hogy jövőre halasztom ezt a dolgot.
Ja és kicsit frissítettem az adatlapom
Miután írod, hogy most viszed 40 ezresre, Én azt mondanám, hogy olajcsere előtt nézesd meg a dekni tömítését, és ha kell cseréld, nem egy disznó ára. A csavar utánhúzásával óvatosan, nehogy megszakítsd.
A "kedves" posta nem értesített, és visszaküldték a fék- és kuplung karokat a kínaiaknak... Mivel a küldő látja a rendszerbe, hogy "nem kereste" állapottal küldték vissza, így amíg nem érkezik vissza nekik, gondolom nem is lesz előre haladás az ügyben...
Sajnos nincs összehasonlítási alapom más sor4es gépekkel sem, szóval egyelőre minden új számomra és gyanakvóan kémlelek minden furcsaságot.
Ami viszont aggodalomra ad okot jelenleg azaz olajszivárgás a képen látható helyen (az eke rögzítő csavarnál, nem jelentős, de mégis szivárog). Valakinek esetleg van ötlete?
Illetve 40ezres nagy szervizt ki hol csináltatta mennyiért? Yamaha World egy könnyed 70-80ezres ajánlatot adott.
Nyugi, minden motornál van bizonyos rezgés. Van olyan aki ezt meg sem érzi, van aki Igen. Nem kell vele túlzottan foglalkozni. Menj felette vagy alatta.
Ja, bár most így konkrétan nem tudom mikor, és nem is fogom tudni megnézni ma mert fos idő van... Valami elkezd rezegni, aztán vagy abbahagyja, vagy már csak elnyomja a pufó meg a szélzaj.
Más is tapasztal bizonyos fokozatban és fordulatszámon rezonanciát? Pl.: 4esben 4-5ezer környékén. Gondolom más fokozatban más fordulatszámon szintén jelen van, de ezt figyeltem meg kigyorsításoknál
Húú.., az én Egrusomnak is nagyon jó hangja van!
Nem annyira tolakodó, de azért bőven észrevesznek a forgalomban, mondjuk ez is tud ordítani, mint száz megvadult elefántbika , de ahhoz már kell a fordulat.
Pontjó, ilyet szerettem volna, úgyhogy a gyári dob a polcon pihen, max. műszakira teszem fel.
Szerintem az ideális az a motornak ha a kétharmadát használjuk...
De erről is megoszlanak a vélemények a könyv szerint a pirosig simán lehet forgatni károsodás nélkül, és ami neki jó az nekünk is.....
Amúgy mi az ideális fordulatszám tartománya (FZ6) a gépnek? Egy PRC-s átalakított dobom van és 4 fölött ordít a motor, ami engem kevésbé zavar, mások viszont lehet zokon veszik mert mögöttem egy autós sem ment hosszabb távon inkább lemaradtak, bátrabbak előztek
Na én is megtettem az első kb 120 km-t. Elég brutális a vas, nagyon sokat kell vele mennem még h kb a felét is kimotorozzam belőle, de nagyon tetszik. A nyakamnak viszont kevésbé... Nagyon zsibbad és ég egyenlőre. A benzinmérő meg egy vicc, össze-vissza mutat mindent... :-) Egyszer néztem meg 6ba 90-ről milyen dinamikus, hát kb 5 mp alatt 160on találtam magam. Így elsőre kicsit ilyesztő volt :-) Elmegyek majd a vezetéstechnikai tréningre, hátha segít majd a barátkozásban. Ja és sikerült eláznom is... De jó nap volt :-)
Én néha úgy érzem, hogy a 95 lóval már paliban tud lenni 1-2 autós. De bőven elég még nekem. A következő úgyis s1000rr lesz
Én azt nem szeretem amikor meglát egy autós, hogy utolértem és elkezdi nyomni (130-150et is akár). Oké rendes leszek és menjen csak nem versenyzek. Visszalasítok, hogy a következő kanyarnál tudjak jót dönteni. Kap hatalmas előnyt és a kanyar után már megint utolértem. Nem arról van szó, hogy elkezdek száguldozni én végig a 130as tempót tartom. Ami után lehagyott az autós már nem szükséges neki gyorsan menni. És ez elég sokszor fordult már elő. Valaki érti ezt?
20.000 ft + posta
Bukogomba es csavarja nelkul.
A bukocsovet a motor salyat csavarjaival lehet felszerelni...
palffybela@yahoo.com