Itthon a vas!
Tettem fel képet adatlapomra.
40 km-t sikerült megtennem vele, még az eső előtt, utána meg itt ríttam az eresz alatt, hogy ennek miért pontmost, stb.., mindegy a csapadék meg nagyon kell mindennek...
Egy picit visszatérve a 600 vs. 1000 ccm "vitára", én azt tapasztalom magamon, hogy nehezebb ellenállni annak, hogy húzzam a gázt. Nem száguldásra gondolok, hanem lendületesebb vezetésre. 6-osban ugyanazon a fordulaton a nagy FZ majdnem 30-cal gyorsabban megy és míg a "kicsin" úgy éreztem, hogy kellemes utazó 110-nél van, most perfektnek érzem a 130-140-es suhanást is. Ugyan nem sokkal, de azért több. Múltkor pályán mentünk Pestre, és menőzött egy Mondeo. Fényes nappal be voltak kapcsolva a ködfényszórói, mikor közeledett hozzánk egy jó pár kilométeren keresztül a sávválasztón ment, tehát középen s egy napszemcsis kemény srác vezette. Mikor beért és mellém jött, nem hagytam neki, hogy megelőzzön. Tudom, biztos szidta az anyámat, de jó érzés volt helyre tenni. Másik két helyzetben előzésben voltam, és egy kialakult sor mögött mentem. Román Audi végig a seggemben volt, mintha én tehetnék arról, hogy nem haladok. Direkt lemaradtam, majd adtam egy kisebb gázfröccsöt, hogy megmutassam, ne szarakodjon egy motorossal. A másik ilyen viszont teljesen pozitív volt, mert egy BMW-s jött mögöttem és becsülettel tartotta a távolságot, míg ki nem ürült a sor előttünk, német rendszáma volt.
Persze egyenesben könnyű vagánykodni, de Budakalászon egy szlovák (rendszámos) BMW jött rá, hogy nincs esélye. Ezek a kis sztorik nem arról szólnak, hogy mekkora menő vagyok, hanem arról, ha van 150 lóerő vagy több alattunk, hajlamos az ember kergetőzni.
Igen állított rajta a srác elöl Hátul. Nagyon más lett a motor kb úgy érzem mintha 40kg könnyebb lenne. Nem vagyok egy nagy és gyors pályázó de észrevettem a különbséget. Szóval nagyon Megérte elmenni!
Aki meg mé el is tudta mondani hogy mit hogy reagál a motor, beesik kanyarba, berugózik az eleje, meg ilyenek azoknak még tovább is finomított rajta.
M5 kifelé....................szerintem vagy 3 Km-t toltam.
Lepence végétől a visegrádi MOL-ig.
4.-2 Km.Tudtátok hogy nagyon enyhén lejet a rossz irányba?
Kell hozzá pici tapasztalat.
Nem nagyon. Csak ügyesen figyelgetni a benzinszint mutatót.
Tegnap kifogyott a naftám. Szar dolog, ha nem figyel az ember... Mákom volt, hogy városban történt a dolog.
Fülig vigyor?
Tettem fel képet adatlapomra.
40 km-t sikerült megtennem vele, még az eső előtt, utána meg itt ríttam az eresz alatt, hogy ennek miért pontmost, stb.., mindegy a csapadék meg nagyon kell mindennek...
Persze egyenesben könnyű vagánykodni, de Budakalászon egy szlovák (rendszámos) BMW jött rá, hogy nincs esélye. Ezek a kis sztorik nem arról szólnak, hogy mekkora menő vagyok, hanem arról, ha van 150 lóerő vagy több alattunk, hajlamos az ember kergetőzni.
Szerintem softbag-ek részére konzol. Távtartó és stabilitást adó alkalmatosság.
Pedig tervben volt...
Igen állított rajta a srác elöl Hátul. Nagyon más lett a motor kb úgy érzem mintha 40kg könnyebb lenne. Nem vagyok egy nagy és gyors pályázó de észrevettem a különbséget. Szóval nagyon Megérte elmenni!
Aki meg mé el is tudta mondani hogy mit hogy reagál a motor, beesik kanyarba, berugózik az eleje, meg ilyenek azoknak még tovább is finomított rajta.
Lepence végétől a visegrádi MOL-ig.
4.-2 Km.Tudtátok hogy nagyon enyhén lejet a rossz irányba?
Kell hozzá pici tapasztalat.
Tegnap kifogyott a naftám. Szar dolog, ha nem figyel az ember... Mákom volt, hogy városban történt a dolog.
Most Ez van soron
S2