Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyszer próbáltam egy haverommal a defektspray-t. Teljes kudarc volt. Még annyira sem fújta fel a kereket, hogy el lehessen vele indulni, pedig ez egy egész nagy flakon autós kerékhez való volt... Nem tudom, hogy a szavatossága járt le, vagy csak egyszerűen szar volt... A dologhoz hozzátartozik, hogy kukaccal megjavítottuk a kereket, de pumpánk és kötelünk nem lévén a következő faluig felváltva toltuk a gépet, ahol az első háznál éppen egy motorszállító utánfutós bácsi állt ki a kertből, ő elvitte a motort a következő gumisig. Mindenkinek ilyen mázlija legyen a szerencsétlenség mellé.
Ennyi felesleges dolgot rikan latok.
A legjobb a defektspay.
Mire kell addigra lejar a szavatossaga vagy szetpunnyad es elfolyik az ules alatt.
Inkabb egy kukackeszlet.
De 40 e alatt egy defektem volt azis otthon.
Max kulfoldon rakom be.
Kezdo idoszakban enis vittem egy halom cuccot de leszoktam rola.
A kézi pumpa volt vagy 1000ft, nem foglal semmi helyet, bármely bicajos boltban beszerezhető, és az aksit sem hervasztja! - de a reggelit azt megkérdezi!
Tök jó, felfújod, leszopja az akksit, és utána már nem a defekt miatt tolhatod. .-)
A lidliben vettem egy kis összecsukható pumpát, azt erőltettem be a hosszúkás rekeszbe a bal oldalon - defektjavító spré is van az ülés alatt természetesen!

Más kérdés?! megcsinálta valaki a dupla tompított fényt? azaz a H4-nek világítson a tompított szála, majd azt váltod át reflektorra?! van ezzel valami tapasztalat valakinek? én most csináltam meg nem rég, egy fórumon találtam leírást hozzá, eddig frankón működik!
Én írtam is neki emailt. Ami rajta van az a gyári gumi, szóval a 6900 még akár igaz is lehet...
Látod, pl ez kimaradt. Van egy profi alu teleszkópos pumpám, állítólag 8 barig jó, ha csak a felét tudja, már megéri sportolni vele az út szélén... Defektjavítóm nekem csak az a hagyományos kukacos van.
Én az elsőt eldobtam (mint a bakelit), a hátsó okés még.
Na akkor elég végül is egy McGyver bicska is (amúgy se vagyok szerelő)
Defekt javítóból van valami márka javaslat? Amúgy az is vicces hogy ha defekted van és ki is javítod, szájjal fújod fel? Szerintem igen hasznos lehet egy 12V-s kompresszor mellette.
7 éves motornál a gumit kopástól függetlenül is már dobhatptt le a tulaj keményedés öregedés miatt, nem?
Lehet hogy csak én vagyok bizalmatlan, de egy 2007-es motorban csak 6900 km legyen nekem ez nagyon meseszerű (flame on )
Viszont ha tényleg ennyi akkor megnézve milyen gumival szereltél újonnan és most mi van rajta illetve milyen állapotban az már adhat némi segítséget.
Ezeknek a tömege elenyésző, helyet se foglalnak sokat, akkor meg miért ne? Volt már, hogy kellett ez-az. Dipshitékkel elhagytam a tank elülső csavarját, azt az oldalkonzol egyik imbuszával tudtam csak helyettesíteni. Tavaly nyáron az utaslábtartóm tört el, annak a helyére a csőkulcsot csavaroztam, az utas állítása szerint jobb lett, mint a gyári.
ehhez képest én super leggerával megyek
Mastercard.
A gyári szerszámkészletből csak a hátsó rugóstaghoz tartozó kulcsnak van értelme, a többi mind alulméretezett fémhulladék. Még egy ~12 cm hosszú csillagkulcs is van benne a hátsó tengelyanyához...

Én hordok magamnál: kétvégű csavarhúzó, néhány kisebb imbusz és villáskulcs, kombinált fogó, csőkulcs. Azt hiszem, ennyi. Jah, és egy nagy imbusz (hirtelen nem tudom, hanyas) az első tengelyhez, az sok helyen hiánycikk.

A szerszámokon kívül állandóan a csomagtartóban van: pót kuplungkar, defektjavító, ragasztószalag, gyorskötöző, vezetékek és pár méter bálamadzag. Valamit biztos kifelejtettem, most ezek jutnak eszembe.
Nekem nincs. De a TripB az 6680km. Nem tudom mennyire hasznos infó ez, max ha az utolsó tankolás óta ment ennyit. Mert ha igen, akkor meg kell venni! .-)
Nekem azt mondta akitől vettem a motort (1 tulaj volt), hogy ő se kapott szerszámkészletet a motorhoz, de vett hozzá külön. Lehet csak duma volt. Az benne van a motorba, van benne pár szerszám, 1szer kivettem megnézni őket, de használni soha nem használtam. Szerintem nem is fogom, menet közbe remélhetőleg nem robban le a motor. Otthon meg a rendes szerszámkészletem használom. Bár nem vagyok sík hülye a szereléshez, danuvián, xt-n sok mindent megcsináltam, valahogy az Fz-hez nem szívesen nyúlok hozzá, max fékpedál állítás meg olajcsere. A többit inkább szerelőre bízom.
Úristen... De akkor ezek után én is elmondhatom, hogy voltam az Eiffel toronynál!
Kérdés: az ülés alatti szerszámkészlet nekem nincs meg a mocihoz. Van értelme egyáltalán, vagy ki mit ajánl állandóra amit érdemes magunknál tartani? Találtam E-bay-en 25 font az ára. Kérdés megéri-e a vételt. Meg úgy általánosságban is érdekel hogy normál használat esetén ki mit visz magával állandó jelleggel?
sziasztok

cimbim meg akarja venni ezt a fazert: link

Esetleg valakinek van róla valami infója?
De rajta van a háttérben az Eiffel-torony
de hááá ezen nincs fűsöprű
Nem nagyon van rólam kép profilból, motoron..ez jutott először eszembe.

Még van ez, ahol látszódik milyen magas a plexi.. bár ezt nagyobban kéne feltölteni, de ezek a képek nincsenek a gépemen.
és mindig a zombi apokalipszis felszereléseddel motorozol?
MOndjuk a magas plexi a vért is visszatartja.

Én inkább verseny bubis plexiket nézegettem. az csak ér valamit, bár a versenyeken jól bebújnak mögé.