Nekem konkrétan majdnem az állam vonaláig ér a plexi ...nem csak azért mert magas viszonylag a plexi , és így is csak akkor van szélcsend mögötte, ha behajolok kicsit. Szóval a bukó majdnem ugyan úgy bogarasodik mint nélküle, bár a szélnyomást rendesen leveszi..lehet nézelődni balra jobbra anélkül hogy leszakadna a fejem. Viszont sokkal zajosabb az egész mint egy csupasz motoron..
Majd hétvégén kipróbálom.
Nekem is a bubis tetszik, de az valójában racing, vagyis a bukó zaján nem segít.
Ha vennék is, Kínából rendelnék, mert úgy olcsóbban megvan. A méretére meg rákérdezek. Kb 5-6ezer forint lenne.
Dehogyiiiis. Motorozás közben tedd magad elé a tenyered, a hasadtól kezd el felfelé mozgatni és figyeld meg, hol érzel először nyomást, hol kezd el érni a szél. Ez nem placebo, mérhető. Lehet nem mindegyik plexinek van ilyen haszna, de ez egy elég egyszerű mérés.
Egyébként ez a linkelt plexi kimondottan csúnya, akár egy chopperét is feltehetném.
@p.tibi: Azóta nem voltam a Fabry-nál, amit ajánlottak. Megnyugvást jelentett, hogy végre feltettem, szóval a lendület egy kicsit alább hagyott (hogy meglegyen a csavar).
Nekem mind a két gépen túra/túrásabb plexi van (jelen időben, mert az FZ6 még eladó ), és mindkettő ugyanazt érte el: míg gyárival a mellkasomra fújta a szelet, most pár centivel magasabban, a bukó plexijén landol a szél. Nem kimondottan jobb. Lehet az FZ1-re is veszek bubisat, az nem olyan magas, mint a túra (esztétikusabb), de a bubi miatt a közepén talán "átdobja" a levegőt felettem, de sajnos kevés helyen látok eladót.
Szia
A katalizátor után megy az összekötő cső,a gyári dob levétele után
van egy tartó konzol amit a motorhoz rögzíted ahol a gyári dob is van,
L alakba van meghajtva amihez a dobokat rögzíted. A két dob között lemegy a tartókonzol amihez tudod a hátsó sárvédőt rögzíteni.A formája olyan mint az i gerendának vagy inkább hasonló keresek képet hogy lásd !
Tudtok esetleg hozzávetőleges árat mondani 40ezres szervizhez? Minden új (lánc, fék, gumi, stb.), szóval első sorban minden féle folyadék csere és az egyéb dolgok érdekelnének (szelephézag állítás, stb.).
Szia!
Nekem Givi túra van rajta, kiegészítő szárny terelővel.
Az előző bukóban ha a kis szárny fel volt nyitva, tökéletes volt.
Mióta megvan az új bukó nem használom mert olyan örvényt csinál, hogy búg mint állat. Úgyhogy bukó függő, szerintem.
Az utóbbi időben már nagyon hangos lett a bukóm. Füldugó nélkül elviselhetetlen. Biztos a korral jár. 3 éves + 10ezer km nem tűnik olyan soknak. Még nem vennék új bukót ez miatt.
Azon kezdtem el gondolkozni, hogy egy túra plexi a motor elején mennyit segítene. Ér egyáltalán valamit? Mennyi különbség lehet egy márkás és egy olcsó noname között?
Nem kell rajta csinálni semmit. 40 ezer kmn-él még a váltó is kicsit darabos, még az sincs összekopva. Max ha még nem volt gyertya cserélve 30 e km-nél, akkor nem árt őket kidobni.
Lehet hogy én is vevő lennék egy magasabbra.
Nekem is a bubis tetszik, de az valójában racing, vagyis a bukó zaján nem segít.
Ha vennék is, Kínából rendelnék, mert úgy olcsóbban megvan. A méretére meg rákérdezek. Kb 5-6ezer forint lenne.
Egyébként ez a linkelt plexi kimondottan csúnya, akár egy chopperét is feltehetném.
A képről nekem a duplabubis jön be.
Felesleges.
ilyesmit
http://images.motorcycle-usa.c...
Nekem mind a két gépen túra/túrásabb plexi van (jelen időben, mert az FZ6 még eladó ), és mindkettő ugyanazt érte el: míg gyárival a mellkasomra fújta a szelet, most pár centivel magasabban, a bukó plexijén landol a szél. Nem kimondottan jobb. Lehet az FZ1-re is veszek bubisat, az nem olyan magas, mint a túra (esztétikusabb), de a bubi miatt a közepén talán "átdobja" a levegőt felettem, de sajnos kevés helyen látok eladót.
Felhívom az előző tulajt, hogy kb. mikor volt cserélve gyertya, azt legfeljebb kap 4 uj gyertyát.
A katalizátor után megy az összekötő cső,a gyári dob levétele után
van egy tartó konzol amit a motorhoz rögzíted ahol a gyári dob is van,
L alakba van meghajtva amihez a dobokat rögzíted. A két dob között lemegy a tartókonzol amihez tudod a hátsó sárvédőt rögzíteni.A formája olyan mint az i gerendának vagy inkább hasonló keresek képet hogy lásd !
Nekem Givi túra van rajta, kiegészítő szárny terelővel.
Az előző bukóban ha a kis szárny fel volt nyitva, tökéletes volt.
Mióta megvan az új bukó nem használom mert olyan örvényt csinál, hogy búg mint állat. Úgyhogy bukó függő, szerintem.
Azon kezdtem el gondolkozni, hogy egy túra plexi a motor elején mennyit segítene. Ér egyáltalán valamit? Mennyi különbség lehet egy márkás és egy olcsó noname között?