Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kemény a lombseprű & fűkasza tuning
Uhh valóban. Van ennél is nagyobb?
Nekem konkrétan majdnem az állam vonaláig ér a plexi ...nem csak azért mert magas viszonylag a plexi , és így is csak akkor van szélcsend mögötte, ha behajolok kicsit. Szóval a bukó majdnem ugyan úgy bogarasodik mint nélküle, bár a szélnyomást rendesen leveszi..lehet nézelődni balra jobbra anélkül hogy leszakadna a fejem. Viszont sokkal zajosabb az egész mint egy csupasz motoron..
Neked nem gyári van, a gyári tuti nem givi és jóval magasabb is mint a gyári. Nézd meg a képeim között milyen a gyári. Vagy guglizzá rá.
Tud valaki segíteni színkód ügyben? Egy 2004es FZ6 vázának (ezüst) a színkódjára lenne szükségem.
Ami a motoromon jelenleg van az egy Givi plexi. Az gyári?
Lehet hogy én is vevő lennék egy magasabbra.
Majd hétvégén kipróbálom.
Nekem is a bubis tetszik, de az valójában racing, vagyis a bukó zaján nem segít.
Ha vennék is, Kínából rendelnék, mert úgy olcsóbban megvan. A méretére meg rákérdezek. Kb 5-6ezer forint lenne.
Ez pedig oldalról. Más a magasság, kialakítás, dőlésszög, ami a szél irányát merőben befolyásolhatja.
Dehogyiiiis. Motorozás közben tedd magad elé a tenyered, a hasadtól kezd el felfelé mozgatni és figyeld meg, hol érzel először nyomást, hol kezd el érni a szél. Ez nem placebo, mérhető. Lehet nem mindegyik plexinek van ilyen haszna, de ez egy elég egyszerű mérés.
Egyébként ez a linkelt plexi kimondottan csúnya, akár egy chopperét is feltehetném.

A képről nekem a duplabubis jön be.
Vérnyúl plexi kivételével mind placebo.
Felesleges.
igazából én is bubisat néztem
ilyesmit
http://images.motorcycle-usa.c...
@p.tibi: Azóta nem voltam a Fabry-nál, amit ajánlottak. Megnyugvást jelentett, hogy végre feltettem, szóval a lendület egy kicsit alább hagyott (hogy meglegyen a csavar).

Nekem mind a két gépen túra/túrásabb plexi van (jelen időben, mert az FZ6 még eladó ), és mindkettő ugyanazt érte el: míg gyárival a mellkasomra fújta a szelet, most pár centivel magasabban, a bukó plexijén landol a szél. Nem kimondottan jobb. Lehet az FZ1-re is veszek bubisat, az nem olyan magas, mint a túra (esztétikusabb), de a bubi miatt a közepén talán "átdobja" a levegőt felettem, de sajnos kevés helyen látok eladót.
Köszi!
Felhívom az előző tulajt, hogy kb. mikor volt cserélve gyertya, azt legfeljebb kap 4 uj gyertyát.
Szívesen
Köszönöm a képet és a választ.
A két dob között van a tartókonzol
Szia
A katalizátor után megy az összekötő cső,a gyári dob levétele után
van egy tartó konzol amit a motorhoz rögzíted ahol a gyári dob is van,
L alakba van meghajtva amihez a dobokat rögzíted. A két dob között lemegy a tartókonzol amihez tudod a hátsó sárvédőt rögzíteni.A formája olyan mint az i gerendának vagy inkább hasonló keresek képet hogy lásd !
Tudtok esetleg hozzávetőleges árat mondani 40ezres szervizhez? Minden új (lánc, fék, gumi, stb.), szóval első sorban minden féle folyadék csere és az egyéb dolgok érdekelnének (szelephézag állítás, stb.).
Akkor ezt gyorsan elvetettem.
Nekem a Shiro halkabb, mint a 2-3x drágább shark.
Szia!
Nekem Givi túra van rajta, kiegészítő szárny terelővel.
Az előző bukóban ha a kis szárny fel volt nyitva, tökéletes volt.
Mióta megvan az új bukó nem használom mert olyan örvényt csinál, hogy búg mint állat. Úgyhogy bukó függő, szerintem.
Még hangosabb lesz.
Az utóbbi időben már nagyon hangos lett a bukóm. Füldugó nélkül elviselhetetlen. Biztos a korral jár. 3 éves + 10ezer km nem tűnik olyan soknak. Még nem vennék új bukót ez miatt.
Azon kezdtem el gondolkozni, hogy egy túra plexi a motor elején mennyit segítene. Ér egyáltalán valamit? Mennyi különbség lehet egy márkás és egy olcsó noname között?
Találtál csavart? Sajnos én nem találtam neked valót, sem méretben, sem szilárdságban.
Nem kell rajta csinálni semmit. 40 ezer kmn-él még a váltó is kicsit darabos, még az sincs összekopva. Max ha még nem volt gyertya cserélve 30 e km-nél, akkor nem árt őket kidobni.