Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én intézem neki a kamerát, ha minden jól megy.
Nekem még mindig ez a véleményem . Hülyeség kezdőmotornak 600-ast venni, 1000-rest meg pláne.
Vágni uncsi.
Csinálni jó.
az majd májusban lesz.
Addig elvileg még haverom is ad kölcsön egy goprót.
Most már tuti veszek kamerát, valahogy kedvet kaptam hozzá. Majd télen meg unalmamban videót vágok
Hagyd a fenébe.
Inkább mond rendelted már a kamerát?
Vagy már meg is van?
mennyit változnak az idők, amikor én megvettem első motornak a 600ast itt mindenki lebaszott
Most meg az 1000es se kicsi
Ha teheted , vedd meg az 1000-t , azt kell mondanom , van különbség rendesen.
Mivel volt FZ 6 -om és most van FZ 1000 tudom miről beszélek .
A 600-t nagyon könnyű vezetni , nagyon vezető barát és nekem a műszer egység is tetszett ,. de ,, az 1000 egy igásló hozzá képest , jókora erő különbséggel , amit simán lehet uralni , bár nehezebb és nehezebb is vezetni , nem nehéz hozzá szokni , ha akarsz , csak egy csukló mozdulat és mindent meg tehetsz, hatalmas tartalékai vannak, mind ezek mellett nem nagy a fogyasztás , kb 5-6 liter között. Vedd meg nyugodtan.
Köszi !
Most még csak a fellelési állapotról vannak képeim, (bár így is jólnézki), majd ha nálam lesz csinálok képeket.
Szóval 04 évvégi FZ6S, fekete, 35e km, gumikon kívül pöpec, de ezt jórészt lealkudtam az árából.
Eleve nem becsatolt szíjjal kell beakasztani a kampóba a sisakot, hanem vagy a D gyűrűvel, vagy a gyorskioldó nyelvének gyűrűs részével.. ha csak sima műanyag csat van, minden más nélkül.. na az gáz
Gratula!
Sok-sok balesetmentes km-t!
És milyen Fazer?
Várjuk a fotókat...
Vettem ma egy Fazert!
Végre sikerült találni egy viszonylag jó állapotút, tűrhető áron.
Törés, csúszásmentes, sportdob+gyári, kétsisakos doboz, bukócső, szivargyujtó aljzat, riasztó.
Minndene gyári, a dobon kívül.
Felüdülés volt látni ma egy ilyen jóállapotú motort, a sok szemét után amit láttam.
Fz6-on már nincs kampó az ülés alatt. A korábbi motoromon volt kampó, de eléggé feszítette a nyerget amikor vissza tettem rá. Ezen kívül, a bukóm kioldójával simán le lehetett venni róla a bukót. Én a dobozba a kaját, innivalót, fényképezőt, iratokat, kesztyűket, meg a nyári kabátot teszem, ha túra alatt megállunk valahol, valamit megnézni. Ezért kerülnek az ülésre a sisakok.
Ez a profizmus.
5600ft utángyártott kar.
Köszi, megnyugtató, hogy van egy korrekt szerviz a közelben.
Pff.. szerintem több pénzbe került meghozni a döntést, hogy lehagyják a kampót, mint amennyit megspóroltak a későbbi gyártás során... Érthetetlen...
csak 2002-ig van, 2003ban belustultak a japók és nem rakták rá.
az fzs600-on van.
FZS-en van.
Nekem nem rémlik, h lenne.
Nincs az ülés alatt kampótok, amire a sisak szíját be lehet akasztani? Aztán ülés vissza, és ott lóghat a sisak a saját szíján, a gép oldalán.
az előbb lemarad a 'ha' nem figyelik ki....
Én erre használom a dobozt. Két sisak belefér. Igaz akkor már más nem nagyon, de nem figyelik ki mit pakolok bele, akkor nem lesz csábító.
Az enyémen sincs sisak lezáró, ezért az ülésre teszem a sisakot, és egy halál egyszerű bicikli lezáróval hozzá zárom a hátsó kapaszkodóhoz úgy, hogy belefűzöm, és a plexinél meg ki. Így két sisak is kényelmesen lezárható. Ha nagyon el akarják vinni úgyis el fogják...