Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.

Olyan kérdésem lenne,hogy gyári helyett sportdobra való csere esetén kell valamit állítani a motoron?
Azért amiért az első sárvédőt le kellett festeni. ツ
Kérdés, hogy 4k km után vajon miért könnyezik a villa?
..és akkor ilyenkor jön az ördögi kísértés:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz1_s-7781
375
..abszolút kezdőmotor , de meghalok, annyira tetszik!
Igen azért még vannak normális eladók, bár ez nálam valahogy fehér holló kategória.
Vagy csak nekem nincs szerencsém és folyton ilyen kreténekbe botlok?
Pl. ez az üllői tulaj korrektnek tűnik, meg holnap amúgy is Pestre kell mennem céges útra, pláne szinte útba is esik, úgyhogy megnézem, és ha élőben is minden szép, meg az árban is megtudunk egyezni, hétvégén elhozom.
Jó lenne már találni egy normális motort, mert már nagyon mennék!
Nemtudom miért lehet. Én a 2. motort megvettem. Az első Kaposváron lett volna, szombatra volt megbeszélve, péntek délben felhívott az ember, hogy ha nem akarok 800km-et potyára autókázni, ne menjek. Mert 100e -el drágábban el tudta adni, mint amiről mi tárgyaltunk telefonon, így már nincs meg... Akkor felhúztam magam, h van autó, segítség, felszerelés, KP a kezemben, de nincs motor. Elkezdtem nézegetni az 1 milla felettieket, és 1,3-ról még telefonon lealkudtam 1,12-re. Nem kerteltem, elmondtam, hogy motort akarok venni, nem bohóckodni.
Vettem egy kicsit fiatalabb motort, fele annyi KM-el (4082) sport dobbal 120e-el drágábban, 620km-el közelebb. Nem mondta az eladó, de láttam, hogy a bal villa könnyezik. Csak azt, hogy cserélve lett... Láttam, h festve van a sárvédő elöl. Már nem volt pofám a -180e után még ott is elkezdeni cigánykodni. A két szimmering cserét belekalkuláltam fejben, nem teszi ki az ár 1%-t, dobjuk be a kocsiba, írjuk meg a papírokat és viszem is.

A debreceni Yamaha szervizzel átnézettem, azt mondták rendben van a gép, egyszer álló motorral eldőlt, ennyit látnak. Kicseréltettem a folyadékokat, lecseréltem az első gumit, mert a gyári már olyan volt mint a bakelit, ennyi dolgom volt vele.

Szóval, nem biztos, hogy mindenki át akar verni. .-)
Azt mondjátok meg nekem, az miért van, ha a zember motort szeretne venni, teljesen hülyének nézik az eladók?
Megy a feleseigaz körítőduma ezerrel!
Ennyire kiveszett az emberekből a korrektség?
Csak a pénz, pénz, pénz, a többi levan sz.rva?
Arra már rájöttem, ha kérésre nem kapok +képeket, akkor az a moci felejtős!
Egy példa az agyeldobásra:A bukócsövön van pár karcolás, mert murván kicsúszott a lábam.
A rideg valóság:A bukócső fele konkrétan hiányzik, annyit csúszott az oldalán !
Apropó, erről a vasról nem tudtok valamit (jó régóta hirdetik)?
Ezt nézem meg holnap Üllőn:
http://aprod.hu/hirdetes/yamah...
Igen, ez van meg nekem is.
Szóval a lényeg. Lóvé legyen nálad. (vagy a kártyádon) .-)
Jajj, lemaradt a fél táblázat. :D
Befizették helyett bevezették!
Igen ott, mennyivel jobb, hogy végre befizették a bankkártyás rendszert és nem kell még pluszba a postára szaladgálni.

Én úgy jártam még pluszba, hogy hitelre vette a motort az első tulaja és a forgalmiba volt egy elidegenítési és terhelési tilalom. Amire szintén fizetnem kellett pár ezer ft-ot, hogy kivegyék, illetve bemutatni az előző tulaj végtörlesztős papírjait...
Ja, tenyleg. ツ

Jol emlexem, hogy azt is az ocsmanyirodaban kell kitolni? Szerintem azt is bankkartyaval fizettem tavaly.
Ami még nem hangzott el, az a vagyonszerzési illeték:

Kora: 0-3 év Kora: 4-8 év Kora: 8 év felett
81-120 kW 750 Ft/kW 650 Ft/kW 550 Ft/kW
Ha kereskedőtől vetted, akkor passziválják a törzskönyvet, a kereskedő leadja, te meg kapod az újat majd.
Ja igen, a régi törzskönyvet és a régi forgalmit is elveszik.
Meg vidd a régi törzskönyvet, azt le kell adnod és majd küldenek újat a Te nevedre, az is 6ezer.
Én egy hónapja írattam át az enyémet, pontosan úgy, ahogy az előttem szólók mondják! A forgalmi 6k az eredetvizsga 17k mindennel együtt kb 65k-ban fáj az átírás....
Abban az esetben nem kell teljesítmény adót fizetned, ha nem volt kivonva a forgalomból a vas január 1.-én. Ha igen, akkor az új tulaj fizet.
Adásvételivel elballagsz valahova, ahol megcsinálják az eredetvizsgálatot. 12 vagy 17e Ft rémlik, 15perc kb.

Én közben a K&H -nál online kötöttem egy kötelezőt, emilben küldenek egy papírt, amit ha kinyomtatsz az már lényegében helyettesíti a biztosítást, míg a végleges kötvényt el nem küldik. Nem baj, ha nem fizettél be semmit, innentől van köteleződ. (ne kérdezd, én sem értem, de így van)

Ha rendben van, akkor elsétálsz az ocsmányirodába, ami azóta lehet járási hivatalnak hívnak, azzal akinek a nevére kerül a motor, az adásvételivel, ami gondolom eleve az ő nevére szól, az eredetvizsgás papírral meg talán a biztosítással. Más elvileg nem kellett. Az új forgalmi talán 4 vagy 6e Ft volt, de erre sem esküszöm, viszont ha szerencséd van akkor van POS terminál, és ha még nagyobb szerencséd akkor működik is, és ott helyben le tudod rendezni az illetéket.

Ennyi a történet. Teljesítményadót már az idén nem kell fizetni, majd jövőre automatikusan küldi az adóosztály.

Én szombaton elhoztam a vasat, hétfőn már a nevemen volt.
Szia! FZ6.uw.hu-n van fent egy magyar nyelvű kezelési útmutató, neked is ilyen van? Egy 2006-os FZ6N-hez kellene, és szintén a XIII. kerületben dolgozom, szóval ha a te verziód pontosabb akkor nagyon hálás lennék érte
Aki esetleg nem olyan régen vásárolt motort, tudna valami leírást adni a dolgok menetéről, vagy egy linket ahol ezt részletezik? Illetve változtat e a menetén az hogy én vagyok a tulajdonos, de az üzemben tartó más személy?
Válaszért:
Sziasztok! Ha valakinek kell magyar nyelvü kezelési útmútató FZ6-SHG 2006 juliusi kiadás tehát az S2-höz való. Csak személyesen postára nem adom. Keszthelyen vagyok elérhető. Email: bognárimre@citromail.hu
Tudom, elvileg az is megvan, de pont ezért nem is ígérgettem, amíg nincs a kezemben minden.

@nemeth0507:
Köszönöm a meghívást, egyszer lehet élni fogok vele.
De a két félhold, és a váz végében lévő kupakok nélkül ezt nem lehet feltenni.