Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most mondjam, h örülj neki? Nem esel kísértésbe.

Ahogy nálam is van egy Leatherman, akármelyik bimbidámnál is lehet egy selejt-vágó, egy nyissz, és volt sisak, nincs sisak.
Hát, oké...
De a zenyimen nincsen... (FZ6-S, 2006)
Az S2-en látom, hogy van.
Köszi. És merre?
De van.

Nálam meg mindig van egy ilyen: http://www.leatherman.com/19.h...
Hétvégén mentem fzs-sel, kicsit soknak is éreztem.
Vegyél egy 1000 vigyorogni fogsz, jobban mint a másikon hidd el.
próbáltam a vtec vfr csiga a miénkhez képest.
Alig van kínálat...
Na mi lett a vfr projectel?
Ez nagyon nem gyári, ez görbe....
Ha megnézed vigyél kis tükröt és lámpát. Csodálkoznék ha nem lenne az index körül bellűlről javítva a műanyag.....
Hacsak nem cserélték le komplett az egész fejidomot.
Ha a fékkar úgy elgörbül akkor az index törik az tuti.
Skacok!

Az FZ6-osokon nincs sisaktartó (helmet holder), ahova oda lehet zárni a bukót?
Ma is tanultam valamit!
Ja görbe..........más baj?
Mer ez Kb 4 rugó difi.

Ritkán értem hogy ilyen filléres cuccot mért hagynak rajta eladáskor.
Vagy ledarált bukócsövet.
Leszedi a pi...ba és nem lehet kötözködni.
Ilyenek miatt bukni egy eladást irtó nagy baromság.
Az gyári cucc szerintem arra van, hogy az utas cipősarka ne érjen a kipufogóhoz. Többin is van.
Kipuff fölött a kilógó csavar mi lehet?
Szerintem kapott az élettől... de működjön az a lényeg.
Azért nem lett olyan rossz.
Görbe......
A tulaj szerint a fékkarnak semmi baja. Szerintetek? Lehet, olyan szögből fotózni, hogy úgy nézzen ki, mintha el lenne görbülve? (Remélem sikerül a képcsatolás)
Mindenképp jobb megoldás a kétféle erősségű rögzítés a gombánál.
Bár házilag kikísérletezni nem biztos hogy sikerül.
Ezértis szoktam fogni a fejem házi gomáknál mikor fémből csinálják.
Egy nagyobb neves gyár szakítószilárdsági próbákat is csinál ha komolyan veszi.
Amúgy felesleges ez a nagy védelem.
Kis esésnél is gomba ide-oda sérülni fog a fényezés,kezelőszervek a dekli meg egy kis esést kibir.
Nagynál meg megette a fene.
Amúgy én személy szerint karbon deklivédőnek több értelmét látom.Csak drága.
Nekem kis "konzollal" lesz felfogatva, szóval a blokkhoz erősebbet, gombához gyengébbet tennék. Jól értem, ezt erősíti meg a te írásod is? (még nem számokról beszélek, csak kisebb-nagyobb viszonyról)
Emlékeim szerint a 8.8-ast is iszonyt szenvedés volt kibányászni a blokkból pedig csak elhajlott.
Nem akarsz törött csavart kiszedegetni sehonnan szóval vesszen a gomba inkább.
Igen, gombához. Én nem tudom, esésre "lefordítva" mekkora terhet visel el egy 8.8-as, vagy 10.9-es, vagy akár egy 12.9-es csavar. Azt sem szeretném, hogy a vázat vigye, de azt sem, hogy korán (túl óvatosan kezelve a vázat) letörjön. Abból indultam ki, hogy a BSMotorparts ilyet adott hozzá. Esetleg a gyári Yamaha csavar számát ismered? A gyári blokktartó, ami jelenleg benne van, az 10.9-es egyébként. Sokat gondolkodtam, hogy mit, hogyan kellene, mi törik hamarabb és hol (a bukógombának is melyik része) , de elfáradtam, nem jutottam sokra.
Remélem, csak dísz marad, sosem kell kipróbálni!
Bukógombához kell?....akkor bőven elég amivel feltetted mert a 12.9-es túl erős mert jobb ha a bukógomba esik le nagy akadásnál ás nem a vázból-blokkból törik ki....ez tapasztalat több féle gépnél.....a jobb bukógombák direkt gyengítve vannak ez miatt......a gomba kis esésnél-eldőlésnél véd, nagynál ha megakad akkor törjön le különben mindent visz.
Dobtam egy hátast.