Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

20 ezer, kinek mi a nem drága.

Most azon gondolkoztam, hogy ma volt mosás is. Lehet egy kis víz belement, mert ez szerepel a manulaban: Disconnected, Short-circuit, Locked
Holnap szárítom egy picit, de nagyon cserésnek néz ki. Egyébként menettulajdonság szempontjából én semmi változást nem tapasztaltam.
Csak az FZ6- ra volt visszahívás és kiadási évnek megfelelően működött , ha jól tudom 2005 -2006-os kiadásoknál volt TPS problem , egyébként ma már nem túl drága , maga a szenzor.
Köszi a segítséget!
Megcsináltam, többször is, de nem mindig kaptam ugyanazt az eredményt. 2szer a 10000-re állt be, de utána az volt, hogy a 0-n maradt és felment a 3000-re, majd le 0-ra és 3000.
Ez mit jelenthet?
Az FZS 600 ill. FZS 1000-nél gyújtás ráad, TPS lehúz majd visszadug. ilyenkor átlép diag módba és a ford. szám mérő vagy 0 vagy 5000 v 10000-re áll be. Ha jó beállítás akk. 5000-t látsz, ha nem akk. 0 v. 10000. ilyenkor fel kell lazítani a TPS csavajait és addig állítod amig 5000-re be nem áll. (TPS reset). Karbiszinkron előtt és után is ezt el kell játszani, Ja üzemmeleg motor és kb 1200-as alapjárat ifordulatszám illik hozzá.
Sárváron a vár előtt.
Jó volt a kör, de azért megbeszéltük a srácokkal, hogy ezek után már Ausztriába megyünk, mert elegünk van a szar minőségű utakból. Igen jó volt a Hévíz Zalaegerszeg, de nem estem hasra ettől a kb. 30 km-es szakasztól. Lehet menni, széles az út és jó minőségű, de nem igazi kanyargós motorosnak való útszakasz. Akkor már inkább a 82-es út a Cseszneki szerpentinnel. Nekem az Ausztriai hegyek közti, patak mellett haladó, kanyargós, alpesi részek a kedvenceim!
Nivea babatorlokendo. Aztán mehviasz.
köszi! majd hívlak, kb mikortól érsz rá?
Akkor lehet, hogy csak elállítódott? Mindenképpen megnézem mielőtt bármire pénzt adnék ki. Szeretem tudni, hogy mit miért csinál a motorom.
holnap csörgess meg elmondom az ezrest hogy kell beállítani, lehet ugyan úgy mint a tiedet.
azt nem tudom, szerintem nem. :-(
nem, fzs van, arra nem volt visszahívás?
Azt már nem tudom, régen volt. de csak FZ6-osokra volt.
És mi kellett hozzá? Alvázszám elég? Mert a motor vételi papírjai nincsenek meg. Bár ha nagyon kell vissza tudom szerezni azokat.
Ja, neked nem FZ6-osod van?
Nekem is cserélték az újabb változatra, pedig már rég nem volt garis a gép. Sőt, ami volt nekem gyárilag, annak az ég világon semmi baja nem volt.
hú az nagyon jó lenne. köszi! Már nézegettem a tps-eket, azért nem olyan olcsó móka.
Majd holnap rákérdezek.
Azt pár éve ingyen cserélték, még akkor is, ha már nem volt garanciás. Volt rá visszahívás.
Írtam egy posztot, amiben előre vetítettem néhány lehetőséget, valamint feltételekhez is kötve lett a hirdetés (meg kell találjam a másik részét, valamint azé az elsőbbség, aki egyben vinné az egészet), s mivel egyik sem teljesült még, nem akartam fokozni az izgalmakat, főleg a konzol részének hiányossága miatt. Se tegnap, se ma nem voltam itthon napközben, szóval nem kerestem a mütyürt.
(Mencségemre' mindenki, aki érdeklődött, hozzátette, keressem fel emailben, HA megvan a kipufogóra simuló fémdarab, ammeg' nincs meg. )
Nem tudom, én választ sem kaptam.....
Erősen nézem 2 percig majd felveszem.
Utána 10 perc és megint bogaras lesz.
Bőrkabátról ki, hogy szokta a bogarakat eltávolítani? Előre is köszi!
Hejj emberek! Volt szó eladó doboztartó konzolról, meg paltniról is!
Aktuálisak még ezek?
Közben rátaláltam a 3000es hibakódra: tps szarakszik (elvileg).
Mikor karbi gondom volt, haverom mondta, hogy le ne szedjem a karbiról, mert szervizben lehet csak jól visszarakni.
Próbálnám tesztelni, hogy biztosan az rossz. Mit tehetek vele? Elindíthatom úgy a motort, hogy lehúztam a tps-t? Hogyan tesztelhetem? Mit érdemes megpróbálni?
Csak akkor vinném szervizbe, ha tuti nem tudom megcsinálni.
Akkor majd én leszek a guide-otok, már úgyis úgy ismerem azt az utat, mint a tenyeremet.