Most azon gondolkoztam, hogy ma volt mosás is. Lehet egy kis víz belement, mert ez szerepel a manulaban: Disconnected, Short-circuit, Locked
Holnap szárítom egy picit, de nagyon cserésnek néz ki. Egyébként menettulajdonság szempontjából én semmi változást nem tapasztaltam.
Csak az FZ6- ra volt visszahívás és kiadási évnek megfelelően működött , ha jól tudom 2005 -2006-os kiadásoknál volt TPS problem , egyébként ma már nem túl drága , maga a szenzor.
Köszi a segítséget!
Megcsináltam, többször is, de nem mindig kaptam ugyanazt az eredményt. 2szer a 10000-re állt be, de utána az volt, hogy a 0-n maradt és felment a 3000-re, majd le 0-ra és 3000.
Ez mit jelenthet?
Az FZS 600 ill. FZS 1000-nél gyújtás ráad, TPS lehúz majd visszadug. ilyenkor átlép diag módba és a ford. szám mérő vagy 0 vagy 5000 v 10000-re áll be. Ha jó beállítás akk. 5000-t látsz, ha nem akk. 0 v. 10000. ilyenkor fel kell lazítani a TPS csavajait és addig állítod amig 5000-re be nem áll. (TPS reset). Karbiszinkron előtt és után is ezt el kell játszani, Ja üzemmeleg motor és kb 1200-as alapjárat ifordulatszám illik hozzá.
Jó volt a kör, de azért megbeszéltük a srácokkal, hogy ezek után már Ausztriába megyünk, mert elegünk van a szar minőségű utakból. Igen jó volt a Hévíz Zalaegerszeg, de nem estem hasra ettől a kb. 30 km-es szakasztól. Lehet menni, széles az út és jó minőségű, de nem igazi kanyargós motorosnak való útszakasz. Akkor már inkább a 82-es út a Cseszneki szerpentinnel. Nekem az Ausztriai hegyek közti, patak mellett haladó, kanyargós, alpesi részek a kedvenceim!
köszi! majd hívlak, kb mikortól érsz rá?
Akkor lehet, hogy csak elállítódott? Mindenképpen megnézem mielőtt bármire pénzt adnék ki. Szeretem tudni, hogy mit miért csinál a motorom.
Írtam egy posztot, amiben előre vetítettem néhány lehetőséget, valamint feltételekhez is kötve lett a hirdetés (meg kell találjam a másik részét, valamint azé az elsőbbség, aki egyben vinné az egészet), s mivel egyik sem teljesült még, nem akartam fokozni az izgalmakat, főleg a konzol részének hiányossága miatt. Se tegnap, se ma nem voltam itthon napközben, szóval nem kerestem a mütyürt.
(Mencségemre' mindenki, aki érdeklődött, hozzátette, keressem fel emailben, HA megvan a kipufogóra simuló fémdarab, ammeg' nincs meg. )
Közben rátaláltam a 3000es hibakódra: tps szarakszik (elvileg).
Mikor karbi gondom volt, haverom mondta, hogy le ne szedjem a karbiról, mert szervizben lehet csak jól visszarakni.
Próbálnám tesztelni, hogy biztosan az rossz. Mit tehetek vele? Elindíthatom úgy a motort, hogy lehúztam a tps-t? Hogyan tesztelhetem? Mit érdemes megpróbálni?
Csak akkor vinném szervizbe, ha tuti nem tudom megcsinálni.
Most azon gondolkoztam, hogy ma volt mosás is. Lehet egy kis víz belement, mert ez szerepel a manulaban: Disconnected, Short-circuit, Locked
Holnap szárítom egy picit, de nagyon cserésnek néz ki. Egyébként menettulajdonság szempontjából én semmi változást nem tapasztaltam.