Nagyon jót motoroztam ma, de kis üröm is vegyült az örömbe.
Laza kört mentem, de az tűnt fel, hogy néha a fordulatszámmérő lement nullára. Utána próbálgattam, hogy hogyan idézzem elő és sikerült is. Teljes gáznál 5500 - 7000 helyett 0-t mutat, 7000-8000 helyett 3000-et és azután megy tovább. Ez miért lehet? Vagy lehet, hogy hibakód?
olyat csaptam arra tegnap, csak úgy kopott a gumi OLDALA
Tavaly valamerre ott ért le jobb oldali lábtartóm. Elég jó érzés, mikor elkezd felcsukódni. Tegnap meg a 75-ösön sikerült ez a mutatvány
A sportgépek súlya kicsivel kevesebb....és azt meg már ritkán teszik fel amikor a sokadik megfordítás közben eltörik az oldaltámasz és utána szedegetik az idomok darabjait.
Láttam pár videóban, hogy sportgépeket simán forgatnak az oldaltámaszukon. Ez ezekkel a fazereken is meg lehet csinálni? Praktikus lehet, hogy egy helyben kell megfordítani.
Próbálgattam már, de nem tűnt olyan könnyű dolognak, nem akartam erőltetni, ha helyben fektetem meg az kellemetlenebb.
köszi mindenkinek ! ez a vékony és gyenge minőségű bikakábel dolog megnyugtatott teljesen -holnap rendelek egy akksit és jövő héten a lovak közé csapok ,bepótolom a ma elszalasztott túrát
Ma mentem egy kis karikát. zalaegerszegen 7 forinttal olcsobb volt a benzin, úgyhogy elmentem tankolni oda, összesen 150 km volt, szerintem megérte
Ajánlottak oda egy másik utat, nem megszokotton mentem, meg is lett az eredménye. Elkezdett kopni a bal oldali lábtartó is.
Egyébként neked ez még a gyári akksid?
Nekem ugyanez volt és szeptemberben cseréltem le, már a szezont se bírta ki. Ausztriában úgy kellett betolni Aztán normális feszültségeket mértem vele. 12.6V-ot asszem.
Vette egy lp-t asszem és leszarom, vagyis leszarom, ami azt jelenti, hogy télen legyen szobában. Egyszer faszán fel lett töltve, az bőven elég egy akksinak. Ha jó az akksi nem kell tölteni, amikor már töltögetni kell annak már vége, kuka. Haverom elektronkát oktat, phd-zik és eléggé ért hozzá. Ő töltötte fel nekem. Rákérdeztem , hogy csepptöltőt vegyek-e, az egész labor elkezdett nevetni, hogy a világ legnagyobb átverése.
Vegyél bannert vagy lp-t, ha pedig van pénzed uasa-t. Ha bizonytalan vagy próbáld meg betolattatni. Ha úgy indul, akkor akksi.
Laza kört mentem, de az tűnt fel, hogy néha a fordulatszámmérő lement nullára. Utána próbálgattam, hogy hogyan idézzem elő és sikerült is. Teljes gáznál 5500 - 7000 helyett 0-t mutat, 7000-8000 helyett 3000-et és azután megy tovább. Ez miért lehet? Vagy lehet, hogy hibakód?