Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyugodtan vegyél bannert
nekem a 4. szezonom vele és tökéletes!
Akkor meg rossza a bikakábel, nem ritka az olcsóbbaknál, nem ad át eleget., nekem van vagy 8 kábelem és ebből 3 ilyen volt amíg át nem forrasztgattam vagy le nem cseréltem a csipeszeket.
de éppen ez az ! az akksi nem volt benne ,a kábelekhez csíptettem a bikakábel végét 45Ah és 360 A indítóárammal is épp hogy csak elindult
ez így normális ?
Ha elég szar az akksi akkor a bikázásnál felvesz annyit, hogy alig tekerje....sokszori tapasztalat kamionparkolókban.
pedig nekem nem hajtott és az hogy az autó akksija is vagy fél percnyi indítgatás után tudta beindítani ez kicsit elbizonytalanít
Pontosabban az van ott, hogy az európai központ Budapesten van, a cégről meg semmi konkrétat nem írnak.
Más központ, vagy akármilyen cím meg meg sincs említve a .com weblapon, amit mellesleg az S.F.P. Kft. jegyeztetett be, aminek az elérhetősége superzone@superzone.hu a domain regisztrációs infó szerint...

Azt hiszem mostanában kicsit rácsúsztam a neten elérhető cégadatokra.
Igy van. Tavaly ezt szivtam meg. 11. Valamennyit mutatott a multimeter és egyet alig tekert rajta, a másodiknál lemerült. Idén már inkább rátöltöttem s ugy tekert mint a kisangyal.
100% -12,6V teljesen feltöltött.
70-75% 12,4-12,55V megfelelő.
50-70% 12,25-12,4V akkumulátor merülőben, indítási nehézség várható, tölteni kell!
20-50% 11,88-12,3V akkumulátor lemerült, nem indít, tölteni kell!
0%
nem tudom mi is tetszik -azért kérdeztem ,hogy ki-mit ajánl :) a banner a köztes megoldás ha az árat vesszük figyelembe ,a varta és a bosch már túl drága
A Banner nem tetszik? Nekem az van 3 éve és több hónap állás után is indít pedig pont letojom a csepptöltést meg ilyeneket.
köszönöm mindenkinek , 12,46 -ot mutat a multiméter -ami kicsit furcsa ,hogy az autóra rátettem a bikakötelet(járó motornál persze)A bika kötél másik végét pedig a motor kábeleire csíptettem és az autó
akksijával alig bírtam elindítani -ez normális? kedden még gond nélkül motoroztam
A multiméter nem sokat ér, hiába lesz az akkuba 12-12,5 volt, ha nincs mögötte amper.
A = amper ---ebben az esetben indítóáram
Ah= kapacitás
A multimétert tedd egyenáramra (DC) és általában 20v-ra van skálázva, az jó is lesz, ha az aksi feszültsége 12v körüli, vagy ha alatta van, az már mélykisülés állapota, lehet próbálkozni impulzustöltővel, szulfátlanítóval, de az az aksi már tuti kuka, ha tartósan így leesik a fesz. Persze a mérést álló motornál végezd, mert, ha járatod, akkor olyan 14v felett fogsz mérni töltéssel.
a bosch és a varta 20e. alatt nem nagyon van - jelen állás szerint
JP ,vagy Motobatt lesz a befutó -próbálkoztam a robogó akksijával ,az önindítót megtekerte de nem bírta elindítani -még délután az autóról
egy bikázást megpróbálok biztosamibiztos alapon . a multimétert hova kell állítani ,ha az akksi állapotát akarom mérni és mit kellene látnom amikor mérem ? van multiméterem de sosem használtam
Nekem a képen lévő Bosch van. De talán 16-ért vettem.
Ok, várom! Köszi!
Csak holnap tudom küldeni a képet mert 19 ig dolgozom!
szuper! várom a képet!
bakon.andras(kukac)gmail.com

köszi!
és végül mire módosítottad ? ami a motoromban volt akksi azon 190 Ah van ráírva indítóáramként ,amiket találtam azokon (JP ,Motobatt )
115Ah. a megadott indítóáram erőssége -elég ez ?
Pontosan olyan van de meg nézem és küldök képet róla.
Igen és az is ott van, hogy csak az európai kp. magyar, nem a cég.
Én imádtam. Igazi árérték bajnok. Főleg hogy én valami nyitási akcióban 43 pénzért vettem a motorkiállításon. Az FG-17-ről írják, hogy méltó utód. Talán ha kijön időben és jó grafikával, akkor most nem RPHA-m van. De nem bántam meg. Én csak a pinlockot hiányoltam belőle (bár még nem teszteltem az újjal sem). Később belerakták, de mivel nem úgy lett tervezve eleve a plekó, így nem lett valami fasza, így nem cseréltem le a plexit és vettem egy betétet laza 20 pénzért. Majd írok egy tesztet a tesztmotorra, ha lesz egy kis időm
még van valami lp én azt vettem bele szeptemberben. Én is ilyen jp-t rendeltem, de az utolsó pillanatban módosítottam. Mert rátaláltam pár negatív tapasztalatra.