Enyémet most cserélik le. Ugyan megvettem a hátsót is, de azt tanácsolta a szerelő, hogy mivel bő fél élete még megvan, és jól össze vannak kopva, azt ne bántsuk egyelőre, de az elsők cserések. Én az EBC HH GoldStuff mellett döntöttem, viszont 12-ért ez nem rossz ár (EBC-nek 10.500 darabja).
Hm, itthon tényleg, valami rossz szokás miatt egyből ebay-t néztem. Még elmegy kb 3ezret az első fékbetétem aztán cserés, csak nem tudom milyet vegyek. Ap-racinget vettem az xt-be, de nem tudom, hogy fz-be, hogy válna be.
Én tavaly vettem az enyémet.Olaszból hozták 31 000 km volt benne.
Most volt Surinál nagy szervizen, szerinte valós a km.
Kívülről is tipp-top.Szerintem nem minden olasz motor szar.
csak neked mondom el, ne add továb senkinek, senki se tudhatja meg.
Van egy törlőm, amit benedvesítek, ráteszem a bukóra és 1-2 perc múlva már simán lejön. papírzsepi is jó erre. Bár könnyen szakad. Ilyen törlő szivacs, ami kb 30x30 cm-es.
De ne mond el senkinek
Szia! A borotválkozásrol szolnék :) az én fazeremben (2005ös) 17e km van...a leömlöi elég csunyák lettek már...nem a kmtöl az idötöl függ nem kötekedek csak segitek...ez sajnos nem szempont...én is megpucoltam...mostmár szép csillogos...de azért tükörnek nem használhato
Írtam egy szép hosszú választ az egész használt autó-motor egyéb cikkek kérdésében, de elveszett.
Egy a lényeg: MAGYAROK vagyunk, mindenen hatalmasat akarunk nyerni. Szerintem kocsi eladásban a legótvarabb nemzetek között vagyunk.
Múltkor kamerákról beszéltünk, megnéztem mennyiért lehet kapni újat, használtat. Egy újat olcsóbban megkapunk, mint az apróhirdetésekben hirdetetteket.
Most számtek cuccot kerestem, annál is ez a helyzet. Ha bemegyek az első boltba olcsóbban veszem meg, mint apródon. És akkor a garanciáról nem is beszéltünk. Nóóóómális Margit?
Egyet tudunk tenni, alkudozunk! Meg kell mondani emberünknek, az ő cucca nem ér annyit, mint gondolja. És nem 1-2 hirdetésnél van ez így, hanem a hirdetések nagy részénél.
A másik nagy kedvencem meg az itt A* kesztyűket áruló arcokat.
Aprilia Caponord LUCKY EXPLORER - 1.299.000 Ft
blablabla, a lényeg: teljes LUCKY EXPLORER tuning: új futómű, fék, motor, kipufogó, elektronika és külső design csomag.
Szezonra felkészítve vadonatúj Michelin gumikkal (köbö 50.000), EBC fékbetétekkel (darabja: 10.000), Motul olajjal (egyik legjobb és legdrágább olaj a piacon), új szűrőkkel, DID lánccal és lánckerekekkel (köbö 60.000), yuasa akkumulátorral (cirka 40.000) ellátva. - A tuningcsomag árát nem ismerem, amilyen cifrán hangzik, kb. annyit is kérhettek el érte...
Azt még nem sikerült eldöntenem, hogy minden motor piaci árával képben vagy, vagy egy karóhoz kötsz minden ebet.
Linkeltél két motort, fogalmam sincs róluk, ezért nem tudok nyilatkozni. Azokkal vagyok némiképp tisztában, amiknek utánanéztem vásárlás/eladás előtt, de ezek annyira más kategóriák, hogy nem is szagoltam még csak bele se a piacukba. Teljesen más a közönsége, más az új ára, a felhasználási célja, értékvesztése.
Az biztos, hogy nem kótyavetyélném el, csakúgy, hanem árulnám 2-300 e Ft-al a reális piaci ár fölött
..de mindegy, nem akarok itt összeveszni senkivel, csak a keserű tapasztalataimat akartam megosztani és részemről a téma lezárva..
kíváncsi lennék ha lenne egy nagy becsben tartott szép motorod,te mennyiért adnád, gondolom bőven ár alatt...
Én tapasztalatom az,hogy ami jó azt meg is kell fizetni.
Még nem vettem meg, mert a héten elköltöttem egy valag pénzt bőrkabátra. De valószínű az sw motech márkájút fogom, találtam már egy férfit akinek ugyanilyen van a motorján. Ebben a galériában látod, hogy néz ki a motoron.
Most volt Surinál nagy szervizen, szerinte valós a km.
Kívülről is tipp-top.Szerintem nem minden olasz motor szar.
Van egy törlőm, amit benedvesítek, ráteszem a bukóra és 1-2 perc múlva már simán lejön. papírzsepi is jó erre. Bár könnyen szakad. Ilyen törlő szivacs, ami kb 30x30 cm-es.
De ne mond el senkinek
MOTUL Helmet Visor Clean
Két pár vadi új /bontatlan csomagban/ Brembo sinter első fékbetét/07YA23SA/ 12pénz, ha valakit érdekel.
Egy a lényeg: MAGYAROK vagyunk, mindenen hatalmasat akarunk nyerni. Szerintem kocsi eladásban a legótvarabb nemzetek között vagyunk.
Múltkor kamerákról beszéltünk, megnéztem mennyiért lehet kapni újat, használtat. Egy újat olcsóbban megkapunk, mint az apróhirdetésekben hirdetetteket.
Most számtek cuccot kerestem, annál is ez a helyzet. Ha bemegyek az első boltba olcsóbban veszem meg, mint apródon. És akkor a garanciáról nem is beszéltünk. Nóóóómális Margit?
Egyet tudunk tenni, alkudozunk! Meg kell mondani emberünknek, az ő cucca nem ér annyit, mint gondolja. És nem 1-2 hirdetésnél van ez így, hanem a hirdetések nagy részénél.
A másik nagy kedvencem meg az itt A* kesztyűket áruló arcokat.
Kinézed a hahun a legolcsóbb féligtörött olaszt és az lesz a többi ami meg drágább tőle az már a reális ár felett van?
Aprilia Caponord LUCKY EXPLORER - 1.299.000 Ft
blablabla, a lényeg: teljes LUCKY EXPLORER tuning: új futómű, fék, motor, kipufogó, elektronika és külső design csomag.
Szezonra felkészítve vadonatúj Michelin gumikkal (köbö 50.000), EBC fékbetétekkel (darabja: 10.000), Motul olajjal (egyik legjobb és legdrágább olaj a piacon), új szűrőkkel, DID lánccal és lánckerekekkel (köbö 60.000), yuasa akkumulátorral (cirka 40.000) ellátva. - A tuningcsomag árát nem ismerem, amilyen cifrán hangzik, kb. annyit is kérhettek el érte...
Linkeltél két motort, fogalmam sincs róluk, ezért nem tudok nyilatkozni. Azokkal vagyok némiképp tisztában, amiknek utánanéztem vásárlás/eladás előtt, de ezek annyira más kategóriák, hogy nem is szagoltam még csak bele se a piacukba. Teljesen más a közönsége, más az új ára, a felhasználási célja, értékvesztése.
..de mindegy, nem akarok itt összeveszni senkivel, csak a keserű tapasztalataimat akartam megosztani és részemről a téma lezárva..
Én tapasztalatom az,hogy ami jó azt meg is kell fizetni.
Amúgy van pénzem, rengeteg , de nemvagyok hajlandó csak úgy kiszórni az ablakon!