Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!

Van 1 pár metzeler roadtec Z6 gumim keveset futott 2011 DOT számúak eladó. Még a motoron van de bármikor leszedetem, cserélni akarom. 120/70/17; 180/55/17 méretűek. ára 20k FT
Nem lehet, hogy laza a meghajtólánc? Lehet, hogy a hang nem a blokkból, hanem az első lánckeréktől jön?
Nekem ugyan ezt csinálja. Megnéztem vezérműlánc feszítőt laza volt de nem ő volt a felelős a zajokért
Hogy mások is örömüket lelhessék benne
Jó kis motor, miért akarnánk eladni?
Én 'asszem hetedik hó 20.án vettem. Nem hiszem, hogy annyira évszak függő már ez.
Tavaszi motoreladós-vásárlós szezon megy még, vagy már vége? Nem igen látom hogy meg szeretnének válni a tulajok szeretett Fazer-eiktől (gondolom aki el akarja adni a motorját az vagy ősszel vagy tavasszal adja el)
Megvan, nem kell .-)
Most más miatt, de kellene sürgősen a telefonszámod.

Sempai42 kukac gmail pont com.
A 95% olaszból behozott cucc...agyonra kozmetikázva. Sok esetben a külső jegyek sokkal több használatra utalnak...mint amit az óra mutat.
Csak gondolj arra ,hogy nem nagyobb az életszínvonal...a motort autó helyett használja mindenki..és a motorozásra alkalmas napok száma is lényegesen több.. Osszál szorozzál ,hogy te mennyit mész egy évben :)
Sok szerencsét.
Inkább északabbról nézz motort...
Szia, visszaolvastam pár oldalt de a feltett kérdésedre nem találtam választ. Hasonlót tapasztalok most én is a 2006-os Fazeremen.
Amikor visszaengedem a fordulatot akkor van egy nem túl kellemes hangja ami eddig nem volt. Neked megoldódott és mi okozta?
Most volt lánc + lánckerék csere...
Sziasztok!
Az R6os és fz6os első féktárcsák között van különbség? Méretben minőségben? Azt tudom hogy az első felni megegyezik vajona féktárcsák is?
Mi a véleményetek az ilyen külföldről behozott jószágokról? Érdemes lehet megnézni őket?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n_szervizkon
yves-7736368
Motorba is ku/va jól nézne ki!

Színváltós angel eye
Ettől èn is tartok, tavaly nem volt gond 6x voltunk ausztriàba.
Majd alkudozunk.... Velük lehet...
Műszakira én is.
De ez ausztriában 400km-re otthontól nem kivitelezhető, ha ott állítanak meg. Bár reméljük nem lesz ilyen.
Én is visszateszem a gyárit.... kiput, hátsó lámpát, indexeket.....
Nekem pl egyáltalán nem olyan brutálisan hangos, mint 1-2 motoros társunknak, de nincs rajt E betűcske, így cseszekedhetnek velem. Pláne külföldön.
Műszaki előtt feldobtam a gyárit és azzal szó nélkül ment át. Nem is volt beindítva, azt meg nem tudom, hogy nézték-e a kipuffot. Látványosan nem mentek oda és keresték rajta a jelzést.

A legjobb az lenne, ha utólag kaphatna engedélyt a dob, de ez csak nekem lenne jó, senki másnak nem lenne érdeke, így szerintem nincs is erre mód. De cáfoljatok meg ha tévedek.
Valóban szemet hunynak, még apróbb dolgokat meg lehet oldani, de sorolják hogy mi a gond, nini tükör hol az e belű, indexek, nocsak, rendszám, ajjaj, kipufogó, doboz tartó keret hűha, nézzük csak 1.5 millió ft a motor 6 éves mondjuk, amikor megvetted semmivel semmi gond nem volt, most pedig ha a műszakiztatás folyamán megáll a rendszer és kijönnek a kpm től ellenőrizni akkor elveszik a vizsgajogot és legrosszabb esetben börtön is lehet a vége amire van is példa, ezekkel a dolgokkal egyre inkább nem akar játszani senki, én is most szembesültem az új rendszerrel egyszerűen hihetetlen.....
Ugyan már,... nincs olyan ismerősöm, aki ne tudna olyan helyet, ahol az ilyen tényleg banális apróságok felett szemet hunynak. Oké, a gumi ne legyen rossz, a fékek fogjanak, és ne is okádja a füstöt, de a TÜV bizonylat...
Szerintem próbáld meg a gumi topickban.
Én a nagytesót 2.2 elöl és 2.3-2,5 között használom hátul.
A gyártó a gumira előre 2,5 hátra 2.9 ír és a gumi gyártója is.(Metzeler Sportec M3)
Nincs is ezzel semmi baj csak akkor kb 2cm csíkon motorozok és az elég kevés ha nagy tempóról kell fékezni. Pályán még lejjebb szoktam engedni már 2X voltam
Ahány gumi annyi nyomás, utcára, pályára,stb.....Nem ártana tudni hogy milyen gumi van a gépeden.
Itt most olyan a rendszer, hogy ha nincs E betű + műbizonylat akkor bukó, teát műszakira mindenképp vissza kell tenni a gyári dobot.
Bakker bocs hogy ide írtam most látom van xj600-as topic.
Sziasztok! Szemezek egy XJ600-as Yamahával ez lenne az első motorom. Kérdésem az lenne hogy éppen hogy súrolom az 170cm-t szerintetek elég magas vagyok hozzá vagy puding próbája az evés és nézzem meg?
mármint nem vizsgáztatni, hanem engedélyeztetni. Kaphat olyan is engedélyt, amibe nincs E betű ütve?