Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Martin ad hozzá papírokat is. itt hiredti

E betű nélkülit is le lehet vizsgáztatni?
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat! Nézegettem én youtubeon pufókat, de kb mind jól szólt. Ezért is gondoltam, hogy megkérdezlek titeket. Leoval szimpatizáltam, de valami ideiglenes gyárleállással találkoztam a honlapon. E-bayről meg kicsit parázok rendelni :)
Szia!
Nekem Martin van rajta. A motoros barátok - ismerősök dicsérik a hangját. Nincs benne "E" betű. Levizsgázott vele. Magyarországon sajnos kevés, ha "E" betűs a dobod. A KPM-hez el kell vinni bemérésre és engedélyeztetni kell.

Üdv:Laci
Sziasztok!
Guminyomás beállításával kapcsolatban kérném ki a véleményeteket.
A motorom 2004-es Fz6S. A gumiméretem gyári. 98 %-ban egyedül ülök a mocin. A súlyom kb 75 kg.
Mennyire fújam az első illetve a hátsó gumikat szerintetek?
Köszi mindenkinek.
Mondjuk nekem amikor nincs benne a Leo-ban a hangtompító, akkor ez előttem haladó SV650-es nem szokta hallani a saját motorjának a hangját, csak az enyémet. ツ (legalábbis ő ezt mondta)
Szia nekem Leo vinche van a mocin,és nagyon jó hangja van.Alacsonyabb tartományban sem tolakodó a hangja szépen duruzsol.És 100-as utazó sebességnél sem bántja a füledet,nem fül süketítő.
Leo, nekem bejött.
Én is így tudom , de lehet , hogy a g-s változat is Fazernek számít.
Az újgenerációs LeoVince-ek (EVO, vagy akár a karbonos "One" is) dögösen néznek ki. A maszekban készült Raptor doboknak is szép hangjuk van. Az FZ6-os Akrapovic szerintem csúnya, az E beütés nélküli Two Brothers még kegyetlen jó, csakhát nincs benne az a fránya E...
Szerencsére azt a kort éljük, mikor mindenki mindent dokumentál, szóval a helyedben felmennék a Youtube-ra, és olyan HD(!) videokat néznék, amik FZ6 + vmilyen kipufogóról készültek.
Nem tudom, a srácok forgalomban vannak-e még, de a PRC-nek elnevezett csapat (vagy ez a módszer, tuning neve?) a gyáriból csinál meglepően jól kiherélt dobot: link
A jelenlegi használt FZ6N piaccal képben van valaki? pl. hasznaltauto.hu-s mocikkal, csak hogy ne fussak felesleges köröket ha már valaki találkozott valamelyikkel és nagyon gáz volt..
Köszi a választ!
Úgy döntöttem inkább nem kockáztatok mert biztosra nem tudom eldönteni hogy csak csúsztak vele vagy totálkárra törték. Inkább kellemes élményeket várok az első nagy géptől nem állandó szervizbe járást
amts rendezői szallag volt a nyakában ezért biztunk meg benne
Szia!

Elméletben egy 3D-s letapogató géppel meg lehetne vizsgálni, hogy a váz és nyúlványai el vannak-e deformálódva. Fogalmam sincs, van-e ennek rendes neve, arra gondolok, amikor egy rögzített kar végén lévő tűvel felvesszük a térben a váz egyes konkrét pontjainak a helyzetét, és azt számítógéppel kielemezzük a gyári méretekkel összehasonlítva, és persze aszimmetriát keresve. Gyakorlatban ilyen helyre úgysem fogod vinni. Szemre meg lehet nézni, de az meg ugye semmit sem ér.

Ami talán infót adhat a megtekintésen kívül: kormány lóg-e, tank lötyög-e, billeg-e, menet közben kormányt elengedve egyenesen fut-e, mennyire akar "lengeni". Felni üt-e? Másik nagy kérdés, hogy az első villa sérült-e. Ha csak egy picit görbe, azt a becsúszó krómszár rendellenes kopásából a szimeringnél már észre lehet venni...

Jó lenne, ha a tulaj lefényképezte volna a baleset utáni állapotot...

Ilyenek jutnak eszembe, de szvsz inkább próbálj meg vélhetően nem karambolos járgányt keresni, mert a fentieken kívül még biztos van száz dolog, ami csak a vásárlás után derül ki...
amilyen a kérdés olyan a válasz.

Bocs, hogy a zoknira és az alsónadrágra - azok sorrendjére és elhelyezkedésérére - nem tértem ki. Remélem ffi vagy, mert akkor a harisnyát egyértelműen csak a fejedre húzhatod...

:)
Sziasztok! Szeretnék venni sport dobot, de kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy ki milyet ajánl, vagy hogy mik a tapasztalatok. Aprókavics? :) Köszönöm.
nem ez volt a kerdes
én is ugy tudom hogy a fejidomost hivják Fazernek
Sziasztok!
Egy korábban sérült motort akarok állapot felméretni.. meg lehet\tudják azt állapítani valahol mennyire volt sérült illetve deformálódott e a váz?
A tulaj mindent kijavíttatott (tank csere is volt, blokkon sincs karcolás), a kérdés hogy igényes gazda egy csúszás után vagy egy eladásig összeeszkábált kétkerekű egy nagy bukás után.
Yamaha World szervízzel kapcsolatosan van valakinek tapasztalata? Mennyire korrektek?
Válaszokat köszönöm előre is!
Plusz egy szavazat a fejidomos == Fazer mellett.
Sajna 8-án melózom, leállás van az egyik üzemben ezért szabi kizárva.

Igazából szerintem akkor is lehet körözni 4-én ha nem bizergálják a futóművedet......
Hát, az fzs600-on sok állítási lehetőség nincs.
Ez esetleg nem érdekel?:
Motoros Nyílt-Nap
Április 8. - Pannónia-Ring
- Pályakezdő sátor
- Szabadedzés
- Oktatás (Bitter + Chrobák)
- Klubb versenyek 600/1000
- Tehetségkutató külön futam
- NAKED külön értékelés

Itt is adnak műszaki tanácsokat és kérhetsz felvezetőt is néhány körre.
Azért ez komoly probléma
A tegnap este nem ertettunk egyet a haverral abban, hogy az FZ1 es FZ1S tipusokbol mindketto Fazere vagy csak a fejidomos valtozat. En valtig allitom, hogy a Fazer megnevezes csak a fejidomosra ertendo. Na ehez kernek hozzaszolast
Srácok valaki jön Kakucsra április 4-én?

Futómű beállítós nap lesz vagy micsoda.

Mondjuk én papás tempóban nyomom de hátha mondanak valami okosságot, vagy segítenek behangolni az én súlyomra a gépet
Csak annyit tudsz róla, hogy a bejárat előtt áll és barna haja van. Azért ezt így elég rizikós továbbgondolni, nem?