Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt hittem 2000 ért adta magát
Srácok ha meg ki valaki a kiállításra a bejárat előtt állt egy barna hajú lány 2000.-ért adott jegyet és eljött a bejáratig velünk.Hátha ma is ott lesz.
Sok motor van. Ruházati választék a szokásos, nagyrészt motoros teszkó. Tegnap ebédidőben már nem lehetett mozdulni, a marketingje tehát jó volt. Szvsz nem ér meg 3500 Forintot, igazából a felét se...
A képek alapján inkább szégyen. persze én máshogy látom, kiállítóként voltam kint párszor .
Azért a Tolyota kapott a legnagyobb bírságot a hibás, és elhallgatott szeriahibás autókért. 1,2 milliárd dodó szép pénz....
Amit körbe össze lehet cipzározni az már a vesét is védi
Vesevédőt a nadrágon kívülre, kabáton belülre vedd. Ha nem tudod összecipzározni akkor ne zipzározd. Elvileg vesevédővel nem fog kilógni a derekad. Nekem az jött be, ha nem húztam tök szorosra a vesevédőt, így ülve be tudott állni, belső szerv zsugorítás nélkül. Gondolom nem full speed bőrben nyomod, hogy muszáj legyen összezippelni.

Alapjáratot bemelegedett motornál kell ellenőrizni/állítani. Hidegen természetesen túl alacsony lesz, de ha nem fullad le, akkor nem baj.
és nadrágot nem is veszel?
aláöltözet+pulcsi+vesevédő+kabát.

Én igy használom.

A sorrend is ez...
Ma elég produktív voltam.
Vettem csavart az akksihoz, hogy a riasztót és a szivargyújtó töltőt is rá lehessen kötni. Ugyanott találtam füldugókat is, sima szivacsot 35 ft/pár, oxford madzaggal összekötöttet. Hát az utóbbi semmit se ér, legalább benzinre költöttem volna azt a pénzt. Van viaszos dugóm is, azt viszont nehéz jól berakni. MIkor veszem fel a bukót néha kijön és kezdhetem előröl az egész procedúrát. Viszont ha bent van, akkor fasza.

Vettem ma lidlis vesevédőt is. Azt hova kellene felvenni? Nadrág + kabát alá vagy fölé? Alá lenne logikus, de úgy már picit feszül a nadrág, tartok attól,hogy nagyon összenyomom a belső szerveimet.
A csomagoláson a muksón a kabát és a nadrág között van, ezzel az a gond, hogy így nem lehet összecipzározni ezeket.
Lidliben vettem maszkot is. Nah ezt se egyszerű felvenni a bukó mindig elmozdítja.

És még sikerült az olajszintet is belőni frankóra.
Holnap lánc tisztítás lesz és az alapjáratot nézem meg. Picit alacsony indítás után. Azt motorozás után kell állítani meleg motornál, ugye?
voltatok kint a motorkiállításon
képek alapján úgy tűnik mintha kezdene életre kelni
Mi a véleményetek erről:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer-769
9134
Mondjuk a sárhányója hiányzik és ugye akkor az eleje sérült, de állitólag meg lett csinálva/átnézve. Sárhányó nélkül vizsgáztatható?
Ill. mennyibe kerülhet egy ilyesmi?
Ma vegre kiprobaltam a leendo paripamat. Vigyor fokozat 1000% :D Sajnos elhozni meg nem tudtam, meg varnom kell 2 hetet... 2003 07 havi, 38ekm, es gyonyoru :-)
Es ket szemmel vilagit, o mar nem kaloz :)))
A Japók még mindig verik a ratyi szarokat , lehet itt dumálni, eleget javítottam pl turbókat , a leg faszább , amiből meg is lehet élni , a Francia , egy rakat szar , na de a BMW és a Merci is ott a sor elején és a Ford , a WV egy fokkal jobb, érdekes , japót alig javítottunk és nekik más a turbójuk is. Lehet köhögni a Japó az minőség.
Cserélt már valaki bolt on kipufogót? Van valami buktatója? Kíváncsi lennék a tapasztalatokra!
Sziasztok,

tegnap levegőszűrőt cseréltünk a FZ6-on és látszik, hogy teljes gázadásra is csak kb félállásra (nem állnak függőlegesre) a pillangó szelepek a szivótorokban. (Gondolom ez a fojtás lényege.)

Meg kérhetnék valakit, hogy dobjon fel képet a FZ6 bal oldaláról, hol a gázbovdenek csatlakoznak pillangó szelephez. Van rajta két ütköző:
- a hátsó az alapjárat esetén funcionál
- az első meg a teljes gáznál.

Viszont az első ütköző esetén van egy függőleges lemez távtartó amnek a 1 cm-es hosszúságát (ennek ütközik a félkör teljes gázadásná) sokallom.

Szóval képeket kérnék a bal oldalról ha lehet, teljes gáznál ahová a bowdenek csatlakoznak.

Köszönöm.
Espace-mbe óra szerint 360 van, de kb 100e-t visszatakarhettek mikor vettem. Dízel, és még minden gyári.
Én a Sokára esküszöm .-)
Jah igen! a szervizre kanyarodva, pedig:
A nyíregyházi Honda JU-KO -nál vagy 2x-3x voltam.
Egyszer a szervízvezető elkőldött, hogy vagy 140-el hajtsam meg a gépet, otthon akkusaru le, 5perc múlva vissza és ha hibakódom lesz menjek vissza és megoldjuk. -- Nem lett (a Túl sok városi használattól volt az EGR szelep elkormolódva)

Aztán zöldkártyára mentem hozzájuk (akkor még külön volt) és az egyik tűzkarika rottyon volt. Megnézte a gépükbe, azt mondja 5800Ft, de várjak már egy kicsit. Felhívta a lángot és mondta, hogy van náluk raktáron 480Ft-ért utángyártott! (gyakorlatilag ugyanaz)

Természetesen idén kaptam egy levelet tőlük, pár hónapja, hogy a gazdaságtalan működés miatt bezártak....
A konzekvencia, hogy:
A korrekt ügyintézés -- Nem gazdaságos :S
...ééééés mégis mindenki esküszik az opelre meg a többi fostalicskára.
Nekem a Honda Accord (használtan vettem) már 250ekm-nél tart. Eddig olajat, olaj és levegőszűrőt, vez.szíjat, ékszíjakat, vízpumpát, és 2x bal hátsó stabilizátorrudat cseréltem rajta (ez az utaknak köszönhető).
A Honda Jazz (új vásárlás) 90ekm-nél tart, olaj, olaj és levegőszűrő volt cserélve (láncos).

Persze mindenki meg akart győzni, hogy VW- meg Opelt, meg muttudomén mit kell venni, mert ahhoz OLCSÓ az alkatrész! Mondtam, hogy ez a baj, hogy abba PÓTOLNI KELL!

Aztán mikor megkérdezte a nagyfőnök, hogy miért nem Eu motort veszek, azt hittem kettéfejelem.
én a héten rendeltem meg a 3. rudazat összekötőt ez is bosszantó ,mert tényleg tervezési hiba ,ráadásul a gyári éppen olyan vacak mint az utángyártott -csak 3x annyiba kerül,de egy fokkal jobb mint kettős tömegű lendkereket ,vagy részecskeszűrőt cserélni ,pedig azokat adott kilométernél ajánlott
Ja, asszem vmi ilyesmi is volt... De nem baj, akkor egy Suzuki szalonban melóztam értékesítőként, és jól beszámoltam egy fasza kis Swiftbe
Nekünk első körben fémre cserélték. Igaz 1x vissza is hívták vezérmű lánc cserére, mert állítólag nyúlik a gyári. Az mondjuk ingyen volt.
Nekünk is volt ilyen baj a mutterom Corsájával anno. C Corsa volt. 50.000km alatt 3 ment tönkre benne az a szar, a végén már talán fémre cserélték. Opel, sosem kop el...nagy lószart
Az én céges Corsa-mban a sebváltóban elkopott 23e Km alatt valam műanyag bizbasz. Nem volt hátramenet, 1-esbe úgy tudtam betenni, mint ha tolatni készülnék a kis gyűrűt fel kellett húzni a sebváltó karon. Azért egy parkolóból való kiállásnál elég hasznos bír lenni a tolatás lehetősége...
Amikor felhívtam a helyi Opelt, már a telefont kapkodó kis csaj is mondta, hogy a sebváltóban az a műanyag szar kopott el, csak neki nem hittem el, hogy műanyag van benne... Aztán végül egy délelőtt alatt kicserélték. Felvetettem, hogy ez esetleg konstrukciós hiba, h három évesen ennyi km-el ez ilyen. Azt mondák, hogy lehet, de az Opel gyár nekik azt mondta, hogy nem az... Így végül annyit sikerült kialkudni, hogy az alkatrészt kifizettük, de a munkadíjat nem.
Persze lehet, hogy nem merték megkockáztatni, hogy véletlenül valami baj legyen az IT-s rendszerükkel, ha nem elég közreműködőek. ツ