Berber, hogy is van a CsT ertek a motorolajoknal? Az alacsonyabb a jobb igaz? Keresek az automba jo olajat, ami a leheto legfolyekonyabb legyen hidegen. 5w-30asokat keresek. Motul 8100 x-clean Motul 300v Power Racing 5w-30, ezek 40 fokon 71.7 ill 64-et produkalnak, 100 fokon nincs lenyegi elteres 11.7 ill 11.
God works in mysterious ways.
Ha nem Szegeden és nem ilyen jó árban lett volna, idén még biztos FZ6-tal motorozgatnék. 2010 nyarán lett az enyém, 3.5 év alatt pedig meg lehet szokni egy 600-as teljesítményét annyira, hogy az ember kicsit többre vágyjon.
nemrég keresett valaki sisak beszélőt ,találtam egy jónak tűnő hirdetést -igaz egy haveromnak átküldtem ,de ha nem kell neki és innen valaki igényt tart rá megbeszélhetjük ,hogy elmegyek érte (ha addig el nem adják scala rider Q2 team set :link
Nem, de amúgy én is írtam, hogy vannak benne kék LEDek is, meg ugye a fesz átalakítás is fogyaszt. Ha nem is sokat, de két hét alatt tuti leszívná az akksit.
Hogy elmegy-e annyit? Nem beszéltem még nagy túrázóval féktárcsákról, de itt a fórumban vannak kalandorok, hátha elmondják, kellett-e tárcsát cserélniük.
FZ6-ba 35e km van és hibátlan, FZ1-be pedig 45,5e km és ha a körmömet végighúzom a tárcsán minden okés, egy ideig még nem kell aggódjak miatta.
Mivel van benne 2 kek LED, meg ugye 5V-ot is csinal, ezert fogyaszt, ha az akksira kotod elobb utobb leszivja.
En vegigvittem a tank alatt, a tobbi kabellel, pont elert hatra az oldalidom ala, es ott kerestem egy csatit, valami doboz vilagitas, amin csak gyujtas utan van fesz. A test meg ugye nyilvan csak test...
Sziasztok!
Egy 2005-ös FZ6S-re szeretnék felbarkácsolni egy ilyet: http://www.louis.de/index.php?...
Esetleg pár fényképpel meg tudna valaki támogatni, hogy hogyan kell ezt értelmesen bekötni? :) Jól emlékszem, hogy gyújtáskapcsolóra kell kötni?
Kössz
30-40 EZER kilométert? Az még jó lehet, ha vigyáztak rá. Látatlanban kell megvedd? Az új ára rendkívül borsos, ha jó állapotban van, ennyiért ajándék. FZ1-nél ~60e darabja (hátra meg 40e), majdnem infarktust kaptam, remélem soha nem kell cserélni.
Ha nem Szegeden és nem ilyen jó árban lett volna, idén még biztos FZ6-tal motorozgatnék. 2010 nyarán lett az enyém, 3.5 év alatt pedig meg lehet szokni egy 600-as teljesítményét annyira, hogy az ember kicsit többre vágyjon.
Bár lehet egy DLR relével jobban járnék.
És egy körre kéne kötni.
Én sima ebay-es egy USB-set lűttem 3800-ért.
http://www.bazismotor.eu/index...
Bár nekem még csak a sima szivargyújtó foglalat van, azt simán az akksira kötötték. Van rajta ha jól tudom egy biztosíték azt hali.....
FZ6-ba 35e km van és hibátlan, FZ1-be pedig 45,5e km és ha a körmömet végighúzom a tárcsán minden okés, egy ideig még nem kell aggódjak miatta.
En vegigvittem a tank alatt, a tobbi kabellel, pont elert hatra az oldalidom ala, es ott kerestem egy csatit, valami doboz vilagitas, amin csak gyujtas utan van fesz. A test meg ugye nyilvan csak test...
Látatlanban és azt írja hogy kicsit kopott. Remelem még elmegy ezzel 20 ezer km-t?
Egy 2005-ös FZ6S-re szeretnék felbarkácsolni egy ilyet:
http://www.louis.de/index.php?...
Esetleg pár fényképpel meg tudna valaki támogatni, hogy hogyan kell ezt értelmesen bekötni? :) Jól emlékszem, hogy gyújtáskapcsolóra kell kötni?
Kössz
30-40 EZER kilométert? Az még jó lehet, ha vigyáztak rá. Látatlanban kell megvedd? Az új ára rendkívül borsos, ha jó állapotban van, ennyiért ajándék. FZ1-nél ~60e darabja (hátra meg 40e), majdnem infarktust kaptam, remélem soha nem kell cserélni.
Engem hidegen hagy a leömlő.