Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez biztos, de hát gyarló az ember és többre vágyik néha. Nincs ezzel gond.
mondjuk ez rám is vonatkozik meg még sok motorosra..........
3év alatt meg lehet szokni az fz6 ot, de hogy kihasználni nem tudtad a teljesítményét abba biztos vagyok
Berber, hogy is van a CsT ertek a motorolajoknal? Az alacsonyabb a jobb igaz? Keresek az automba jo olajat, ami a leheto legfolyekonyabb legyen hidegen. 5w-30asokat keresek. Motul 8100 x-clean Motul 300v Power Racing 5w-30, ezek 40 fokon 71.7 ill 64-et produkalnak, 100 fokon nincs lenyegi elteres 11.7 ill 11.
God works in mysterious ways.
Ha nem Szegeden és nem ilyen jó árban lett volna, idén még biztos FZ6-tal motorozgatnék. 2010 nyarán lett az enyém, 3.5 év alatt pedig meg lehet szokni egy 600-as teljesítményét annyira, hogy az ember kicsit többre vágyjon.
2 ev mulva te mar massal hasitasz
ez a hirdetett cucc :
nemrég keresett valaki sisak beszélőt ,találtam egy jónak tűnő hirdetést -igaz egy haveromnak átküldtem ,de ha nem kell neki és innen valaki igényt tart rá megbeszélhetjük ,hogy elmegyek érte (ha addig el nem adják scala rider Q2 team set :link
Az olajzó elektronika miatt úgyis kell egy relé.
Bár lehet egy DLR relével jobban járnék.
És egy körre kéne kötni.
Nem, de amúgy én is írtam, hogy vannak benne kék LEDek is, meg ugye a fesz átalakítás is fogyaszt. Ha nem is sokat, de két hét alatt tuti leszívná az akksit.
Jaaaaaa............aszittem az indításkori feszültségingadozás miatt.
Én sima ebay-es egy USB-set lűttem 3800-ért.
"Bekötését a gyújtáskapcsolóra ajánljuk, mert a sima szivargyújtó töltővel szemben van nyugalmi áramfelvétele"

http://www.bazismotor.eu/index...
Miért?
Azért 1-el szebb így. .-)
Valóban, remélem a 2015-ös szezont én is így kezdem.
A szivargyújtót nyugodtan direktben, az USB-t ne, ha rám hallgatsz.
Jó látni ilyen képeket.
Szia!

Bár nekem még csak a sima szivargyújtó foglalat van, azt simán az akksira kötötték. Van rajta ha jól tudom egy biztosíték azt hali.....
Hogy elmegy-e annyit? Nem beszéltem még nagy túrázóval féktárcsákról, de itt a fórumban vannak kalandorok, hátha elmondják, kellett-e tárcsát cserélniük.
FZ6-ba 35e km van és hibátlan, FZ1-be pedig 45,5e km és ha a körmömet végighúzom a tárcsán minden okés, egy ideig még nem kell aggódjak miatta.
Mivel van benne 2 kek LED, meg ugye 5V-ot is csinal, ezert fogyaszt, ha az akksira kotod elobb utobb leszivja.

En vegigvittem a tank alatt, a tobbi kabellel, pont elert hatra az oldalidom ala, es ott kerestem egy csatit, valami doboz vilagitas, amin csak gyujtas utan van fesz. A test meg ugye nyilvan csak test...
30-40 ezer km, igen
Látatlanban és azt írja hogy kicsit kopott. Remelem még elmegy ezzel 20 ezer km-t?
Sziasztok!
Egy 2005-ös FZ6S-re szeretnék felbarkácsolni egy ilyet:
http://www.louis.de/index.php?...
Esetleg pár fényképpel meg tudna valaki támogatni, hogy hogyan kell ezt értelmesen bekötni? :) Jól emlékszem, hogy gyújtáskapcsolóra kell kötni?
Kössz
Szia!

30-40 EZER kilométert? Az még jó lehet, ha vigyáztak rá. Látatlanban kell megvedd? Az új ára rendkívül borsos, ha jó állapotban van, ennyiért ajándék. FZ1-nél ~60e darabja (hátra meg 40e), majdnem infarktust kaptam, remélem soha nem kell cserélni.
Gyártasd le rozsdamentes anyagból vagy krómoztasd az eredetit.
Engem hidegen hagy a leömlő.