FZS-en a napi számláló szerint 999.9 után 0 következik... ez egy jó nagy szar korlátozás. Nem hiszem, hogy űrtechnika kellene, hogy akár 1000 fölött is mérhessen a Trip... :D
Annyiert nem draga ! Ha 10 evet tart, nagyon megeri..
Es letezik hogy az aksim 10 evig nem volt kiveve a motrombol? Mert a kilometerszamlalo amelyiket lelehet nullazni, az ugyanannyi volt mint a rendes kilometer. Es most , hogy kivettem az aksit es visszaraktam lenullazodott.
Ilyen letezik?
AGV K4-em van. Lehet az Evo kicsit más, de amit én tapasztaltam az szrintem detto ugyanaz azon is:
- nagyon szélzajos, füldugó nélkül elviselhetetlen volt
- a plexire záródó gumitömítés (vékony él) lemállott kb 3 hónap alatt.
- a bélés alján lévő plüsszerű bevonat lemállott foltokban az anyagról. Nem okoz gondot, de igénytelen.
+ kényelmes, a beépített napszeműveg még mindig jól funkcionál, nem esik le magától (amin meglepődtem ismerve a többi gyengeségét a sisaknak)
+ 2 éve 5 csillagot kapott a Sharp teszten - amit azóta leminősítettek 4-re...
Lehet, magasak az igényeim vagy kifogtam az egyszem gyártáshibást, de szerintem tipikusan jó design-ú, szar olasz cucc.
Normál plexinél 13 fokban párásodik ez is.
Résnyire nyitott plexivel nem.
Jöttem 20 percet iszonyat esőben ausztriában akkor nem volt gond.
Vagy pinlocos plexi vagy mint én, nem megyek hidegben.
Súly kivételével tiszta 999.
Enyhén más a szellőző de marginális.
Két éve használom.Neki kéne állni szétkapni kimosni de nem visz rá a lélek.
Attól a nyakrészen változtatott béléstől nem akarom feszegetni mert még kinyírom.
A harmadik év végére szerintem enyhén már összemegy a szivacs a pofámnál de nem számottevően.
Most 999RS-em van, az elejében annyira nem kedveltem, de nagyon összenőttünk, szívesen választok megint Marushin-t. Olvastam néhány rosszat a párásodásáról, te mit tapasztaltál? Az árával és a súlyával veri a piacot, mindezek mellé 5*-os törésteszteket produkál. Szemeztem hasonló képességű egyéb gyártók sisakjaival, de 110e alatt nem találtam. Schuberth-nek csak a beszélőkéje volt 103e.
Köszi a felvetést.
Közben egyeztettem egy festővel. Ő szerinte tartós megoldás a homokszórásos tisztítás után műgyantás alapozó, majd fújt festés és lakkozás.
Kipróbáljuk.
Eleg gaz az a 999.9km limit