Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem goldomtam volna, hogy egy aksi mehet ennyit, anelkul hogy fellettvolna toltve :) .

Eleg gaz az a 999.9km limit
Az szép.

FZS-en a napi számláló szerint 999.9 után 0 következik... ez egy jó nagy szar korlátozás. Nem hiszem, hogy űrtechnika kellene, hogy akár 1000 fölött is mérhessen a Trip... :D
igen...sima ügy :D
Én most ilyent vettem bele majd kiderül meddig bírja.

http://redhotmotors.hu/spd/red...
Annyiert nem draga ! Ha 10 evet tart, nagyon megeri..
Es letezik hogy az aksim 10 evig nem volt kiveve a motrombol? Mert a kilometerszamlalo amelyiket lelehet nullazni, az ugyanannyi volt mint a rendes kilometer. Es most , hogy kivettem az aksit es visszaraktam lenullazodott.
Ilyen letezik?
igen...enyémben is ez az akksi van...még birja...2005ös a gép...utánanéztem mennyibe kerül ez a fajta... 32.000
Az enyémben is nagyon sokáig bírta a Yuasa. Ha jól tudom, ez a GS is valami Yuasa-féle dolog...
Az enyemben is ilyen van. Letezik hogy 2004 ota birja? ..
AGV K4-em van. Lehet az Evo kicsit más, de amit én tapasztaltam az szrintem detto ugyanaz azon is:
- nagyon szélzajos, füldugó nélkül elviselhetetlen volt
- a plexire záródó gumitömítés (vékony él) lemállott kb 3 hónap alatt.
- a bélés alján lévő plüsszerű bevonat lemállott foltokban az anyagról. Nem okoz gondot, de igénytelen.

+ kényelmes, a beépített napszeműveg még mindig jól funkcionál, nem esik le magától (amin meglepődtem ismerve a többi gyengeségét a sisaknak)
+ 2 éve 5 csillagot kapott a Sharp teszten - amit azóta leminősítettek 4-re...

Lehet, magasak az igényeim vagy kifogtam az egyszem gyártáshibást, de szerintem tipikusan jó design-ú, szar olasz cucc.
Normál plexinél 13 fokban párásodik ez is.
Résnyire nyitott plexivel nem.
Jöttem 20 percet iszonyat esőben ausztriában akkor nem volt gond.
Vagy pinlocos plexi vagy mint én, nem megyek hidegben.
Súly kivételével tiszta 999.
Enyhén más a szellőző de marginális.
Két éve használom.Neki kéne állni szétkapni kimosni de nem visz rá a lélek.
Attól a nyakrészen változtatott béléstől nem akarom feszegetni mert még kinyírom.
A harmadik év végére szerintem enyhén már összemegy a szivacs a pofámnál de nem számottevően.

Mondtam már hogy kurvakönnyű?


Most 999RS-em van, az elejében annyira nem kedveltem, de nagyon összenőttünk, szívesen választok megint Marushin-t. Olvastam néhány rosszat a párásodásáról, te mit tapasztaltál? Az árával és a súlyával veri a piacot, mindezek mellé 5*-os törésteszteket produkál. Szemeztem hasonló képességű egyéb gyártók sisakjaival, de 110e alatt nem találtam. Schuberth-nek csak a beszélőkéje volt 103e.
Valaki ismeri valamelyiket?

Shark: RSI Pro Carbon
AGV: K4 EVO
Marushin: RS2
HCJ: R-PHA Street

Némelyikről elég kevés az info.
Elég a sima szinter.
Rücsit neki!
Sztenderen?
Kötve hiszem.
Fél év és annyi.
Köszi a felvetést.
Közben egyeztettem egy festővel. Ő szerinte tartós megoldás a homokszórásos tisztítás után műgyantás alapozó, majd fújt festés és lakkozás.
Kipróbáljuk.
Ezen sincs dátum akkor elvileg még a gyári lehet 2005-től eddig bírta.
Ilyet szedtem ki a sajátomból is de nem találtam rajta gyártási dátumot.....2004 gépe eddig bírta.....
Sima drótkefe+festes nem lehet jo? Passzolom amugy, nekem kozepsztender eleve nincs is.
Lehetséges.
Lehetséges,hogy ez gyári FZ6 akksi?
MRA plexi nélkül kell, ha jól értem ! Hívj fel.
De ott 12 000-ért hírdeted annyiért póstázhatod is!