Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha már így a biztonsági kérdések kerültek szóba, egy 8-10 éves motorra lehet lopás-cascot kötni? Sima casco egy vagyon, szóval csak lopás érdekelne.. Ha van valakinek infója kérem ossza meg, köszönöm :)
Miért nem vesztek inkább olyan bukót amiben benne van a napszemüveg? Nekem nagyon bejött, nem kell szívni a plexi cserélgetéssel.
Csáó!

Köszi az infot! 999RS-hez vettem pár éve fotokromatikusat, de a második garanciáztatás után inkább sötétet kértem. Nem tette jól a dolgát, egy idő után beállt sárgásra, majd se sötétebb, de világosabb nem lett. RS2-höz valószínűleg krómosat veszek (azt hiszem, ezüst a neve), a fekete kicsit elüt, a króm pedig biztosít arról, hogy nem fog velem vitatkozni senki, mert visszafele magukat látják és senki nem veszekszik tükörben (önmagával).

Pár szót írsz kérlek a véleményedről (sisakkal kapcsolatban?)

Szia! Nekem is RS2 van, amikor vettem a sisakot akkor 10 papír körül volt a plexik ára, a fényre-sötétedő 17
Szinte bármelyik autósboltban van 4 lábú relé, de megoldhatod 5 lábúval is, ha az van otthon.

Más:
Valaki írta talán ebben a fórumban a víztiszta fóliát tanktáska alá. Van amire figyeljek kiválasztásnál, vagy jó bármelyik (pl. sima pl. könyvborítónak szánt is)?
@Zoli32:
Sokat nézelődtem, de maradok a Marushin RS2-nél.
Vannak jobban záródó, jobban szellőző meg halkabb sisakok, de mindegyiknek van ezzel szemben álló gyengéje, emeztet' meg már ismerem. Arra emlékszel, hogy ha nem lett volna különlegesen akciós a pleki, mennyiért kínálták originál akciósan?

köszönöm .)
Jah, és persze kormányzár.
Lezárás témához:

Én egy riasztós lakatot és egy 10mm-s láncot kombinálok úgy, hogy a lánc átöleli a kereket és a tereptárgyat, a lakat pedig a tárcsához rögzíti a láncot.
Elvileg jó lehet az, amiről küldtél képet, de mérd meg multiméterrel, hogy melyik lába a kapcsolt a 87-es jelölésűek közül. Amit rendeltél, az legyen az ábrán a felső, az előbbi meg az alsó.
az a helyzet sikerült el....sznem - a félszemű projekthez csak 1 relét rendeltem és most nézegetem ,hogy abból 2 van írva
másodiknak sem jó ,amit pár napja belinkeltem ,vagy valami egyszerű autósboltban kapható relé ? -köszi -
Sziasztok volt már valakinek üzemanyagszintjelzővel problémája?Fura nekem mindig 3 egységet mutat és villog.
Köszi.

Mostanában inkább a pandúrokkal vagyok jóban, akivel a legtöbbet köröztünk a múlt évben együtt az is nyomozó. ツ

A régi "jófej" rablók meg már nincsenek a környéken, az aktuális alvilágról pedig sokat nem tudok, csak köszönőviszonyban vagyok velük. (Saját jól felfogott érdekemben. ツ)
Nekem egy darabig volt földszinti albérletem... bent állt a szobában a motor. Annál biztonságosabbat azóta se tudok elképzelni.
Rossz embereket ismersz akkor Tiszaújban. Ha valamid ellopnák szólj, nagy valószínűséggel tudok segíteni.
Jól írta valaki amit el akarnak lopni azt el is fogják. Unokatesóm felajánlotta, hogy tárolhatnám Mester utcai mélygarázsába a motorom, ha akarom. De mondta, hogy úgy döntsek, hogy innen is vittek már el egy másik motort. Pedig ide tényleg csak az tud bemenni, akinek van kapunyitója/kulcsa, mert a lépcsőházban is zárva van a garázshoz lemenő ajtó... Én néztem már oxford láncokat ebayen, azokhoz adnak egy kiegészítőt amit le tudsz fúrni a földbe és ahhoz hozzá tudod zárni, de erővágóval azt a láncot is simán elvághatják. Talán portaszolgálatos garázzsal jár legjobban az ember nagyvárosban.
Én is valami ilyesmiben gondolkozom.
Amúgy nálunk motoroknak ingyenes a parkolás, itt dekkolnak egész télen tucatszám a gépek. Biztonsági szolgálat itt is van, csak épp...egy csokit nem bíznék rájuk.
Az fzs600 ritkább motor az én környékemen. sv650, fz6 nagyon gyakori szerintem. A bandit meg hornet nagyon népmotor. Mondjuk nem értem miért
Én riasztós tárcsazárat használnék riasztóval. Ezeknél lehet állítani, hogy mennyire legyen érzékeny a mozdításra. Eddig még nincs tervben, hogy költözik a motor pestre, de ha jön, akkor melóban lesz. Csak feltűnik a biztonságiaknak, hogy matatnak motornál. Illetve valószínű, hogy belépő kell a mélygarázsba is. Az udvaron meg akkor nyüzsgés van, hogy más is nyugodt szívvel hagyja ott a motorját.
Az csak büntetés napon van.

off.

De én is örülnék neki, ha jobban megvédhetnénk az értékeinket. Szüleimtől egy erdőt lopott el egy brazil. Kb. már 2 - 2,5 éve és le is bukott. A rendőrök, mindenki tudta, hogy ő volt mégis nekünk kellett kinyomozni és döntő bizonyítékot keresni ellene. A bíróság elítélte. Börtönbe nem ment, a mi kárunkat nem téríti meg. A végrehajtók még bénák, minden iratot 5ször elbasznak, így nem hajtanak be semmit. Teljesen megérte neki, rengeteg erdőt vágott már ki és most tudták először rábizonyítani. Még talán meg is dicsérték. Egy hányinger ez a magyar jogrendszer. Aki meg becsületesen próbál pénzt keresni, azt mindennel szívatják.

Egy ilyen világban kinek nem érné meg lopni? Én is hülye vagyok, hogy becsületes munkával akarok pénzt keresni.
Mert sok van belőlük és zúzzák is nagy kedvel az emberkék őket.
Csak olcsóbb az idom,futómű hozzá így mint a gyárból rendelve.
Több jogot kellene hagyjanak (adjanak) értéktárgyaink védelme mellett. Gázpisztolyt már lehet tartani otthon, de annak is vannak hátrányai.
Múltkor egy motoros közösségi portálon éljeneztek, mert sikerült megtalálni egy rendkívül egyedi choppert (nem sok gyári alkatrész volt rajta), szóval van sztori mindkét oldalról. Amiből a legtöbb ellopottat látom (fórumokon, cikkekben, hallok beszélgetések során), azok a gyorsasági sportmotorok: R6-R1, GSX-R-ek, CBR-ek meg hasonlók. Próbáltam keresni, de nem találtam statisztikákat.
A láncokat inkább fagyasztják és eltörik. A gördeszkás városi legendát én is hallottam. Meg azt is, h az ember otthon volt, letépték a garazsajtót, felhúzták trélerre a mercit, és mentek. Emberünk pedig nem mert kimenni a házból, az ablakból nézte végig....
Hát nem egy Hornet vagy SV az biztos