Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké, ehhez akkor kelleni is fog az ötlábú.
igen ,ezt töltöttem le (3 oldalas leírás )
Nincs mit! Ez alapján csináljátok?
köszönöm ! egy ismerősöm fogja csinálni ,nekem még a forrasztás sem sikerül mindig
Sok sebből vérzik ez a hirdetés, de ha nincs baja, egész jó vétel lehetne. Kár, hogy ugyanennyi a tandíjam...
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani BPen egy olyan motoros szervizt, ahol a leendő gépet átvizsgálják? Ha a tulaj két keréken hozza be meleg motor mellett is meg lehet állapítani valamit? Vagy célszerűbb egy szerelőt felbérelni és elmenni a motort körbejárni?
Válaszokat köszönöm :)
Szia! Tökéletesen jó ez. Az ötlábú csak annyiban különbözik a négylábútól, hogy a 30-as láb alapállapotban vezet az ötödik lábbal (általában ez középen van, 87a szokott lenni a neve). Az ötödik lábon akkor van áram, ha a lámpa nincs felkapcsolva, tehát fontos, hogy ez a láb ne maradjon szabadon, szigeteld le.
De.......full.
Mindenkit meglep ha kézbe veszi.
Az a legjobb benne hogy ha kiállításon ott lesz a yamahaworld elég keményen leakciózza.
ÉN 68e-ért vettem kétéve és mivel szépséghibás volt (két körömnyi karc a lakkon) ezért bealkudtam félárban egy füst plexit. (4e)
Szóval nem jártam vele rosszul.
Én megvárnm a kiállítást.
Rá voltam anno gizdulva a shoei quest-re.
De álldigáltam KB 10 percet a kiállítótéren keresgélve egy valakit aki el is adna nekem olyat de senkit nem találtam.
Így elkolbászoltam a másik eladótérre és már az RS2-vel tértem haza.
üdv .nem az akksi témában ,hanem a "félszemű" projectben kérnék segítséget.a relénél akadtam el mert a közelben lévő autósboltokban csak ez a fajta 5 lábú kapható ,kérdésem ,hogy ez is megfelel-e ,vagy kimondottan ami a leírásodban szerepel ?
Nekem is ez a márka van a motoromba, ezzel vettem 4 éve. Indítózással sikerült már vagy 3-szor totál lemeríteni, amúgy meg minden szezonba rá szoktam tölteni tuti ami tuti. Eddig nem volt vele gondom, igaz nincs ridegtartásban.
nekem is vplt LPm, de sajna ketszer rajta felejtettem a gyujtast es a lampa teljesen lemeritette. ket evet se birta igy...vigyazz, h ne meruljon le...
Flenyithatóban nem olyan rossz az, szerintem. Amúgy meg nem árt, ha van anyag a fejed körül. Köztudott, hogy nem minden jó ütéselnyelő tulajdonságú anyag könnyű vagy olcsó
Az az RS amúgy nem full carbon? Ezek meg kompozitok.
Igen, de ezt kivételesen tudtam én is.
Ráadásul sokan "csalnak" felfelé, az a +/- 50gr az esetek többségében inkább plusz, míg digitális konyhai mérlegen a Marushin RS2 a ráírt 1050 +/- 50gr-os súlyt szépen "tartotta", 1048-at írt a mérleg.

Ez vette el a végleg kedvem a HJC RPHA MAX sisaktól (119e,-Ft):
"Extremely Lightweight: The use of advanced technology
results in a size L helmet that weighs less than 1500
grams (± 50g)." - Ha ez EXTREMELY LIGHTWEIGHT (?!), akkor nekem meg tollas a hátam. A felnyitható, köztudottan buci és nehéz Nolanoknak ekkora a súlya.
Jaja! A lényeg: nem a feszültség van a főszerepben, hanem a töltőáram.
Akkor ez jó? .-)

"Az akkumulátorok teljesítményének legjobb kihasználásához hozzájárul, ha megfelelő karakterisztika szerint töltik fel őket - különösen mélykisütött állapotukból. Ezt az optimális töltési folyamatot 3 lépcsős töltési karakterisztikának nevezzük, melyet csak speciális processzorvezérelt akkumulátortöltők képesek nyújtani.
Az első lépcső a teljes töltés (bulk charging), ahol az akkumulátor a kapacitásának kb. 80%-át visszanyeri a töltő maximális áramú és feszültségű töltése mellett. Amikor az akkumulátor feszültsége eléri az optimális feszültséget, elkezdődik a második lépcső, a kímélő töltés (absorption charge). Ilyenkor a töltőfeszültség állandó optimalizált értéken marad, és a töltőáram folyamatosan csökken egészen addig, amíg az akkumulátor töltöttsége el nem éri a 98% körüli értéket. Itt elkezdődik a harmadik lépcső, a csepptöltés (float charging), amely alacsonyabb töltőfeszültséggel és alacsony (többnyire 1 amper körüli) töltőárammal kímélve tölti az akkumulátort. Ezzel az utolsó lépcsővel az akkumulátor töltöttsége eléri vagy megközelíti a 100%-os értéket. A csepptöltés ideje alatt az akkumulátor nem melegszik és a töltöttségi szintje közel 100%-os marad hosszú idejű pihenés alatt is. Az akkumulátorok feszültségi, áramerősségi, felépítési jellemzői alapján eltérő töltési karakterisztikát igényelhetnek, ezeket általában a gyártók az adott típusra optimalizált processzorvezérlés, vagy saját típustöltő segítségével oldják meg."
http://www.akciosaruk.hu/autoa...

Még az ősszel ennyi volt az Aldiban.
Ezt egy olyan ember írta, aki nem tudja, hogyan működik, olyanoknak, akiknek nem fontos, hogyan működik.
Ertem. Es koszi a felvilagositast
Nekem valami regi akksi toltom van. Abban nincs ilyen funkcio
"A töltőben elhelyezett mikroprocesszor szabályozza a töltési folyamatot. A mikroprocesszor folyamatosan figyeli a töltést és meghatározza a töltési folyamat végét. A töltési folyamat végén a töltő egy jelentősen kisebb feszültségű töltésre áll át, ami következtében csak annyi töltést ad az akkumulátornak, hogy az a maximális szinten maradjon. Ez azért szükséges, hogy az eszközünk folyamatosan készenlétben álljon a használatra."

Magyarul bekapcsolom ezt a funkciot az akksi tolton.
Mit jelent a csepptoltes?
Nekem is, igaz én fűtött garázsban tárolom télen a vasat, és csak havonta 1 éjjel megy rajta a csepptöltés.
Nekem is gyári még az aksim. 2003 áprilisi üzembe helyezésű a motor... Annyi, hogy télen csepptöltőn van az idő nagy részében.
Homokszórás után porfestés ! Hidd el, ez a gyári megoldás ! Festés, lakkozás baromság !
Ha nem húzod le a sarukat, tölteni akkor is lehet .-)