Újabb hülyeségen töröm a fejem a doboz irányjelző után. Bajom van a leömlőkkel, mert oké, h letakarítom az OptiGlanz-al, de néhány hét, esetleg kicsi eső, és máris ronda.
Kicsit utánaolvastam, állítólag minden festék lejön, ajánlottak bandázst is, de az semmilyen formában nem tetszik.
Ellenben két variáció talán működhet. Az egyik a kerámia bevonat, illetve feketére horganyoztatni. Nos ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata, látott már olyat akinek van? stb. Köszi.
Üdv!
30-40 km futott féktárcsát érdemes még megvenni? Az enyém hullámos és üt igy kell egy masik műszakira. 10e/db áron adja . Nem nagyon tudom hogy ez soknak vagy kevésnek számít
Koszi
Csináltatsz egy zipzáros keskeny anyagdarabot valami gumisat amiről lelóg két patentos pánt amit át tudsz fzni a nadrágszíjon vagy a bujtatón és odazipzárazod a bőrkabáthoz.
Én ilyet kaptam gyárilag a being kabáthoz.
Házi praktika ahhoz, ha van bőrkabátom (hátulján zipzár), de nincs hozzá nadrágom, hogyan oldjam meg, hogy ne mászkáljon el a kabát nagyon, ne lógjon ki a derekam? A vesevédő egyfajta megoldás, de nyáron nem az igazi.
Sziasztok.
Megbízható,leinformálható ,gondos,precíz TULAJDONOSTÓL FZ6/s-t vennék 2005 évjáratig.
Olaszból, garázsos,nemdohányzónőitulaj,csak díszek tartottam de ha jobban megnézzük 3 motorból raktam össze..stb.stb kufárok kíméljenek.
Nem most látok először motorkerékpárt.
Elérhetőség az adatlapomon.
Köszönöm ,hogy elolvastátok.
Köszi így már megtalálom. Ha már ott vagyok a gumikat is leengedem és egykét gyertyapipát is lehúzok. Cserébe egy hosszabb levelet írok, nem csak egy cetlit.
Áááá, ne is mondd. Új szekuriti gárda van az egyetemi tömbben, aztán próbálnak keresztbe tenni, hogy ne parkolhassak a kerítésen belül. Nem gond, átszoktam a Mária utca felőli oldalra. Egy kis szembeforgalom, egy kis járda-huligánkodás, de még jobb helyet találtam, mint azelőtt...
Egy-két éve olajcsere után elfelejtettem visszacsavarni a beöntőcsavart a Libertybe. Indítom be, jött a meglepetés... Fél napig takarítottam a garázs falán lógó szerszámokat...
Kösz a tippet! Egyedül csak azt tudom, te hol szoktál parkolni
Dehogy törtem, le se cseréltem még. Egy ismerősnél szóba jött ez, és mondta, hogy az Ő cégük le tudná gyártani kb fillérekből. Akkor lekönyveltem, hogy meg is van. Csak azóta nem történt semmi.
Azt hittem, ezt már megbeszéltük. Keresel egy parkoló akármilyen 10-15 éves Yamahát, kicsavarod a beöntőcsavarját, raksz egy köszönőcédulát az ablaktörlője alá, és mész a dolgodra.
Megint elkezdtem olajbeöntő kupakot keresgetni.
Jól sejtem, hogy kb majdnem minden yamaháé jó rá? valami bolt és ebay is árul ilyet, bár az ebay az fzs600-at nem említi, de gondolom jó lenne rá.
Ha viszont ezek valami selejtes vacakok, akkor elcseszhetem a menetet? Kell ilyentől paráznom? Egy műanyag jobb lenne?
Lehet megsértődött, de bocsánatot kért.
Szerintem van helye a szakmaibb kérdéseknek is, ezek is fontosak.
Persze ha sok alap hiányzik, nem biztos, hogy segítség a segítség.
Az esély mindenkinek jár szerintem, minden megtanulható idővel .
Egyszer megtanulták valahogy a profik is, nem úgy születtek :)
A fórumunk ilyen téren inkább közösségi, mint szakmai. Sok problémát meg tudnak oldani a fórum okosai', de az inkább bütykölési dolog, mint hibakódok pontos diagnosztizálása. Szervizben rádugják a gépjükre, kiolvassák és pikk-pakk megvan. Ha hengerek állnak le, vagy ECU hibásodik meg, esetleg több részről fennállhat zárlat, amit mérni kell, akkor véleményem szerint érdemes szervizre hagyatkozni, mert nem házi jellegű a probléma.
Szia! a 33 as hibakod elég sokmindenre vezethetö vissza...sajnos a szakmai angolom nem az igazi de google forditoba bemásolom neked:
Javítsa meg vagy cserélje, ha nyitott vagy rövidzárlat.
Között gyújtótekercs csatoló (# 1 és # 4), és
ECU csatoló / fő hám
narancs / fekete - narancs / fekete
piros / fekete - piros / fekete
Nézd végig, amit leírtál:
Gyertya kábelek, trafó stb.
Multival mérj végig mindent, ellenállás, zárlat szakadás stb.
Látatlanban ezekre tippelek, ha ezek rendben vannak, lehet tovább agyalni.
Bocsánat, ha valakit megsértettem, csak más topikban megszoktam, hogy egyből előállnak valami ötlettel.
Viszont ha nem ismerős, az azt jelenti, hogy nem gyakori probléma, tehát csak meg kell oldani.
Nekem már ez is segítség.
Köszönet érte. :)
A legtöbb crowa készletben van annyi toldó és persze hosszú fej amivel ki lehet szedni, a flexi szárak nem biztos, hogy kihajtják. ...nem beszélve, hogy célszerű lenne nyomatékkulccsal behajtani az újat.
Kicsit utánaolvastam, állítólag minden festék lejön, ajánlottak bandázst is, de az semmilyen formában nem tetszik.
Ellenben két variáció talán működhet. Az egyik a kerámia bevonat, illetve feketére horganyoztatni. Nos ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata, látott már olyat akinek van? stb. Köszi.