Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert amit írt az alapján tényleg rossz, de nyilván meg kéne vizslatni.
A flexi csavarhúzó szárak meg tudnak lazítani egy gyertyát, nem csavarodnak el? Yato-t találtam neten, kipróbálom hátha beválik.
köszi
Angol fórumokat olvastam. Ott azt írták, hogy ha csavarhúzóval tekered akkor apró kattanásokkal tudod feszíteni vagy lazítani. Abból gondolom, hogy rossz mert én ezt nem tudom. Sanyi "bácsi" jól mondta igen. Igazából arra voltam kíváncsi? hogy csak a feszítő csere vagy a lánc is.
igen felexibilis kell, a belső gyertyákhoz 2 csuklós
én mondjuk, azt nem értem miből gondolod,hogy rossz a feszítőd
ahogy mondta Sanyi Bácsi, a feszítőre nem célszerű feszíteni, "automata"feszítős.
Üdv!
FZS 1000-en gyertyákat kellene cserélnem, de nem találok olyan 16-os gyertyakulcsot ami le is ér a gyertyáig meg be is lehet fordítani a hengerfejbe. Valami flexibilis szárú kellene. ötlet? Ti mivel csináljátok, ha csináljátok?
Úgy tűnik.
nem tudom feszíteni. Amint tekerném elvezd vibrálni és visszaáll. Ezért gondolom, hogy cserés.
Ne csavargasd, ha túlfeszíted akkor könnyen tönkremegy a vezető és a lánc, a feszítő csere nem nagy kunszt és a feszítő ára huszon valamennyi lehet (nemrég cseréltem párat Hondán és Suzukin és egy árban voltak) ......
Az fel sem merül, hogy nem tudjuk a választ?
Sziasztok!
Kis motorszerelési tanácsért fordulok hozzátok. Szerintem kezd kimúlni a vezérműlánc-feszítőm. Ha csavarhúzóval próbálok rajta állítani akkor elkezd ide-oda remegni és beáll egy helyre. ha jól tudom ez azt jelenti, hogy rossz. Járt már így valaki? Honnan érdemes ilyen alkatrész beszerezni? Ilyenkor vezérműláncot is cserélünk vagy csak a feszítőt. Nem gondolnám, hogy egy 33ezret futott motornál cserélni kéne a vezérműláncot. A feszítőről hallottam, hogy alul méretezett.
Előre is Köszi!
Ha meg lehet oldani ktghatékonyan (szerviz nélkül, mert mondjuk semmi komoly), akkor minek adjak pénzt érte?
De úgy tűnik FZ tulajdonosi körben a segítőkészség másabb, mint TT tulajdonosi körben.
Lehet pénzesebbnek kellene lennem és akkor ide se kellene irogatnom a problémáimat.
Vegyük tárgytalannak, majd megoldódik...
Pilisborosjenőn ott a yamaha miért nem gurulsz el oda
Sziasztok!

Volt már valakinek 33-as hibakód FZ6 (2005)?
Ha igen, hogyan sikerült orvosolni?
Nekem konkrétan akkor csinálja, ha már bemelegedett, mentem vele Xkm és utána leállítom, majd újra beindítom és leáll 2 henger.
Külföldi fórumokon olvasgattam - 1-es és 4-es henger gyújtásprobléma, ami lehet kábelek, gyertya, trafó, ecu stb. miatt.
Volt egy emberke, akinél ECU volt, mert egyszer márkaszervizben fordítva kötötték rá a pólusokat.
Kicsit vonakodva néztem.
Állítólag ez a legritkább eset, hogy ECU lenne a gond.
Meg ami furcsa, hogy miért csak melegen?
Valami ötlet esetleg?

Előre is köszönöm!
Megyek gurulni, olyan szépen süt a nap... .-))))
Ezen bezzeg van kozépsztender...
Az RS2 érdekes.A poárnázása még most is nyitja a pofámat.............bár 160-170.nél már kicsit nyomja hátrafelé az egész sisakot.............valszeg nyúlik az arcom ilyenkor.
Szerencsére az enyém nagyon faszán illeszkedik az arcformámhoz, nem igazán van hely alatta kilátni. Ja hozzáteszem hogy ez zárt sisak, és még egy nagy előnyét látom, hogy városban simán jó nyitott plexivel csak a napszemüveget lehajtva mászkálni, kb 70-ig nem zavaró.
Köszi a véleményezést!

Múltkor még megtetszett a Scorpion Exo szériája (750 & 1000), nagyon tutkó volt vele minden; az áll része pumpálható, a pleximechanikája nagyon komoly, tökéletesen záródik, baromi jól is nézett ki, csak hát az 1650 gr az 1650 gr...
Szia!
Már nekem is volt egy füst plexi cserém (garanciálisan): kb egy hónap után bepöttyöződött a plexi, mindenhol pöttyök voltak rajta, kb olyan volt mint ha a bogarak mindig rajta lennének egy kiadós út után, de tapintani se kívülről se belülről nem lehetett a foltokat. Az eladó tanácstalanul mondta hogy felhívja a forgalmazót, és bevizsgálás után csörög majd hogy mi van, másnap hívott hogy mehetek az új plexiért...

Ez az első sisakom! Csak azért írom mert ahogy a motort is, a sisakot is kezdőként vettem, mindenféle tapasztalat nélkül... Szerintem nagyon kényelmes, nagyon könnyű, de ha kimegyek a városból akkor a füldugót már csavarom is bele a bucimba... Bár az is közrejátszik hogy rendszeresen kell hallásvizsgálaton részt vennem, így talán az átlagosnál is jobban figyelek a hallásomra. Nem mondanám csendes sisaknak, de még mindig vedd figyelembe hogy nincs összehasonlítási alapom. (viszont pl haver felvette egy HJC után, szerinte ez sokkal halkabb)

A gyári füst plexi valamelyest eláll a sisaktól, de az eső így se folyt bele egyszer sem, a vásárláskor rajta lévő víz plexi olyan régen volt rajta, hogy nem tudom az mennyivel illeszkedik jobban. A bélése 8000 km után észrevehetően, de nem zavaróan ment összébb. (még nem volt mosva)

Összességében én jó véleménnyel vagyok róla, újra megvenném! Csak 30 papírral olcsóbban...
Gyorsan meggyőzött.
Kétszer már kimutatta a foga fehérjét:
- gyorsuláskor nem egyszerű visszasorolni a sávodba
- hagytam magam cukkolni a piros lámpánál (ekkor kicsit megdobta a hátulját).

A napokban vásároltam 1 nm karbonfóliát és néhány elemet körbetekertem, nem lett rossz.
Viszont, egy kis baj van vele. 3000 rpm körül (inkább alatta) dadog a motor és rángat. Írtam külföldi fórumba, és megállapítást nyert, hogy ez nem normális dolog. Kaptam néhány tippet, majd jövőhéten, mikor megyek szervizelni, kipróbáltatom.
Anno talán 8 rugó lehetett.Most tuti infláció miatt drágább.Én birom a cuccot.A fotocromatikus nekem bedöglött majd lezúztam.
Bár szerintem egy sima füst már jó.
Napszemüvegesen idegesít hogy csak a látótér felső része takart a másik nem és fel-le buzeráltam nem a fontosabb dolgokra koncentráltam miatta.
Próbálgattad már az Fz1et? Hogy tetszik?
A teljes diszkréció híve vagyok.
Csak néznek, de nem látnak semmit. Különös érzés, de szeretem.
Ja igen, ez engem is érdekelene, mivel csináltam én is egy kalkulációt ami kihozta valami 88.000/év-re, de nem tudtam választani csak lopás ellenit, hanem csak teljest.