Megvan a jogsija. De sajnos már nem a barátnőm. Illetve nem tudom sajnos-e. Úgy 10 éve gabalyodtunk össze, de a barátság megmaradt. Szóval amikor tanult is már csak barát volt. Ja és amúgy persze hátul ül, ha ketten megyünk. Neki csak jobb lökhárítói vannak, ha 'véletlenül' rám csúszik az ülésen. .-)
Mindenképpen érdemes kipróbáltatni egy rutinosabb "versenyzővel".
Addig nem nagyon lehet mit mondani. Nálam a vásárlás után 3 héttel jött elő egy kis gond a váltóval. Szerencsére sikerült olcsón megoldani, hibás összerakás volt a gond. Azóta mint a vaj. 1-2-ben még kell kuplung utána meg nem szükséges. Visszafele kis gázfröccsel ugyanez.
szóval szelephézag ellenőrzés/állítás. Csak erre voltam kíváncsi. Arra nem hogyan kell csinálni. otthon nem állnék neki. Azért kérdeztem, mert lehet nekem is esedékes.
De egy karburátort otthon is le lehet szedni és ki lehet tisztítani. Nem hinném, hogy ehhez hatalmas szaktudás kell. Bár egy szerelő 20ezerért biztosan szakszerűen kitisztítja.
Századmiliméter pontosan meg kell mérni minden szelepnek a hézagát úgy hogy tökéletesen hideg a motor.Majd összehasonlítani a gépkönyvben adottakkal.
Ha nem jók akkor a vezértengelyeket kivéve cseréled a szelepeknél lévő lapkáka.
Persze ehhez lenni kell a megfelelő lapkának kéznél.
Majd úgy összeszerelni a vezérlést hogy nem csesztél el semmit.
És ha már gatya a szelepfedél tömítése ezt is cserélni.
Gyerekjáték.
Szerintem ez csak habitus kérdése.... de nem akarok vitázni.
Az 1000 bármikor elvezeti bárki aki már ment nagyobb motorral, kicsit nagyobb a súlya de 7000-ig kezesbárány semmi extra.....utána már igen után jön a juhéjjjjjjjj
a vezérlésen pontosan mit kell érteni?
20 gurigáért már inkább elbaszok egy napot pláne, hogy már játszadoztam a karburátorral. az 2,5 tank benzin. 1000 km motorozás
első motornak ezres? sok sikert hozzá
még a 600ashoz is észnél kell lenni. engem eléggé lehurrogtak, hogy mégis mit képzelek, mit akarok 600as motort elsőnek. Volt is benne igazság. Minél jobban betartja az ember a lépcsőfokokat, annál nagyobb tudást szerez. Normál esetben a 600as is a 3. lépcsőfok.
egy haveromnak 25 évvel ezelőtt ilyen gépe volt és irigyeltük rendesen is érte ,csak utasként ültem rajta ,de hatalmas élmény ez a motor ,még ha csak kis csettegőnek is néz ki gyorsul rendesen ,most meg fillérekért dobálják link
Csak egy ötlet volt ahogy ezt megláttam, mivel sosem lapoztam le teljesen a találati listák aljára, és mint alternatívaként belémötlött hogy talán nem is lenne hülyeség. És persze láttam hogy nem 600-as, csak kicsit elkalandoztam
Szerintetek mennyire hülyeség ilyen feltételekkel megvenni egy ilyen motort? http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fzs_1000_fazer-
6938469
Ahogy nézem és számolom a hitel lejártakor nem nagyon kerülne többe mint a többi ilyen állapotú évjáratú kp-s. Viszont van hozzá egy rakat doboz is ami nem kis összeg, erre sem kellene költenem, és még a pénzem is megmaradna, az a 20.000 meg havonta nem nagy összeg. 9K sok egy ilyen motorért? Vagy kérdés hogy akkor miért nem veszek egy FZ6-ot már inkább, és ha úgy akarom arra is intézhetek hitelt? Mi a véleményetek? Tudom... megint jövök a faszságaimmal
A hézag mérésének nyugodtan neki foghatsz, kb. fél óra, ha jól emlékszem. Ha a karbi ment, ez is fog.
Ne félj tőle
Jó neked az én nejem totál ellentét, útálja a motort még a szót is.
Addig nem nagyon lehet mit mondani. Nálam a vásárlás után 3 héttel jött elő egy kis gond a váltóval. Szerencsére sikerült olcsón megoldani, hibás összerakás volt a gond. Azóta mint a vaj. 1-2-ben még kell kuplung utána meg nem szükséges. Visszafele kis gázfröccsel ugyanez.
Akkoris utáltam.
Nem is vettem azóta ilyen motort.
De egy karburátort otthon is le lehet szedni és ki lehet tisztítani. Nem hinném, hogy ehhez hatalmas szaktudás kell. Bár egy szerelő 20ezerért biztosan szakszerűen kitisztítja.
Ha nem jók akkor a vezértengelyeket kivéve cseréled a szelepeknél lévő lapkáka.
Persze ehhez lenni kell a megfelelő lapkának kéznél.
Majd úgy összeszerelni a vezérlést hogy nem csesztél el semmit.
És ha már gatya a szelepfedél tömítése ezt is cserélni.
Gyerekjáték.
Az 1000 bármikor elvezeti bárki aki már ment nagyobb motorral, kicsit nagyobb a súlya de 7000-ig kezesbárány semmi extra.....utána már igen után jön a juhéjjjjjjjj
20 gurigáért már inkább elbaszok egy napot pláne, hogy már játszadoztam a karburátorral. az 2,5 tank benzin. 1000 km motorozás
még a 600ashoz is észnél kell lenni. engem eléggé lehurrogtak, hogy mégis mit képzelek, mit akarok 600as motort elsőnek. Volt is benne igazság. Minél jobban betartja az ember a lépcsőfokokat, annál nagyobb tudást szerez. Normál esetben a 600as is a 3. lépcsőfok.
Persze eljátszadozni a gondolattal jó móka.
kormánycsapágy:25 000
vezérlés:40 000
egy vagyon,de legalább nem kell egy darabig hozzányúlni.
Bár a bringa hónapok óta csak az erkélyen figyel :)
Most már értem a felhasználóneved!
Meglehetősen nagy a különbség a kettő között.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fzs_1000_fazer-
6938469
Ahogy nézem és számolom a hitel lejártakor nem nagyon kerülne többe mint a többi ilyen állapotú évjáratú kp-s. Viszont van hozzá egy rakat doboz is ami nem kis összeg, erre sem kellene költenem, és még a pénzem is megmaradna, az a 20.000 meg havonta nem nagy összeg. 9K sok egy ilyen motorért? Vagy kérdés hogy akkor miért nem veszek egy FZ6-ot már inkább, és ha úgy akarom arra is intézhetek hitelt? Mi a véleményetek? Tudom... megint jövök a faszságaimmal